خرید اقساطي گوشی s21 fe

تاریخ انتشار:
1403/2/27 18:22:21

یکی از گوشی‌های سامسونگ که فروش بالایی در سال‌های اخیر داشته، مدل گلکسی S21 FE می‌باشد. برای خرید اقساطي گوشی s21 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي گوشی s21 fe

گوشی s21 fe

امروزه با پیشرفته‌تر شدن تکنولوژی و توجه بیشتر مردم کشورهای مختلف جهان به عصر فناوری شاهد استفاده از تجهیزات الکترونیکی مختلفی هستیم. یکی از محصولاتی که در چند دهه اخیر با استقبال بی‌نظیری مواجه شده تلفن‌های همراه هستند. شرکت‌های بزرگی همچون شرکت سامسونگ به عنوان تولیدکننده برترین سری‌های تلفن همراه شناخته می‌شوند. شرکت سامسونگ نیز توانسته است در سال‌های اخیر سری جدیدی از محصول خود را به نام s21 fe به بازار معرفی کند.

امروزه شرکت‌های بسیار زیادی در سراسر کشور ایران اقدام به ارائه روش‌هایی برای خرید قسطي گوشی s21 fe کرده‌اند. این مراکز توانسته‌اند با بهره گیری از بهترین خدمات به ارائه بهترین روش‌های ممکن برای فروش محصولات خود بپردازند. این مسئله سبب شده تا میزان محبوبیت این مراکز نیز تا مقادیر بسیار زیادی افزایش یابد. اگر قصد خرید اقساطي گوشی s21 fe را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما از مشخصات این گوشی مطلع شوید.

زمان معرفی و اطلاعات نمایشگر

شرکت سامسونگ توانست در سال میلادی کنونی موفقیت‌های بزرگی را به دست آورد که یکی از آن‌ها ارائه این گوشی بود. گوشی s21 fe برای اولین بار در 7 ژانویه 2022 به بازارهای رسمی و معتبر جهان معرفی و ارائه شد. همچنین قیمت عرضه این گوشی در ابتدا به میزان 750 یورو بود. 

شرکت سامسونگ در بخش نمایشگر این تلفن همراه از صفحه نمایش 6.4 اینچی استفاده کرده است. این شرکت همچنین در نمایشگر گوشی s21 fe از نمایشگری بی‌نظیر  Dynamic AMOLED 2X استفاده کرده است. این مسئله باعث شده تا میزان محبوبیت این تلفن همراه در جهان نیز به مقادیر بسیار بالایی برسد. نرخ نوسازی تصویر از نوع 120 هرتز بوده و محافظ صفحه نمایش آن نیز از نوع کورنینگ گوریلا گلس Victus می‌باشد. برای خرید قسطي گوشی s21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بدنه و پلتفرم گوشی s21 fe

در قسمت بدنه، شرکت سامسونگ توانسته است در این کالای دیجیتال خود ابعاد 155.7 در 74.5 را ایجاد نماید. همچنین ضخامت این تلفن همراه 7.9 میلی متر است. شرکت سامسونگ توانسته است برای این تلفن همراه خود گواهینامه IP68 را دریافت کند. در این گواهینامه، تلفن همراه قابلیت جلوگیری از نفوذ در برابر گرد و غبار و آب را دارد. میزان نفوذ این تلفن در برابر آب به مدت 30 دقیقه و تا عمق یک و نیم متر می‌باشد.

دوربین و باتری

سامسونگ توانسته است در این کالای دیجیتال خود از سه دوربین مجزا با کیفیت‌های 12، 12 و 8 مگاپیکسلی استفاده کند. هر یک از دوربین‌های این گوشی مختص به فعالیت خاصی می‌باشند. همچنین دوربین سلفی این گوشی از کیفیت 32 مگاپیکسلی بهره مند است. قابلیت فیلمبرداری در کیفیت 4K نیز از ویژگی‌های بی‌نظیر این محصول نوین شمار می‌رود. در بخش باتری نیز این شرکت توانسته است از یک باتری لیتیوم یونی با شارژر سریع 25 وات استفاده کند. البته در کنار برخی از سری‌های آن شارژر 15 وات بی‌سیم نیز به چشم می‌خورد. میزان ظرفیت باتری این تلفن همراه 4500 میلی آمپر می‌باشد. 

خرید اقساطي گوشی s21 fe از قسطی کلاب

امروزه با اهمیت بیشتر مردم به تلفن‌های همراه خود، شرکت‌های زیادی اقدام به ارائه روش‌هایی برای خرید قسطي گوشی s21 fe کرده‌اند. این مسئله باعث شده تا میزان محبوبیت گوشی s21 fe در میان مردم نیز افزایش یابد. نیاز است که بدانید فروش اقساطی گوشی سامسونگ تنها از طریق چندین مرکز معتبر امکان پذیر است.

مرکز قسطی کلاب به عنوان یکی از مراکز فروش قسطی کالای دیجیتال مختلف در کشور شناخته می‌شود. این وب سایت توانسته است شرایط خرید اقساطي گوشی s21 fe را نیز برای تمامی مردم کشور ایران راه اندازی کند. همچنین خرید اقساطی این گوشی سامسونگ با بهترین قیمت‌های ممکن انجام می‌گیرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایفون 11 پرو مکس

خرید قسطی ایفون 11 پرو مکس
شرکت اپل محصولاتی متنوع و مدرن دارد که دارای قیمت بالایی می‌باشند. برای خرید قسطی ایفون 11 پرو مکس به بخش کالای دیجیتال در سایت...

خرید قسطی لوازم خانگی سامسونگ

خرید قسطی لوازم خانگی سامسونگ
خرید تمامی لوازم و کالاهایی که در اطراف خود می بینیم برای ما مقدور نیست و در صورتی که بخواهیم صاحب تمامی کالاهای مورد نیاز خود شویم باید...