بهترین مدل گوشی برند ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/8 02:47:36

گوشی موبایل برای تمام افراد یک نیاز است تا بتوانند ر این دنیا زندگی بهتری داشته باشند. ال جی یک برند تولید کننده مطرح در زمینه ساخت گوشی های هوشمند است. برای مشاهده بهترین مدل گوشی برند ال جی به  بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


بهترین مدل گوشی برند ال جی

                                                               

ضرورت استفاده از گوشی های هوشمند

همانطور که می دانید گوشی یک کالای مورد نیاز برای تمام افراد و با هر سنی است. گوشی را می توان در دسته کالای دیجیتال قرار داد. این کالا با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که در اختیار افراد قرار می دهند، مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از افراد به دنبال برقراری یک رابطه دوستانه با اطرافیان خود هستند و برخی دیگر از گوشی هوشمند خود برای ایجاد یک کسب و کار استفاده می کنند.  

از این رو شرکت های مختلف، گوشی های هوشمند را به بازار های جهانی عرضه کرده اند تا بتوانند درصد فروش خود را افزایش دهند و نام شرکت خود را مطرح کنند. ال جی یکی از این برند های مطرح در دنیا است که به تولید کالای دیجیتال و ساخخت گوشی های باکیفیت پرداخته است.

ال جی برند مطرح جهان

بروز ترین موبایل های که بسیار پرطرفدار نیز هستند، موبایل های برند ال جی می باشد که هم ابعاد اندازه بسیار مناسبی دارد و همچنین وزن بسیار کمی دارد. درست است که نمی توان ال جی را بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند دانست، اما این کمپانی کره ای در چند سال گذشته با تولید گوشی های میان رده ای و بالا رده ای خود به همگان ثابت کرده است که در این زمینه بسیار فعال است و از این لحاظ کاملا برتر از رقبای دیگر آسیایی خود است.

ال جی همواره سعی کرده است که طیف وسیعی از محصولات خود را روانه بازار کند. ما در اینجا قصد داریم شما را با گوشی های تولیدی این شرکت آشنا کنیم.

گوشی های سری V ال جی از گوشی های قدرتمند ال جی است در سال 2018 کمپانی ال جی دو گوشی جدید از این سری را روانه بازار کرد که ال جی وی 30 و ال جی وی 35 نام دارند شایعات زیادی مبنی بر تولید گوشی های دیگر از این سری وجود دارد.

یکی از دلایل محبوبیت گوشی های ال جی به دلیل قیمت مناسب گوشی هایی است که این شرکت روانه بازار می کند. در سال 2017 این کمپانی ایکس پاور 2 را عرضه کرد و با اینکه این گوشی از قطعات سخت افزاری تراز اولی استفاده نمی کند، ولی دارای قابلیت بالایی است. این موبایل از یک باتری 4500 میلی آمپر بر ساعت استفاده می کند.

یکی از گوشی های بالا رده ای ال جی که در سال 2018 معرفی شد، گوشی وی 30 اس تینکیو است. این گوشی از لحاظ ظاهری شبیه جی وی 30 است و تنها ویژگی جدید در این سری گوشی ها 2 گیگابایت حافظه رم بیشتر است. همچنین شاهد برخی تغییرات نرم افزاری برای بهبود قابلیت عکاسی در نور کم بودیم وی 30 اس تینکیو گوشی بدی نیست، اما با توجه به اینکه بیشتر تغییرات در این گوشی از  لحاظ نرم افزاری بود، معلوم نمی باشد هدف ال جی از تولید این گوشی چه بود.

شرایط ویژه فروش گوشی هوشمند ال جی در قسطی کلاب

همانطور که گفته شد، گوشی های هوشمند به یک عضو جدایی ناپذیر در زندگی های امروزی تبدیل شده است. با توجه به نوسانات ارز و تغییر قیمت گوشی های هوشمند، خرید گوشی آن هم به صورت نقدی کمی دشوار است. از این رو فروشگاه های مختلفی طرح فروش قسطی کالا را در نظر گرفته اند.

سایت اینترنتی قسطی کلاب، یک سایت معتبر است که انواع کالای دیجیتال و لوازم خانگی را به صورت اقساط به فروش می رساند و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. برای خرید بهترین مدل گوشی ال جی شما می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط 3 روش متفاوت صورت می‌پذیرد. روش اول خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، روش دوم خرید اقساطی از بای چک و روش سوم خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a73

خرید اقساطی گوشی a73
گوشی‌های سامسونگ با تنوع باورنکردنی که دارند، شهرت بالایی بدست آورده‌اند. برای خرید اقساطی گوشی a73 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشي a33 سامسونگ

خرید قسطی گوشي a33 سامسونگ
اگر تمایل به خرید قسطی گوشي a33 سامسونگ با قیمتی استثنایی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...