دی جی کالا قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/16 23:19:33

با توجه به شرایط اقتصادی اخیر و کاهش قدرت خرید مردم، اخیراً دی جی کالا فروش قسطی کالاهای خود را آغاز کرده است. پیش از دی جی کالا فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب نیز با ارائه شرایط ویژه اقدام به فروش قسطی کالاهای مختلف کرده بود.

دی جی کالا قسطی

معرفی کلی دی جی کالا

دی جی کالابه عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی که پر بازدید ترین سایت ایران نیز می باشد، همواره تمام تلاش خود را کرده است که بتواند بهترین خدمات را برای کاربران خود ارائه دهد.

سایت دی جی کالا که از سال ۱۳۸۵ شروع به کار کرده است در ابتدا تنها به فروش کالای دیجیتال مشغول بود، و پس از گذشت چند سال به فروشگاه دیجیتال کالا تبدیل شد و امروز به جایی رسیده است که امکان خرید کالاهایی مانند طلا و خودرو نیز از دی جی کالا به وجود آمده است.

دی جی کالا به قدری پیشرفت کرده است که خرید و تحویل یک دستگاه خودرو در دی جی کالا به آسانی خرید یک گوشی موبایل انجام می شود.

نا گفته نماند که شرکت دی جی کالا در جهت رفاه حال کاربران خود نسخه موبایل سایت خود را نیز منتشر کرده است. به این ترتیب دی جی کالا رسماً به فروشگاهی شده است که همیشه همراه مشتریان خود است و مشتریان هر زمان و در هر مکان می توانند هر کالایی که تمایل دارند را خریداری کنند.

فروش اقساطی کالا در دی جی کالا

از خدماتی که اخیراً توسط دی جی کالا معرفی شده است، امکان خرید قسطی از این سایت است. با این که این طرح تا کنون فقط معرفی شده است و در مرحله پیش ثبت نام قرار دارد و اطلاعات دقیقی از میزان سودی که توسط دی جی کالا دریافت می شود، منتشر نشده است، اما با استقبال خوبی از جانب مشتریان مواجه شده است.

با این طرح کاربران می توانند از دی جی کالا قسطی خرید کنند و طبق اعلام دی جی کالا هزینه خرید خود را در اقساط ۶ ماهه پرداخت کنند. طرح فروش قسطی دی جی کالا در مرحله ابتدایی فقط برای کاربران وفادار که شهروند تهران نیز هستند قابل اجرا است.

در طرح فروش اقساطی دی جی کالا هر کاربر پس از پیش ثبت نام مورد اعتبار سنجی قرار می گیرد و پس از اتمام مرحله اعتبار سنجی به هر شخص تا سقف ۱۰ میلیون تومان اعتبار برای خرید قسطی داده می شود.

تا پیش از این دی جی کالا تمام کالاهای خود را تنها به صورت نقدی به فروش می رساند، اما اخیراً تصمیم گرفت که فروش قسطی را نیز آغاز کند تا بتواند خدمتی جدید به کاربران خود ارائه دهد و در شرایط اقتصادی فعلی به هم وطنان خود یاری رساند.

با این که با توجه به سقف ده میلیونی خرید قسطی از دی جی کالا و بالا بودن قیمت اغلب کالاهای موجود در بازار به خصوص کالاهای دیجیتال نمی توان خرید زیادی از دی جی کالا به صورت قسطی انجام داد، اما با ای حال می تواند کمک خوبی باشد تا کاربران بتوانند اقلام کم هزینه تر خود را تهیه کنند.

شرایط ویژه قسطی کلاب برای فروش قسطی

گفتنی است پیش از این که دی جی کالا طرح فروش قسطی خود را آغاز کند، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب نیز فروش اقساطی کالاهای مختلف را آغاز کرده بود.

قسطی کلاب نسبت به دی جی کالا انعطاف پذیری بیشتری در مقابل مشتری نشان داده است. در این فروشگاه اینترنتی هر کاربر  سه برابر دی جی کالا قسطی می تواند خرید کند و همچنین می تواند تعداد اقساط خود را بین سه تا ۱۲ ماه انتخاب نماید.

در قسطی کلاب اگر کل میزان خرید کاربر زیر هفت میلیون تومان باشد، حتی نیازی به پیش پرداخت وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یا با کارشناسان این فروشگاه اینترنتی تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش لپتاپ ایسوس اقساطی

فروش لپتاپ ایسوس اقساطی
خرید لپتاپ برای اغلب دانشجویان و افراد مشغول به شغل های مختلف ضروری است، اما معمولا قیمت بالای این محصول اجازه خرید یک لپتاپ با کیفیت...

خرید قسطی گوشی poco f3 با چک

خرید قسطی گوشی poco f3 با چک
یکی از بهترین مدل‌‎های گوشی شیائومی بی شک مدل پوکو f3 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی poco f3 با چک به بخش موبایل در دسته بندی...