خرید قسطی گوشی برند آیفون

تاریخ انتشار:
1403/2/28 17:09:37

امروزه با تغییر سبک زندگی مردم جهان موبایل به یک همراه همیشگی تبدیل شده است و اغلب مردم علاقه دارند گوشی موبایل آن ها از یک برند خوب مانند آیفون باشد تا بتواند نیاز های آن ها را به بهترین نحو برطرف کند. قسطی کلاب در بخش کالای دیجیتال خود امکان خرید نقدی و قسطی آیفون را فراهم کرده است.

                                                              

خرید قسطی گوشی برند آیفون

قابلیت های گوشی آیفون

اپل از شرکت های بزرگی است که در زمینه ساخت موبایل های هوشمند و به طور کلی تولید انواع مختلف کالاهای دیجیتال فعالیت می کند. این شرکت با بهره گیری از فناوری های جدید توانسته است گوشی هایی را طراحی کند که در عین سادگی قابلیت های مختلفی دارد. راه اندازی و استفاده از این گوشی بسیار راحت است. بسیاری از کاربران آیفون از بسیاری از قابلیت های این موبایل بی خبر هستند ما در اینجا قصد داریم برخی از این قابلیت ها را نام ببریم.

شما اگر از آیفون 6S یا گوشی های بالاتر از آن استفاده می کنید می توانید از قابلیت Raise to Wake استفاده کنید با استفاده از این قابلیت با برداشتن آیفون خود می توانید لاک اسکرین ها و نوتیفیکیشن ها را مشاهده کنید برای فعال کردن این گزینه کافی است به بخش Display & Brightness بروید و گزینه Raise to Wake را فعال کنید.

برای تنظیم شدت نور چراغ قوه کافی است ابتدا کنترل سنتر را باز کنید برای این کار باید از پایین به بالا سوایپ کنید البته در گوشی هایی نظیر آیفون 10 لازم است که از گوشه راست بالا به سمت پایین سوایپ کنید سپس با استفاده از لمس سه بعدی روی آیکون چراغ قوه می توانید میزان شدت نور را تنظیم کنید.

پیدا کردن یک تب خاص در بین انبوه تب های باز شده کار راحتی نمی باشد اگر در حالت افقی از سافاری استفاده کنید برای پیدا کردن یک تب خاص کافی است که روی آیکون مربوط به تب ها ضربه بزنید.

بسیاری از مواقع پیش می آید که سرتان شلوغ باشد در چنین حالتی برای پاسخگویی به تماس های خود می توانید از پیامک های سفارشی استفاده کنید همچنین می توانید این پیامک های از پیش تعیین شده را براساس نیاز خود تغییر دهید.

خرید اقساطی گوشی آیفون از قسطی کلاب

قیمت گوشی آیفون بسیار افزایش پیدا کرده است از طرفی بسیاری از افراد مشتاق به خرید این گوشی می باشند برای این منظور شما می توانید اقدام به خرید اقساطی کنید. برای خرید قسطی آیفون ما به شما سایت قسطی کلاب را پیشنهاد می کنیم این سایت در زمینه فروش اقساطی کالا فعالیت می کند.

همانطور که می دانید گوشی آیفون جزء گران ترین گوشی های موجود در بازار محسوب می شود. از این رو با این که این گوشی طرفدارن زیادی دارد اما بسیاری توان خرید آن را ندارند. ما در قسطی کلاب در صدد رفع این مشکل برآمده ایم.

در قسطی کلاب حتی این امکان وجود دارد که کاربران بتوانند جدید ترین مدل های آیفون را پیش از ورود به بازار پیش خرید کنند و از خرید خود اطمینان کامل داشته باشند.

 با توجه به شرایط اقساطی که در قسطی کلاب ارائه می شود معلوم است که هدف اصلی قسطی کلاب این است که بهترین امکانات و شرایط را برای کاربران خود ارائه دهد و رضایت کامل آن ها را کسب کند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایفون13

خرید اقساطی ایفون13
گوشی جذاب آیفون 13 یکی از برترین محصولات شرکت اپل می‌باشد. برای خرید اقساطی ایفون 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی poco x5 pro

خرید قسطی گوشی poco x5 pro
یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی با طراحی شگفت انگیز روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی poco x5 pro به بخش موبایل در دسته بندی...