فروش قسطي ایکس باکس

تاریخ انتشار:
1403/2/29 04:17:42

کمپانی مایکروسافت با طراحی و تولید ایکس باکس رقابت خود را با شرکت سونی آغاز کرده است و بهترین کنسول بازی جهان را به بازار ارائه داده است. برای خرید اقساطي ایکس باکس به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطي ایکس باکس


ایکس باکس وان ایکس

چندین سال پیش پروژه‌ای به نام اسکورپیو توسط کمپانی مایکروسافت معرفی شده بود. کنسول ایکس باکس وان ایکس همین پروژه می‌باشد که در سال 2017 رونمایی شد. این کنسول بازی دارای چند خصوصیت می‌باشد و از نظر حجم و ابعاد سایز کوچک‌تری یافته است.

از نظر سخت افزاری نیز نسبت به کنسول‌های قبلی قدرتمندتر است. همچنین، توانایی انجام بازی‌های 4K را دارد. علاوه بر واحد پردازشگر اصلی، واحد پردازش گرافیکی نیز نسبت به ایکس باکس قبلی قدرتمندتر و سریع‌تر شده است.

یک لیست فوق‌العاده که بیشتر از 100 بازی را به صورت رسمی ساپورت می‌کند، در این دستگاه پشتیبانی می‌شود. اگر دوست دارید جزئیات را با وضوح بیشتری ببینید و کیفیت گرافیکی برای شما حائز اهمیت است، این کنسول یکی از بهترین گزینه‌های خرید محسوب می‌شود.

خصوصیات ظاهری

این کنسول دارای ابعادی برابر 130 × 310 × 470 میلی‌مترمکعب و وزنی معادل 5624 گرم است. دارای درایورهای بلوری و DVD رام می‌باشد. قابلیت خرید اقساطي ایکس باکس در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات سخت افزاری

پردازشگر اصلی، یک پردازنده هشت هسته‌ای شرکت AMD است که به صورت انحصاری ساخته شده است و از نوع جگوار می‌باشد. پردازشگر گرافیکی این ایکس باکس نیز ساخت همین کمپانی است. حافظه کش 2.3 گیگاهرتز می‌باشد و حافظه رم نیز، حافظه 12 گیگابایتی است. 

با وجود این خصوصیات قدرتمند بودن این کنسول مشخص می‌شود. به همین دلیل است که پردازش‌ها با سرعت و قدرت بیشتری انجام می‌شود و از نظر گرافیکی نیز، این کنسول بی‌نظیر عمل می‌کند. با خرید قسطي ایکس باکس کیفیت، سرعت و دقت را تجربه کنید!

خروجی تصویر و صدا و خصوصیات ارتباطی

خروجی تصویر از طریق درگاه HDMI انجام می‌شود و از فرمت‌های 4K و همچنین HDR پشتیبانی می‌گردد. خروجی صدا نیز از درگاه HDMI و با اپتیکال دیجیتال و پشتیبانی از صدای فراگیر انجام می‌شود.

این کنسول می‌تواند به صورت بی‌سیم به وای فای متصل شود. قابلیت اتصال بلوتوث دارد. به پورت USB و همچنین شبکه اترنت نیز، متصل می‌شود. با خرید اقساطي ایکس باکس بازی‌ها رنگ و بوی دیگری می‌گیرند!

قابلیت‌ها و امکانات فوق‌العاده

این کنسول بی‌نظیر دارای یک هارد دیسک به ظرفیت یک ترابایت است. از یک دسته بی‌سیم برخوردار است و قابلیت‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. از جمله این قابلیت‌ها، پشتیبانی از رزولوشن 4K می‌باشد. همچنین، قابلیت پشتیبانی از HDMI را دارد. مجهز به سنسور مادون قرمز می‌باشد. 

از یک سیستم خنک کننده مایع بهره‌مند است. از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. دارای پهنای باندی برابر 326 گیگابایت در ثانیه است. سه عدد پورت USB تایپ سی دارد. دارای یک عدد دسته بازی بدون سیم و یک کابل HDMI می‌باشد. 

از همه مهم‌تر، با لوازم جانبی مدل‌های قبلی سازگار است. هرچند که نیاز به یک آپدیت اولیه دارد. باخرید قسطي ایکس باکس لذتی وصف ناشدنی را تجربه کنید!

جمع‌بندی

اگر بخواهیم در یک تعریف تمامی نقاط برجسته و دارای قوت این کنسول را بیان کنیم، می‌توانیم به ارگونومیک بودن دسته‌ها، گرم نشدن کنسول، بی‌صدا بودن دستگاه، نمایش 4K واقعی، کیفیت سخت افزاری بالا، داشتن صدای سه بعدی، بهره‌مندی از رم بسیار بالا، وجود مایع خنک کننده و همچنین، ماندگار بودن دستگاه اشاره نمایید. با خرید قسطي ایکس باکس یک تجربه دوست داشتنی داشته باشید!

خرید ایکس باکس وان ایکس

خرید کنسول‌های بازی به افرادی توصیه می‌شود که علاقه فراوانی به گیمینگ دارند. اگر شما هم از این دست افراد علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین هستید، می‌توانید از این کنسول فوق‌العاده، بهره‌مند شوید. 

برای خرید این جعبه جادویی و مهیج می‌توانید به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات بی‌نظیر این فروشگاه مجازی استفاده کنید. از چهار لیزینگ موجود در وبسایت قسطی کلاب وام بگیرید و چند روز بعد کالای مورد علاقه خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي ایکس باکس از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی پلی‌استیشن 5

خرید اقساطی پلی‌استیشن 5
برند سونی بهترین شرکت تولید کننده کنسول‌های بازی می‌باشد. برای خرید اقساطی پلی‌استیشن 5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...

خرید اقساطی پی اس فایو

خرید اقساطی پی اس فایو
پلی استیشن 5 یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی شرکت سونی می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی پی اس فایو به بخش کنسول بازی در...