خرید لپ تاپ اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/1/28 23:37:23

خرید لپ تاپ اقساطی و لوازم دیجیتال



به منظور خرید لپ تاپ اقساطی به بخش لوازم دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


                                                                          




امروزه استفاده از وسایل دیجیتال کاربرد و کارایی خاصی در زندگی اشخاص پیدا نموده است است یکی از این وسایل لپ تاپ می باشد. شرکت قسطی کلاب با همکاری با بای چک، لیزینگ پارسیان یا لیزینگ فراز اندیشان شرایط خرید اقساطی را برای شما فراهم آورده است.


برای همین منظور شرکتهای بسیار بزرگی در زمینه ساخت این وسیله در این حوزه فعالیت حرفه ای دارند از آن جمله می توان از کمپانی دل نام برد که به دلیل تولیدات با کیفیت و تنوع زیاد توانسته بازار بسیار بزرگی از مشتریان به سوی خود جلب نمایید

شرکت دل از جمله بزرگترین کمپانی ها در ساخت سخت افزارهای مربوط به پی سی می باشد که سالانه تولیدات جدید خود را روانه بازار می کند ما در اینجا قصد داریم بعضی از تولیدات این شرکت را بررسی کنیم.

این شرکت نسل جدیدی از لپ تاپ های خود یعنی XPS13 را به همگان معرفی کرد این لپ تاپ دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم می باشد طراحی این دستگاه به گونه ای است که دارای ضخامت باریکی می باشد به گونه که این ضخامت جلوه خاصی به محصول جدید این کمپانی بخشیده است. 

این دستگاه به سیستم عامل 10 مجهز می باشد صفحه نمایش 13 اینچی این دستگاه بی حاشیه می باشد شاسی زیبا از ویژگی های دیگر این لپ تاپ می باشد که از نوع فلزی می باشد و با صفحه کلید فیبرکربنی و قسمت زیرین آلومینیومی کیفیت بالایی را ارائه می دهد از جمله مشخصات دیگر این لپ تاپ پردازنده نسل هشتمی آن می باشد.

از جمله محصولات دیگر این کمپانی XPS15 می باشد که دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K می باشد پردازنده این دستگاه Core i5 و Core i7 می باشد حافظه رم آن 16 گیگابایت است و حافظه داخلی آن 1 ترابایت است در این دستگاه از تراشه گرافیکی Radeon RX Vega M AMD استفاده می شود.

سیستم عامل این لپ تاپ ویندوز 10 می باشد همچنین عمری باتری آن 15 ساعت است.

لپ تاپ ها امروزه کارایی بسیار زیادی در بین مردم دارند از جمله عوامل محبوبیت این دستگاه قابل حمل بودن آن می باشد به گونه ای که امروزه نسل جدیدی از لپ تاپ طراحی شده اند که نازک می باشند و ضخامت کمی دارند.

سایت قسطی کلاب عرضه کننده انواع مختلف کالا می باشد به گونه ای که انواع لپ تاپ اقساطی در این سایت وجود دارد برای خرید اقساطی می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تبلت اپل اقساطی

خرید تبلت اپل اقساطی
اگر به دنبال خرید تبلت اپل اقساطی هستید، قطعاً قسطی کلاب می تواند بهترین و مطمئن ترین گزینه برای شما باشد. در این سایت می توانید تمامی مدل های...

خرید اقساطی هدفون سامسونگ

خرید اقساطی هدفون سامسونگ
خرید اقساطی هدفون سامسونگ در سایت قسطی کلاب در سه مدل محصول مختلف تحت شرایط ویژه طرح خرید اقساطی این محصول امکان پذیر شده است. شما در این طرح قادر...