خرید تلویزیون ایکس ویژن قسطی

تاریخ انتشار:
1403/1/31 12:07:13

با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، خرید لوازم خانگی مانند تلویزیون های هوشمند برای اغلب خانواده ها سخت شده است. از این رو سایت قسطی کلاب در بخش لوازم خانگی سایت خود امکان خرید انواع تلویزیون از برند های معتبر مانند ایکس ویژن را برای کاربران خود فراهم کرده است.

خرید تلویزیون ایکس ویژن قسطی

فروش قسطی تلویزیون ایکس ویژن

تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن را می توان جزء محصولات داخلی بسیار با کیفیت قرار داد که به خوبی می توانند با محصولات معتبر خارجی رقابت کنند. قسطی کلاب نیز به عنوان یک فروشگاه اینترنتی امکان خرید اقساطی این محصول را فراهم کرده است. تلویزیون قسطی ایکس ویژن که در میان لوازم خانگی اقساطی قرار دارد، مدل، طراحی، قابلیت و همچنین رنج قیمتی مختلفی را شامل می‌ شود که در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره شده است.

با پیشرفت تکنولوژی و اضافه شدن قابلیت های جدید و پیشرفته به تلویزیون ها، ایکس ویژن نیز از فناوری عقب نمانده و تمام تلاش خود را کرده است که جدید ترین فناوری های ممکن را در تلویزیون های قسطی خود پیاده سازی کند.

تلویزیون ایکس ویژن قسطی موجود در قسطی کلاب تلویزیون های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید هستند که با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند، می توانند ابزار خوبی برای اوقات فراغت کاربران خود باشند.

با خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن می توانید تلویزیونی داشته باشید که می تواند به اینترنت متصل شود. این اتصال هم از طریق پورت شبکه و هم از طریق وای فای امکان پذیر شده است. با امکان دسترسی به اینترنت و دارا بودن سیستم عامل اندروید، کاربران می توانند از طریق فروشگاه های برنامه آنلاین اپلیکیشن ها و بازی های مورد علاقه خود را دانلود کنند.

از قابلیت های جذاب دیگری که توسط تلویزیون ایکس ویژن قسطی ارائه می شود، می توان به کیفیت تصویر 4K در این محصولات اشاره کرد که با پخش با کیفیت ترین تصویر ممکن لحظات لذت بخشی را برای بیننده به ارمغان می آورند.

همچنین ویژگی PVR در این تلویزیون های قسطی ایکس ویژن موجب می شود تا در صورتی که به هر دلیلی قادر به مشاهده برنامه مورد علاقه خود نبودید آن را روی یک مموری فلش یا هارد اکسترنال ذخیره نمایید.

وجود گیرنده دیجیتال داخلی نیز در تلویزیون قسطی ایکس ویژن باعث می شود که شما از خریدن یک دستگاه دیجیتال جداگانه بی نیاز باشید و علاوه بر  صرفه جویی اقتصادی، از شلوغ شدن اطراف تلویزیون نیز جلوگیری نمایید.

ناگفته نماند که طراحی بسیار باریک و شیک تلویزیون اقساطی ایکس ویژن می تواند به هر چه زیبا تر شدن دکوراسیون منزل شما کمک کند و نمایی مدرن و جذاب به فضای منزل یا کار شما بدهد.

تلویزیون های اقساطی ایکس ویژن همچنین از سیستم صوتی بسیار قدرتمندی بهره می برند که به وسیله آن می توانید از شنیدن صدایی بسیار با کیفیت و رسا لذت ببرید.

به طور کلی با قابلیت هایی که برای تلویزیون اقساطی ایکس ویژن ذکر شد، به جرأت می توان گفت که این تلویزیون ارزش خرید دارد. اگر در شرایطی هستید که امکان خرید نقدی این محصول را ندارید، لازم نیست نگران باشید، چرا که قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن ارائه کرده است.

شرایط خرید قسطی لوازم خانگی از قسطی کلاب

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی است که با این که مدت زیادی از راه اندازی آن نمی گذرد، اما با عملکرد خوبی که از خود نشان داده، توانسته است تا حد زیادی رضایت کاربران خود را به دست آورد.

هر کاربر در قسطی کلاب می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید قسطی انجام دهد و تعداد اقساط خود را بین ۳ تا ۱۲ ماه تعیین نماید. قسطی کلاب همچنین این امکان را فراهم کرده است که برای خرید های زیر هفت میلیون نیازی به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت نباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات شرایط فروش اقساطی قسطی کلاب می توانید به بخش «سؤال دارید؟» در صفحه اصلی سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطي تلویزیون

فروش اقساطي تلویزیون
انتخاب یک تلویزیون هوشمند و مدرن با توجه به برندهای متنوعی که در بازار وجود دارد بسیار تصمیم سختی است، بنابراین بهتر است قبل از خرید...

لوازم خانگی سامسونگ اقساطی

لوازم خانگی سامسونگ اقساطی
لوازم خانگی سامسونگ گزینه ای عالی برای کسانی است که قصد خرید این لوازم را دارند و می خواهند از یک برند مرغوب ...