کسب درآمد از طریق سایت

تاریخ انتشار:
1403/2/31 13:51:34


کسب درآمد از طریق سایت قسطی کلاب


برای مشاهده جزییات سرمایه گذاری با سود 30 درصد بخش بهترین سرمایه گذاری را مشاهده کنید.


کسب درآمد از طریق سایت


شاید یکی از حوزه هایی که بسیاری از افراد با فعالیت در آن توانسته اند به ثروت های بزرگی برسند حوزه فناوری اطلاعات باشد.

و همواره شخصیت هایی از نقاط مختلف جهان را بعنوان افراد ثروتمند به همگان معرفی می کند.

شاید برای ایرانیان شناختن چهره هایی از کشورمان که توانسته اند نام خود را در میان ثروتمندان شناخته شده قرار دهند جذابیت بیشتری داشته باشد.

در اینجا می توان به آرش فردوسی که توانسته به تازگی ثروت خود را از مرز 1 میلیارد دلار بگذراند اشاره کرد و این اتفاق بعد از بنیانگذاری شرکت معروف دراپ باکس افتاد.

دراپ باکس یکی از سرویس هایی است که توسط آن می توان اقدام به ذخیره سازی ابری اطلاعات نمود و به راحتی بدون دغدغه فضا و حجم هارد دستگاه های مختلف اطلاعات را در جایی نگهداری کرد.

در ادامه لیستی از ثروتمندانی که در حوزه های مشابه توانسته اند به ثروت بالایی دست پیدا کنند معرفی می کنیم:

دانیل اِت : او بنیانگذار اسپاتیفای است. این شرکت خدمات موسیقی آنلاین ارائه می دهد و کاربران میلیونی دارد و بسیاری از کاربران آن برای خدمات آن پول پرداخت می کنند.

همچنین "بینی بانسال" بنیانگذار فلیپ کارت که یک خرده فروشی اینترنتی است اما توانسته رشد خود را در عرض 1 سال 150 درصد افزایش دهد.

اگر به این لیست نگاه کنیم نام های زیادی را در آن مشاهده می کنیم که وجه مشترک آنها فعالیت در حوزه های فناوری اطلاعات و فضای مجازی است.

حقیقت این است که این فضا بستری را برای تمامی افراد فراهم کرده تا بتوانند با ارائه خدمات خود درآمد های سرشاری را بدست آورند بنابراین می توان همیشه بعنوان راهی برای کسب درآمد به دنیای اینترنت و آی تی نگاه کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

بهترین صندوق های سرمایه گذاری

بهترین صندوق های سرمایه گذاری
بهترین صندوق های سرمایه گذاری در واقع کار یک کیسه کردن سرمایه داران؛چه کوچک و چه با سرمایه های کلان را ....

نرخ سود بانک شهر

نرخ سود بانک شهر
همه ما راغب هستیم کارهایی را انجام دهیم که سود بیشتری برای ما دارند اکثر افراد جامعه دوست دارند در حوزه های پرسود سرمایه گذاری کنند تا به این...