با پنج میلیون تومان کجا سرمایه گذاری کنیم

تاریخ انتشار:
1403/2/1 07:38:51

با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و تحت فشار بودن مردم به دلیل گرانی ها، سرمایه گذاری در قسطی کلاب را می توان به عنوان یکی از بهترین راه های موجود برای سرمایه گذاری نام برد. با سرمایه گذاری در قسطی کلاب هم می توانید تا ۳۵ درصد سود سالانه به صورت ماهانه دریافت کنید و هم به هم وطنان خود کمک کنید تا اقلام مورد نیاز خود را به صورت قسطی تهیه کنند.
با پنج میلیون تومان کجا سرمایه گذاری کنیم

سرمایه گذاری باپول کم در ایران

در شرایط کنونی اقتصادی شاید جواب این سوال که با پنج میلیون تومان کجا سرمایه گذاری کنیم؟ خیلی راحت نباشد، با ما همراه باشید، مطمئنا بهترین و پر سود ترین جا را پیدا خواهید کرد.

شاید پنج میلیون تومان در ظاهر با توجه با شرایط اقتصادی حاضر مبلغ قابل توجهی نباشد، و حتی جهت سرمایه گذاری این مبلغ مورد خاصی را در ذهن نداشته باشید، اما با اعتماد به قسطی کلاب بهترین جا را برای سرمایه گذاری با پنج میلیون تومان انتخاب نمایید.

خیلی از افراد بر این باورند، که برای شروع سرمایه ‌گذاری باید حتما چند صد میلیون تومان پول داشته باشند، اما این تفکر کاملا اشتباه می باشد، و برای سرمایه گذاری هیچ مبلغ از پیش مشخص شده ‌ای وجود ندارد، و هر فردی با هر میزان پول نقد می‌تواند اقدام به سرمایه‌ گذاری کند. شاید این سوال در ذهن شما به وجود آید با پنج میلیون تومان در کجا می توان سرمایه گذاری کرد، ما در جواب شما بیان می کنیم، که اولا مهم‌ ترین دارایی شما در بازار سرمایه‌ گذاری پول نمی باشد، بلکه زمان شما است، و هم چنین به شما شرکت سرمایه 

گذاری قسطی کلاب را جهت سرمایه گذاری با پنج میلیون تومان پیشنهاد می کنیم، ما در قسطی کلاب حداقلی برای سرمایه گذاری افراد نداریم، بلکه راه را برای سرمایه گذاری با حداقل موجودی و هم چنین یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود برای متقاضیان باز گذاشته ایم، لذا اگر تنها پنج میلیون تومان برای سرمایه گذاری پس انداز دارید، به قسطی کلاب مراجعه کنید، تا سرمایه خود را افزایش دهید، چون ما هم به صورت ماهیانه و هم سالیانه سود پول شما را در زمینه مشارکت در خرید کالا پرداخت خواهیم کرد.

شایان ذکر است، بعضی از افراد به جای سرمایه ‌گذاری ترجیح می‌دهند، پول پس اندازی خود را در حساب ‌های بانکی با سود از پیش مشخص شده از طرف بانک مرکزی قرار دهند، اما واقعیت امر در قسطی کلاب این است، که سود حاصل از سرمایه‌ گذاری در قسطی کلاب با مشارکت در خرید کالا های ضروری جهت فروش قسطی بیش‌ تر از سود سپرده گذاری های بانکی است، و هم چنین پول شما با نرخ بالاتری رشد خواهد کرد، و به جرات می توان گفت، که راز سود حاصل از سرمایه‌ گذاری در بهره‌ ی افزایشی آن قرار دارد.

حال در خصوص بهره افزایشی توضیحاتی را بیان می کنیم:

بهره‌ی افزایشی در واقع به این معنی می باشد که، سود شما هر سال با توجه به سرمایه ‌تان افزایش خواهد یافت، به طور مثال: اگر شما در شروع سرمایه گذاری مقدار پنج میلیون تومان با نرخ سود سی و پنج درصد به صورت سالیانه را در قسطی کلاب سرمایه‌ گذاری کنید، در انتهای سال یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان به پول شما اضافه می گردد، و هم چنین اصل سرمایه‌ی شما در آخر سال به مقدار شش میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان خواهد رسید، 

حالا اگر دوباره همین مقدار پول را برای یک سال دیگر با نرخ سود سی و پنج درصد سرمایه‌ گذاری کنید، این دفعه در انتهای سال به مقدار دو میلیون سیصد و شصت و دو هزار و پانصد تومان سود خواهید کرد، و سرمایه‌ی نهایی شما در انتهای سال دوم در حدود نه میلیون تومان خواهد شد، لذا شما در سال دوم سرمایه‌ گذاری بدون اضافه کردن مبلغ اضافه ‌ای به سرمایه‌ی ابتدای تان توانسته ‌اید، سود بیشتری دریافت کنید.

بنابراین اگر سرمایه شما اندک می باشد، به جای نگهداری این مبلغ در حساب بانکی تان هر چه زود تر جهت سرمایه گذاری در قسطی کلاب اقدام کنید، تا در یک سال آینده همین پول حداقلی که دارید، رشد کند، و با توجه به بی ارزش شدن روز به روز پول شما از قافله عقب نمانید.

سایر بلاگ های مرتبط

سرمایه گذاری دربانک پارسیان

سرمایه گذاری دربانک پارسیان
بانک پارسیان، دومین بانک خصوصی ایرانی، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی می باشد، که دارای 348 شعبه بانک....

کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی
با گسترش تکنولوژی شاهد تغییر در بسیاری از روابط می باشیم به گونه ای که گسترش فناوری بسیاری از روابط ها و شغل ها را دچار تغییر کرده...