خرید قسطی ماشین لباس شویي ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/29 22:14:16

برند ایکس ویژن یکی از برترین برندهای ایرانی موفق می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین لباس شویي ایکس ویژن به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین لباس شویي ایکس ویژن


چرا ماشین لباسشویی ایکس ویژن؟ 

ماشین لباسشویی ایکس ویژن یک محصول ایرانی در گروه لوازم خانگی شرکت ایکس ویژن است. ماشین‌های لباسشویی این برند در بالاترین سطح کیفیت و کاملا مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده‌اند. افرادی که تمایل به خرید قسطی ماشین لباس شویي ایکس ویژن دارند لازم است ابتدا با ویژگی‌ها و امکانات آن آشنا شده و مطابق با نیاز خانواده بهترین ماشین لباسشویی را انتخاب نمایند. 

ماشین لباسشویی ایکس ویژن با طراحی مدرن و چشم نواز، هم ردیف مدل‌های اروپایی است و جلوه زیبایی به آشپزخانه می‌بخشد. لباسشویی X.Vision در سه رنگ سفید، نقره‌ای و طوسی موجود است. به این ترتیب افراد به راحتی می‌توانند هماهنگ با سایر اجزای آشپزخانه رنگ مناسب لباسشویی خود را انتخاب نمایند.

در خرید اقساطی ماشین لباس شویي ایکس ویژن این نکته را در نظر بگیرید که با توجه به تعداد نفرات، ظرفیت مناسب را انتخاب نمایید. ایکس ویژن ماشین‌های لباسشویی خود را در چهار ظرفیت 6 کیلویی برای یک تا دو نفر، 7 کیلویی دو تا چهار نفر، 8 کیلویی چهار تا شش نفر و 9 کیلویی مناسب شش الی هشت نفر طراحی نموده است.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن یک محصول قابل اعتماد برای شستشو و از بین بردن انواع آلودگی‌ها از روی لباس است. همه مدل‌های لباسشویی X.Vision از نوع اینورتر هستند و بدون تسمه طراحی شده‌اند. این ویژگی موجب شده لباسشویی بدون کمترین لرزش و صدا عمل کند. حداکثر چرخش موتور برای ماشین لباسشویی ایکس ویژن 1400 دور بر دقیقه می‌‎باشد که سرعت نسبتا بالایی محسوب می‌شود. با وجود قدرت بالا نگران مصرف برق این محصول نباشید؛ چرا که همه لباسشویی‌های ایکس ویژن دارای رتبه A+++ در مصرف انرژی هستند. 

امکانات جذاب ماشین لباسشویی X.Vision

از قابلیت‌های جذابی که ایکس ویژن به عنوان بهترین ماشین لباسشویی از آن بهره مند است، امکان افزودن لباس حین شستشو می‌باشد. به این ترتیب دیگر نگرانی بابت لباس‌های فراموش شده یا جا مانده وجود ندارد!

ماشین لباسشویی ایکس ویژن دارای برنامه‌های متنوع برای شستشو، آبکشی و خشک نمودن انواع لباس، پتو، ملحفه است. برخی مدل‌های این برند دارای 16 برنامه شستشو هستند که از طریق پنل نمایشگر امکان اِعمال آنها وجود دارد. سیستم کنترل ضد کف، قفل کودک، سیستم کنترل دمای محصول و جلوگیری از داغ شدن بیش از حد، ویژگی‌های دیگر لباسشویی X.Vision هستند. برای خرید قسطی ماشین لباس شویي ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

انواع مدل‌های پرطرفدار ماشین لباسشویی X.Vision

•مدل TF84-AWBL/ASBL ظرفیت 8 کیلوگرم
•مدل TF94-AWBL/ASBL ظرفیت 9 کیلوگرم
•مدل TM84-BWBL/BSBL ظرفیت 8 کیلوگرم
•مدل TG82-AS/AW ظرفیت 8 کیلوگرم
•مدل TE72-AW/AS ظرفیت 7 کیلوگرم
•مدل TG72-BW/BS ظرفیت 7 کیلوگرم
•مدل TE62-AW/AS ظرفیت 6 کیلوگرم 

قیمت ماشین لباسشویی ایکس ویژن

در خرید نقدی یا خرید اقساطی ماشین لباس شویي ایکس ویژن با مدل‌های متنوع و قیمت‌های گوناگون مواجه هستید. هر کدام از مدل‌های این محصول با توجه به ظرفیت، برنامه شستشو و سایر امکانات قیمت متفاوتی دارند. برای مثال گران‌ترین لباسشویی ایکس ویژن در حال حاضر مدل TF84-AWBL/ASB با ظرفیت 8 کیلوگرم، موتور BLDC Inverter 1400 دور بر دقیقه و 15 برنامه متنوع شستشو می‌باشد. سایر مدل‌ها با قیمت‌های مناسب‌تری طبق گنجایش و عملکرد در اختیار مشتری قرار می‌گیرند. 

نحوه خرید قسطی ماشین لباس شویي ایکس ویژن

اگر تصمیم دارید خرید اقساطی لباسشویی X.Vision را از یک مرکز معتبر انجام دهید، قسطی کلاب از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. قسطی کلاب فروش قسطی انواع مدل‌های لباسشویی ایکس ویژن را با شرایط بازپرداخت طولانی در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

شرایط خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب با توجه به بودجه مشتری در قالب چندین طرح متنوع از جمله طرح پایا، حکمت ایرانیان، هامرز، پارسیان، بایچک و پویا ارائه می‌شود. به عنوان نمونه در طرح حکمت ایرانیان، امکان خرید تا سقف 50 میلیون تومان از دم قسط و با چک ضمانت فراهم است. با خرید اقساطی ماشین لباس شویي ایکس ویژن علاوه بر برخورداری از تسهیلات بلندمدت با مناسب‌ترین قیمت صاحب بهترین ماشین لباسشویی ایرانی خواهید شد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی مبلمان اداری نیلپر

فروش اقساطی مبلمان اداری نیلپر
برند نیلپر یکی از بهترین برندهای تولید کننده مبلمان اداری در ایران است. اگر تمایل به خرید اقساطی مبلمان اداری نیلپر دارید به بخش لوازم خانگی...

خرید ماشین لباسشویی بوش قسطی

خرید ماشین لباسشویی بوش قسطی
بی شمار برند مختلف ماشین لباسشویی، مارک بوش از بهترین ها می باشد. ماشین لباسشویی بوش در طی چندین سال امتحان کیفیت را به خوبی گذرانده است و توانسته