خرید اقساطی apple watch7

تاریخ انتشار:
1403/2/24 14:00:44

اگر قصد خرید اقساطی apple watch7 را دارید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی apple watch7


مشخصات اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7 در سال 2021 به بازار عرضه شد. این اپل واچ بروز رسانی شده اپل واچ سری 6 می‌باشد و امکانات بروزتری نسبت به آن دارد. طراحی اپل واچ سری 7 مانند نسل‌های قبلی آن دارای صفحه‌ای مربعی با لبه‌های گرد می‌باشد. یکی از تفاوت‌های طراحی سری 7 اپل واچ با سری‌های قبلی در اندازه بدنه آن است. اندازه بدنه اپل واچ سری 7، 41 و 45 میلی متری برای انواع مختلف مچ دست می‌باشد. با توجه به اندازه و جنس بدنه اپل واچ وزن آن بین 32 تا 51.5 گرم است. برای خرید قسطی apple watch7 تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اپل واچ سری هفت در سه جنس تیتانیوم، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ تولید می‌شود. از لحاظ قیمت جنس آلومینیوم آن مقرون به صرفه‌تر نسبت به دیگر جنس‌ها است. اپل واچ سری هفت در چهار رنگ آبی، سبز، آبی تیره و سفید در جنس آلومینیوم بوده و جنس استیل ضد زنگ آن دارای رنگ‌های نقره ای، طلایی و گرافیک می‌باشد. جنس تیتانیوم اپل واچ سری هفت که قیمت بالاتری نسبت به دیگر جنس‌ها دارد در رنگ‌های نقره‌ای خاکستری و مشکی فضایی تولید شده است. با خرید اقساطی apple watch7 از قسطی کلاب یک خرید به یاد ماندنی انجام دهید.

اپل واچ سری 7 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است، زیرا طراحی این واچ به صورتی است که هیچ راه نفوذی برای آب ندارد. طراحی اپل واچ برای غوطه وری در 50 متر رتبه بندی شده که می‌توان آن را هنگام شنا در استخر به همراه داشت. نمایشگر اپل واچ سری 7 بزرگ بوده و نسبت به سری قبل 20 درصد مساحت صفحه نمایش افزایش پیدا کرده است. در اپل واچ سری هفت این قابلیت وجود دارد که وقتی مچ دست پایین است نور صفحه نمایش برای حفظ عمر باتری کم می‌شود. با کم شدن نور صفحه اپل واچ سری هفت عقربه‌های آن روشن می‌مانند. برای خرید قسطی apple watch7 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی باتری شگفت انگیز اپل واچ

باتری اپل واچ سری هفت با یک بار شارژ کردن تا 18 ساعت روشن می‌ماند و طول عمر باتری آن بالا است. باتری اپل واچ سری هفت 45 میلی متری 1.189 وات ساعتی است و نسبت به سری اپل واچ 6 که 44.6 میلی متری با باتری 1.17 وات ساعتی بوده 1.6 درصد افزایش پیدا کرده است. برای خرید اقساطی apple watch7 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اپل واچ سری هفت پشتیبانی قوی از وای فای 2.4 و 5 گیگاهرتز و بلوتوث 5 را دارد. GPS سری 2 در اپل واچ طراحی شده و در همه مدل‌های سری 7، LTE و غیر LTE وجود دارد. GPS اپل واچ هنگام ورزش های مختلف مانند پیاده روی، دوچرخه سواری، دویدن اطلاعاتی مانند مسافت، کنترل مسیر و بسیاری دیگر از جزئیات را در اختیار افراد قرار می‌دهد. سیستم عامل اپل واچ سری 7 دو نوع اندروید و ios است. 

خرید قسطی apple watch7 از قسطی کلاب

خرید اقساطی ساعت هوشمند به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین و پیشرفته ترین ساعت‌های هوشمند را با شرایط عالی داشته باشید. قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش انواع کالای دیجیتال به صورت خرید اقساطی و نقدی می باشد. فروش قسطی ساعت هوشمند در مدل‌های مختلف در سایت قسطی کلاب وجود دارد.

قسطی کلاب دارای نماد الکترونیک بوده و محصولاتی که برای مشتریان ارائه می‌کند با بهترین کیفیت و قیمت می‌باشد. برای خرید اقساطی apple watch7 کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید و با وارد کردن مشخصات لازم محصول مد نظر خود را خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپ تاپ قسطی بدون پیش پرداخت

خرید لپ تاپ قسطی بدون پیش پرداخت
امروزه با پیشرفت تکنولوژی لپ تاپ ها به یکی از وسایل ضروری زندگی ما تبدیل شده اند شیوه انتخاب لپ تاپ در تمام دنیا یکسان است اولین چیزی که برای...

خرید قسطی گوشی نوت 8 پرو شیائومی

خرید قسطی گوشی نوت 8 پرو شیائومی
یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند شیائومی در سال 2020 گوشی note 8 pro می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی نوت 8 پرو شیائومی به بخش...