اقساط لوازم خانگی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 20:23:04

از آنجایی که لوازم خانگی مانند یخچال و تلویزیون کالاهایی هستند که در طول شبانه ساعات زیادی را مورد استفاده قرار می گیرند، باید از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشند. هر چه کیفیت این لوازم بالاتر باشد، قیمت آن ها نیز بالاتر می رود. برای مقابله با این مشکل خرید اقساطی لوازم خانگی از قسطی کلاب بهترین گزینه است.


خرید اقساطی انواع لوازم خانگی

امروزه با پیشرفت علم اکثر شرکت ها در تلاش هستند که با استفاده از بهترین فناوری های دنیا میزان فروش خود را بیشتر کنند. شرکت های بزرگی نظیر سامسونگ، ال جی، بوش و... تمرکز خود را روی ساخت لوازم خانگی هوشمند گذاشتند.

شرکت بوش قصد دارد که با استفاده از تکنولوژی های جدید لوازم خانگی هوشمندی بسازد که آسودگی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. از مزایای لوازم خانگی این شرکت پشتیبانی از شبکه وای فای است که از طریق اتصال به برنامه Connect Home قابل دسترسی و کنترل است.

 شما این محصولات را می توانید حتی از راه دور کنترل کنید. این محصولات دارای یک بانک اطلاعاتی دستور غذا نیز می باشند از نمونه محصولات این شرکت می توان لباسشویی و اجاق گاز هوشمند را نام برد.

با توجه به این که شرکت های مختلف در حال رقابت برای تولید لوازم خانگی هستند، فروشگاه های مختلفی وجود دارند که این محصول ها را با شرایط مختلفی به فروش می رساند. قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است که با شرایط ویژه ای محصول های خود را به فروش می رساند.

شرکت سامسونگ نیز تمرکز خود را روی تولید لوازم خانگی هوشمند گذاشته است. یکی از لوازم هوشمند این شرکت جاروبرقی هوشمندی است که قدرت مکش آن ۶۰ برابر بیشتر از جاروبرقی های معمولی است.

 یکی از ویژگی های این محصول بهره گیری از سیستم چرخش باد در موتور با استفاده از نیروی مرکز گریز است. جاروبرقی با استفاده از این ویژگی ذرات را براساس اندازه و وزن در محفظه های خاصی قرار می دهد. با استفاده از این ویژگی شما برای مدت زمان بیشتری می توانید از محفظه و فیلتر جارو برقی استفاده کنید. این جاروبرقی مانند یک ربات عمل می کند و برای طی مسیر صاف ترین راه را انتخاب می کند.

شرکت ال جی نیز از شرکت های فعال در زمینه ساخت لوازم خانگی هوشمند است یخچال چهار درب ال جی شامل یک نمایشگر ال سی دی است. شما با استفاده از این نمایشگر می توانید به دنبال دستور غذا باشید و از محتویات درون غذا آگاه شوید.

از ویژگی های جالبی که اخیرا به برخی از لوازم خانگی افزوده شده است، امکان تنظیم شروع به کار با تأخیر در آن هاست تا از استفاده از کالاهای پر مصرف در ساعات پر مصرف جلوگیری شود. با خرید اقساطی انواع لوام خانگی می توان از این قابلیت بهره مند شد.

خرید قسطی لوازم خانگی از قسطی کلاب

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی بسیاری از افراد قادر نمی باشند که کالای مورد نیاز خود را بخرند. برای حل این مشکل شما می توانید اقدام به خرید اقساطی این محصولات از طریق سایت قسطی کلاب کنید. شما بعد از مشاهده اقساط لوازم خانگی می توانید درخواست خود را از طریق سایت ثبت کنید.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به صورت خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است. برای خرید لوازم خانگی مورد نیاز خود می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قسطی کلاب تمام تلاش خود را می کند تا با ارائه بهترین شرایط کاری کند که کاربران هنگام خرید یک کالا در وهله اول به کیفیت ان توجه کنند تا مجبور نباشند در دوره زمانی کوتاهی هزینه زیادی را صرف تعمیر کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

فرش 1200 شانه اقساطی

 فرش 1200 شانه اقساطی
لطافت و ظرافت فرش 1200 شانه اقساطی، هر نگاه و نظری را به منظور برخورداری از این فرش زیبا به سمت خود خیره می سازد. از جمله فرش های جدیدی که ....

فروش اقساطی لوازم برقی تفال

فروش اقساطی لوازم برقی تفال
یکی از گزینه های مناسب برای تهیه لوازم برقی در خانه و محل کار استفاده از لوازم برقی تفال است. لوازم برقی از جمله کالاهایی هستند که در هر خانه ای ...