تلویزیون ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/5 18:25:12

برند ایکس ویژن یکی از برترین و موفق‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد که زیر نظر شرکت مادیران فعالیت می‌کند. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون ایکس ویژن

برند موفق ایکس ویژن

برند ایکس ویژن یکی از برندهای ایرانی موفق می‌باشد که با ضمانت‌نامه شرکت مادیران به فروش می‌‎رسد. شرکت مادیران جز یکی از شرکت‌های قدیمی و موفق ایرانی است و با پشتیبانی از برند ایکس ویژن و راه اندازی خط تولید محصولات آن قدم بزرگی در صنعت لوازم خانگی برداشته است.

در این مقاله قصد داریم در مورد برند ایکس ویژن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی جدیدترین تلویزیون ایکس ویژن

برند ایکس ویژن دارای تنوع بی‌نظیری از محصولات می‌باشد و تلویزیون‌های گوناگونی را طراحی و تولید کرده است. برند ایکس ویژن تلویزیون‌هایی با ابعاد 43 اینچ، 55 اینچ، 49 اینچ، 24 اینچ، 32 اینچ و 40 اینچ طراحی و تولید کرده است. جدیدترین تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XKU635 می‌باشد که بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است. 

تلویزیون جدید ایکس ویژن ابعادی به اندازه 55 اینچ دارد و دارای قابلیت Ultra HD است. قابلیت Ultra HD سبب می‌شود که وضوح تصویر به شدت بالا رود و کیفیت بی‌نظیری به تصاویر داده شود. تلویزیون جدید ایکس ویژن دارای رزولوشن 3840×2160 می‌باشد و این رزولوشن بالا سبب وضوح تصویر بالای 8 مگاپیسل می‌شود. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

ویژگی‌های فوق‌العاده تلویزیون ایکس ویژن

کمپانی هاردن _ کاردن یکی از بزرگ‌ترین شرکت های دنیا می‌باشد که با تولید کنندگان تلویزیون همکاری می‌کند. شرکت هاردن _ کاردن با طراحی بلندگوهای مدرن در تلویزیون سبب شده است که صدایی یکنواخت، بم عمیق به همراه پهنای باند وسیع پخش شود. جالب است بدانید که فناوری هاردن _ کاردن در تلویزیون جدید ایکس ویژن نیز به کار رفته است. 

همچنین تلویزیون جدید ایکس ویژن دارای پنل LDE درجه یک می‌باشد و از لحاظ کیفیت و زیبایی سازی با برندهای اروپایی رقابت می‌کند. سیستم عامل تلویزیون جدید ایکس ویژن اندروید 6 می‌باشد و مجهز به پردازشگر دو هسته‌ای Dual Core است. تلویزیون جدید ایکس ویژن بسیار باریک و مدرن طراحی شده است و قابلیت اتصال به دیوار دارد.

تلویزیون جدید ایکس ویژن قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی را دارد و مجهز به ماشین زمان است. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

انتخاب بین برند ایرانی یا خارجی؟

برندهای ایرانی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های قابل توجه‌ای داشته‌اند و به سطحی رسیده‌اند که می‌توانند با برندهای خارجی رقابت کنند. برندهای ایرانی با استفاده از فناوری روز دنیا توانسته‌اند محصولاتی را طراحی و تولید کنند که از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشند. امروزه به دلیل وجود تحریم‌ها و شرایط بد اقتصادی، قیمت محصولات برندهای خارجی بسیار افزایش پیدا کرده است و همچنین محصولات تقلبی زیادی در بازار آمده‌ است. 

بنابراین توصیه می‌شود به جای پرداخت هزینه‌های گزاف و خرید محصولات خارجی که از اصل بودن آن‌ها اطمینان ندارید، بهتر است به سراغ خرید محصولات ایرانی بروید و از خرید مطمئن خود نهایت لذت را ببرید. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن از قسطی کلاب، یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین و جامع‌ترین سایت فروش آنلاین می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. برای خرید اقساطی از قسطی کلاب شما باید اعتبار‌سنجی سایت را تکمیل کنید و سپس با ارائه چک یا سفته خرید خود را کامل کنید. 

ناگفته نماند که خرید نقدی از قسطی کلاب با تخفیفات ارزنده‌ای همراه است. تلویزیون ایکس ویژن می‌تواند یک انتخاب مناسب برای خرید جهیزیه محسوب شود. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون ایکس ویژن از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی یخچال فریزر سامسونگ

فروش قسطی یخچال فریزر سامسونگ
برند سامسونگ برندی نام آشنا معروف در سراسر دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال فریزر سامسونگ می‌توانید به بخش یخچال فریزر در دسته...

خرید نقدی ماشین لباسشویی زیرووات

خرید نقدی ماشین لباسشویی زیرووات
ماشین لباسشویی جز یکی از بهترین و اساسی‌ترین لوازم منزل محسوب می‌شود. برند زیرووات به تازگی فروش بالایی در ایران داشته است و طرفداران بسیاری...