خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:12:16

با افزایش قیمت ارز، قیمت کالاهای وارداتی مانند لوازم خانگی تولید شده توسط شرکت های بزرگ مانند بوش به طور قابل توجهی افزایش یافت. از آنجایی که خرید کالای برقی بی کیفیت به خاطر مشکل مالی ریسک بالایی دارد، خرید اقساطی کالا می تواند راه حل مناسبی باشد. برای مشاهده شرایط و قیمت ها بخش لوازم خانگی قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک                       

خرید اقساطی لوازم خانگی با شرایط ویژه

هر یک از ما برای رفع نیازهای روزمره خود نیاز داریم که از کالاهای خاصی استفاده کنیم. بعضی از این کالاها در زندگی روزمره ما بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. لوازم خانگی از محصولاتی هستند که در تمام خانه ها وجود دارند.

 روند ساخت این لوازم به شکلی است که شرکت های سازنده سعی می کنند که از فناوری های جدید در ساخت این محصولات استفاده کنند. این فناوری های جدید هر کدام به نوعی توانسته اند قابلیت لوازم خانگی را افزایش دهند و کار را برای ما آسان کنند.

همان طور که در بالا نیز ذکر شد، در ماه های اخیر به دنبال افزایش قیمت ارز قیمت بسیاری از لوازم خانگی به طور چشمگیر افزایش پیدا کرده است. این مساله باعث شده است که مردم نتوانند کالای مورد نیاز خود را بخرند، برای حل این مشکل ما خرید اقساطی این محصولات را به شما پیشنهاد می کنیم. برای این کار بهتر است که به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

پاناسونیک از شرکت های فعال در زمینه ساخت لوازم خانگی می باشد ما در اینجا قصد داریم یکی از محصولات این شرکت را به شما معرفی کنیم. حتما برایتان پیش آمده است که به خاطر خوردن یک لیوان آب مجبور شوید که از جای خود بلند شوید و به آشپزخانه بروید. حال تصور کنید که این موضوع بطور برعکس اتفاق بیفتد، یعنی یخچال نزد شما بیاید.

پاناسونیک موفق به ساخت یخچالی شده است که می تواند حرکت کند به علاوه این یخچال می تواند از فرامین صوتی پشتیبانی کند. شما می توانید این یخچال را صدا بزنید که به نزد شما بیاید حتی این یخچال پیشنهاد می کند که چه غذایی را به همراه نوشیدنی مورد علاقه خود بخورید. البته این یخچال برای افراد سالخورده که به سختی حرکت می کنند ساخته شده است. نام این یخچال Moving Fridge می باشد.

داخل این یخچال حسگرهایی وجود دارد که یخچال به کمک آن ها می تواند محیط خانه را مورد بررسی قرار دهد و داخل آن حرکت کند.

همه افراد می دانند که برای خرید لوازم خانگی باید به صورت نقدی یا به صورت اقساط و با تحویل چک اقدام کرد. قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است که لوازم خانگی و کالای دیجیال را به صورت اقساطی و با شرایط ویژه ای برای کاربر های خود در نظر گرفته است.

خرید اقساطی لوازم خانگی از قسطی کلاب

برای خرید اقساطی لوازم خانگی بدون چک می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید این سایت بزرگترین سایت به منظور فروش قسطی کالا است.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

گفتنی است بخش جالبی در سایت قسطی کلاب وجود دارد که از طریق آن هر کاربری می تواند کالاهای مورد نیاز خود را در صورت موجود نبودن در سایت سفارش دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی A53 سامسونگ

خرید قسطی A53 سامسونگ
گوشی a53 را می‌توان یکی از گوشی‌های فوق‌العاده سامسونگ نامید. برای خرید قسطی A53 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

فروش قسطی لپتاپ اچ پی

فروش قسطی لپتاپ اچ پی
اچ پی را می توان جزء شرکت هایی قرار داد که یکی از بهترین و با کیفیت ترین لپتاپ های موجود را روانه بازار می کند. قسطی کلاب نیز شرکتی است که در بخش...