دیجی کالا tv

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:30:38

دیجی کالا و سایت قسطی کلاب جزو سایت های پرفروش کالا است که شرایط فروش نقدی و اقساطی را فراهم کرده اند. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی به سایت قسطی کلاب و بخش لوازم خانگی مراجعه کنید.

دیجی کالا tv

دیجی کالا و فروش تلویزیون

یکی از سایت های پر طرفدار برای خرید انواع و اقسام کالاها عم از کالاهای دیجیتال تا مواد غذایی، دیجی کالا است. این سایت شرایطی را فراهم کرده است که به راحتی بتوانید به صورت آنلاین خرید انجام دهید. یکی از مواردی که دیجی کالا برای کاربرانش فراهم کرده است، امکان مقایسه محصولات انتخابی و توضیحات کامل و جامعی است که در اختیار کاربران قرار داده است. کاربران به راحتی می توانند وارد سایت شده و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند، ویژگی های آن را بخوانند و با هر کالای دیگری که مد نظر دارند، مقایسه کنند.

یکی از خصوصیات بارز که دیجی کالا برای کاربرانش مهیا کرده، قسمت جالب نظر سنجی محصولات است که به راحتی می توانید از نظر افرادی که کالای مد نظر شما را خریداری کرده اند، آگاه شوید. با این بررسی از خوب یا بد بودن کیفیت کالای خود مطمئن شوید. زمانی که نظر سنجی را می خوانید و تبلیغات را دنبال می کنید می توانید یک خرید مطمئن داشته باشید.

دیجی کالا خرید تمام وسایل را برای کاربرانش به بهترین شیوه مهیا کرده است. تلویزیون یکی از کالا هایی است که می توانید از دیجی کالا تهیه کنید.

شرکت های ال جی، سامسونگ و شارپ از جمله برندهایی هستند که ساخت و تولید تلویزیون را در سطح جهانی در اختیار دارند که شما می توانید با اطمینان کامل بهترین مدل تلویزیون را با بالاترین کیفیت از این شرکت ها خریداری کنید.  

برای انتخاب تلویزیون یکی از موارد مهم و اساسی ابعاد و اندازه صفحه تلویزیون است، متاسفانه در بین مردم این موضوع جا افتاده است که هر چه قدر صفحه تلویزیون بزرگ تر باشد کیفیت بیشتری دارد، اما اینگونه نیست. کیفیت تلویزیون بستگی به فاصله شما از تلویزیون و همچنین زاویه دید شما دارد.

هر چقدر با فاصله بیشتری از تلویزیون قرار بگیرید، تعداد پیکسل قابل مشاهده برای شما  بیشتر می شود در نتیجه وضوح و کیفیت صفحه تلویزیون بیشتر می شود. پس برای انتخاب اندازه تلویزیون به متراژ خانه دقت کنید، چون باید به گونه ای باشد که فاصله شما از تلویزیون حداقل  2متر باشد تا صفحه را به صورت استاندارد مشاهده کنید.

پیشنهاد فوق العاده برای خرید قسطی تلویزیون 

دیجی کالا با توجه به شرایط فعلی جامعه و گران قیمت بودن محصولات وارداتی از جمله تلویزیون برای مشتریان وفادار خود که ساکن تهران هستند، خرید اقساطی تا سقف 10 میلیون تومان را امکان پذیر کرده است.

شرایط خرید اقساطی از دیجی کالا به این ترتیب است:

 ابتدا باید عضو باشگاه مشتریان دیجی کالا شوید، ساکن شهر تهران باشید و کالای مد نظر شما از لحاظ قیمت تا سقف 10 میلیون تومان باشد که نحوه پرداخت اقساط به صورت 6 ماهه است، اما در کنار دیجی کالا وبسایت قسطی کلاب با شرایط متفاوتی خرید را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید در قسطی کلاب هر کالایی را که مد نظر دارید، انتخاب کرده و با بهترین شرایط آن را خریداری کنید.

شرایط خرید ویژه در سایت قسطی کلاب

وبسایت قسطی کلاب برای مشتریان خود شرایط ویژه فراهم کرده است، شما می توانید به راحتی و به صورت آنلاین، کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. قسطی کلاب برای تمام افراد در هر نقطه از کشور شرایط فروش اقساطی را مهیا کرده است که بتوانند خرید خود را انجام دهند.

 در ضمن امکان ارسال کالا به سرتاسر کشور را فراهم کرده است و مشتریان می توانند تا سقف 30 میلیون تومان خرید کنند و پرداخت اقساط به صورت 3 تا 12ماهه امکان پذیر است.

 عقد قرارداد بعد از دیدن کالای مد نظر انجام می شود، یعنی مشتریان ابتدا کالا را از نزدیک دیده و سپس قرارداد را می بندند.

 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا چکی

خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا چکی
برند اسنوا برندی موفق و پیشرو در صنعت لوازم خانگی می‌باشد. برای خرید قسطی لوازم خانگی اسنوا چکی به دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715
یکی از جدیدترین و بهترین مدل‌های تلویزیون TCL بی شک c715 می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال c715 به بخش تلویزیون در دسته...