خرید آبگرمکن آزمون

تاریخ انتشار:
1403/2/15 16:17:11

برند آزمون یکی از برندهای نام آشنای ایرانی است که معروف‌ترین محصول آن، آبگرمکن می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید آبگرمکن آزمون


اهمیت خرید آبگرمکن

آبگرمکن جز یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین لوازم خانه محسوب می‌شود و از اهمیت ویژه‌ای در خانه برخوردار است. آبگرمکن‌‎ها وظیفه گرم کردن آب حمام و شیر آب را دارند و بسیار کاربردی می‌باشند. 

امروزه بسیاری از خانه‌ها دارای پکیج و سیستم گرمایشی مدرن می‌باشند، ولی هنوز خانه‌هایی وجود دارند که از آبگرمکن استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از برندهای تولید کننده آبگرمکن مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. 

ناگفته نماند که برند آزمون انواع و اقسام آبگرمکن‌های دیواری و ایستاده را طراحی و تولید کرده است و حجم بزرگی از بازار را در اختیار دارد. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات بی‌نظیر سایت بهره‌مند شوید.

معرفی آبگرمکن‌های برند آزمون

برند آزمون مدل‌های متنوعی از آبگرمکن را طراحی و تولید کرده است که شامل موارد زیر می‌باشد:

_ آبگرمکن‌های اتوماتیک ایستاده (برقی)

_ آبگرمکن‌های گازی مخرن دار

_ آبگرمکن‌های گازی دیواری

همان طور که مطالعه کردید، آبگرمکن‌های آزمون دارای تنوع بالایی می‌باشند و شما با توجه به نیاز خود، می‌توانید خرید مناسبی را داشته باشید. برای خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ارزنده سایت استفاده کنید.

ویژگی‌های آبگرمکن گازی دیواری آزمون مدل Ew Sun

آبگرمکن دیواری آزمون مدل Ew Sun دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد. آبگرمکن آزمون مدل خورشید به صورت تمام اتوماتیک طراحی شده است و دارای یک ترموستات فرانسوی با ایمنی بسیار قوی است که از ورود اتصالات برقی در داخل آبگرمکن جلوگیری می‌کند.

آبگرمکن دیواری آزمون دارای یک مخزن گالوانیزه مدرن می‌باشد و رنگ به کار رفته در بدنه آن از جنس پودر الکترواستاتیک است. آبگرمکن آزمون مدل Ew Sun به رنگ سفید می‌باشد و زیبایی چشم نوازی دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.

ویژگی‌های آبگرمکن گازی دیواری _ ایستاده آزمون مدل Gw25

برند آزمون با طراحی و تولید آبگرمکن گازی دیواری _ ایستاده یک گام بزرگ در صنعت آبگرمکن برداشته است. آبگرمکن آزمون مدل Gw25 تنها آبگرمکنی است که هم قابلیت ایستاده بودن را دارد و هم قابلیت اتصال به دیوار را دارا می‌باشد. آبگرمکن آزمون مدل Gw25 دارای مرغوب‌ترین رنگ پودری اکترواستاتیک است و از یک مخزن گالوانیزه مدرن برخوردار می‌باشد. 

جالب است بدانید که در آبگرمکن آزمون مدل Gw25 از مانع تنوره مدل ایتالیایی و برنر راکتی برای سوخت بهتر گاز استفاده شده است و همین امر سبب بالا رفتن راندمان آبگرمکن می‌باشد. ارتفاع آبگرمکن آزمون مدل Gw25 به طور تقریبی 900 میلی‌متر و قطر آن 420 میلی‌متر است. برای خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.

شرایط خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و معتبرترین وبسایت‌های فروش آنلاین در کشور می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب کالای مورد نظر می‌توانید به دو روش نقدی یا اقساطی خرید خود را انجام دهید.

شرایط خرید اقساطی از قسطی کلاب بدین صورت است که بعد از ثبت‌نام در سایت قسطی کلاب باید فرآیند اعتبار سنجی سایت را تکمیل کنید و طبق مبلغ خریدتان، چک یا سفته به سایت قسطی ارائه دهید. 

شرایط خرید نقدی در قسطی کلاب با تخفیفات فراوانی همراه است و نسبت به فروشگاه‌های دیگر مبلغ کالا در قسطی کلاب پایین‌تر می‌باشد. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید یا با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون از قسطی کلاب، یک خرید لذت‌بخش اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ در تهران

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ در تهران
کمپانی خوش ذوق سامسونگ در طراحی محصولات خانگی بسیار ابکار عمل به خرج داده است و بهترین طرح‌های دنیا را در محصولات خود به کار...

خرید قسطی کولر ابی

خرید قسطی کولر ابی
اگر به دنبال خرید یک کولر آبی خوب و با کیفیت هستید و قصد دارید خرید قسطی کولر ابی را انجام دهید، پیشنهاد ما به شما خرید از بخش لوازم...