کنسول بازی ایکس باکس قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/26 09:29:55

کنسول‌های بازی بسیاری در سال‌های اخیر ساخته شده است که یکی از معروف‌ترین آن‌ها ایکس باکس می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی ایکس باکس دارید به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


کنسول بازی ایکس باکس قسطی


ایکس باکس X BOX 

ایکس‌باکس، یک برند کنسول بازی است که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است. این کنسول بازی قادر است تا با اتصال به تلویزیون و یا هر رسانه نمایشگر، گرافیکی واقعی برای بازی‌ ارائه دهد. 

سرویس بازی آنلاین در مایکروسافت مقدماتی در بازار بازی‌های آنلاین قرار دارد و آن را به رقیبی قوی در برابر سایر کنسول‌های بازی تبدیل کرده است. ایکس باکس، اولین سری از کنسول‌های سازگار با توسعه بود و این قابلیت را داشت که به راحتی بازی‌های رایانه‌ای شخصی را منتقل کند.

با خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی ایکس باکس هیجان را تجربه کنید. این درگاه برای بازی‌های آنلاین سریع بود و ۴ پورت کنترلر برای بازی‌های چند نفره ساخت. 

کنترلر دارای چسب آنالوگ، پدهای جهت دار و شش دکمه عمل‌ کننده می‌باشد و در مقایسه با سایر کنترل‌های بازی در آن زمان حجیم‌تر بود. با خرید اقساطی کنسول بازی ایکس باکس فرزند خود را خوشحال کنید! 

X BOX 360 

ایکس باکس ۳۶۰ ویژگی‌های مشابه با نسل‌های قبلی خود داشت، اما از نظر پردازنده حافظه و گرافیک از قدرت بالاتری برخوردار بود. برخلاف اجرای خارج از سفارش، ایکس باکس ۳۶۰ از اجرای دستور به منظور کاهش اندازه و پیچیدگی در محیط معرفی شد. 

سنجش حرکتی به گیمرها اجازه می‌داد تا با استفاده از حرکات بدنی به جای استفاده از کنترلرها و هم‌چنین، سرویس غیر اشتراکی به نام Live Free بازی کنند.

از ویژگی‌های جدید ایکس باکس ۳۶۰ امکان تماشای فیلم با کمک اینترنت بود. با خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی ایکس باکس یک سرگرمی واقعی داشته باشید! 

ایکس باکس وان 

 هرچند که از نظر زیرساخت نیز بیشتر برنامه‌های دو خانواده ایکس باکس با این محصول جدید سازگار نیستند. بازی‌های ایکس باکس لایو این امکان را به شما می‌دهند تا به صورت آنلاین بازی را انجام دهید. قابلیت خرید اقساطی کنسول بازی ایکس باکس در قسطی کلاب فراهم شده است. 

ایکس باکس وان اس 

این دلیلی است که کاربران بتوانند آن را به راحتی حمل و نقل کنند. با خرید نقدی یا اقساطی کنسول بازی ایکس باکس حسابی لذت ببرید. از نظر سخت افزاری یک حسگر مادون قرمز درون دسته‌ها قرار گرفته است.

با استفاده از بلوتوث نیز می‌توانید کامپیوتر، تبلت، موبایل و سایر دستگاه‌های دیجیتالی خود را به این ایکس‌ باکس وصل کنید. یکی از مزایای قابل توجه این ایکس باکس، کیفیت تصویر آن می‌باشد که به وسیله آن می‌توانید به تماشای انواع فیلم‌ها با کیفیت Ultra HD 4K و HDR بپردازید. یکی از مزایای جدید آن نیز وجود آداپتور برقی است که درون دستگاه تعبیه شده است.

این کنسول از لوازم جانبی مدل‌های قدیمی خود پشتیبانی می‌کند. برای اتصال کینکت به این ایکس باکس، باید از یک مبدل استفاده کنید. از مزایای قابل توجه این کنسول جدید، این است که آپدیت‌های جدید را به همراه کنسول به‌روزرسانی می‌کند. 

این محصول از هارد اکسترنال برای ذخیره کردن بازی‌ها استفاده می‌کند. با خرید اقساطی کنسول بازی ایکس باکس لحظاتی شاد و مهیج داشته باشید. 

کنسول بازی ایکس باکس قسطی 

در صورتی که مایل به تهیه یک کنسول بازی ایکس باکس هستید به شما توصیه می‌کنیم تا به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلت‌فرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید.

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید کنسول بازی ایکس باکس از این سایت است. همین حالا سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ps5 با چک

خرید قسطی ps5 با چک
کنسول بازی پلی استیشن 5 یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی سونی می‌باشد. برای خرید قسطی ps5 با چک به بخش کنسول بازی در دسته بندی...

خرید اقساطی ps4 pro

خرید اقساطی ps4 pro
سونی در اواخر تابستان از کنسول جدید خود یعنی ps4 pro پرده برداشت این کنسول توانایی اجرای بازی هایی با رزولوشن 4k را دارد و حتی باعث می شود بازی...