بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال97

تاریخ انتشار:
1403/2/6 01:25:43

نوسانات اخیر بازار ارز روی تمام اقتصاد تأثیر گذاشته است و انتخاب جاهایی مناسب برای سرمایه گذاری را مشکل تر کرده است. در شرایط امروزی باید مطمئن سرمایه گذاری کرد. قسطی کلاب یکی از شرکت هایی است که این امکان را به شما می دهد. با مراجعه به بخش تأمین کنید قسطی کلاب می توانید با خیال راحت سرمایه گذاری انجام دهید.بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال97

سرمایه گذاری در سال 98 :

بدون شک در سال 1397 افزایش بی‌سابقه نرخ ارز روی تمامی کسب ‌وکار ها و سرمایه های اشخاص تاثیر زیادی داشته است، بنابراین بهترین سرمایه‌گذاری در ایران در سال ۹۷ چه بوده است؟ در این جا به بررسی بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال 97 از چند دیدگاه می پردازیم:

  • سرمایه‌گذاری با هر میزان سرمایه
  • سود مناسب و قطعی
  • نقد شوندگی زیاد تحت هر شرایطی
  • شفاف و قانونی بودن سرمایه گذاری و برخورداری از معافیت مالیاتی.

بررسی انواع و بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال 97

سرمایه گذاری در بانک ها:

هر چند کم ریسک ترین نوع سرمایه گذاری می باشد، ولی نرخ سود سپرده های بانکی به کمتر از 15 درصد در سال 97 رسید و سرمایه گذاری در بانک ها دیگر جذابیت خود را به شکل کامل از دست داد، بنابراین بانک ها جهت از دست ندادن سهم خود از سرمایه گذاری های مردمی به دنبال راه های جایگزین بودند. به همین دلیل در سال 97 سرمایه گذاری در بانک به عنوان یکی از بدترین روش های سرمایه گذاری شناخته شده است.

سرمایه‌گذاری در بازار مسکن:

عده ای دیگر برای سرمایه‌گذاری سرمایه خود به دنبال خرید خانه یا زمین رفتند، اما اساساً مشتری جهت خرید و فروش آن وجود نداشت، چرا که قدرت خرید مردم به‌ واسطه بی‌ ارزش شدن مداوم سرمایه خود کاهش پیدا می کرد بنابراین، می‌توان رونق بازار مسکن را بازتابی از قدرت خرید مردم بدانیم.

هرچند همیشه سرمایه‌گذاری در املاک طرفداران و علاقه‌ مندان خاص خود را دارا می باشد ولی بهترین سرمایه‌گذاری در سال ۹۷ نبود چرا که در آن شرایط به علت عدم نقد شوندگی کافی در این بخش نیاز ما محیا نمی گردید.

سرمایه‌گذاری در طلا و سکه:

سرمایه گذاری در بازار طلا و سکه به دلیل نقدشوندگی بالا دارای طرفداران بسیاری است و به دلیل آن که می توان با سرمایه اندک هم در این بازار وارد شد به همین دلیل میزان علاقه مندی مردم به سرمایه گذاری در بازار طلا و ارز بیشتر است. البته نکته مهم وجود داشتن مهارت است که بتوانید در بدترین شرایط اقتصادی جامعه کمترین میزان ضرر را بنمایید.

در سال 97 افراد بسیاری به دنبال سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری با پشتوانه طلا بوده ولی با این وجود افراد بسیاری وجود دارند که باز هم با وجود مهارت کافی در این بازار ورشکست شده اند. در سال 97 سرمایه گذاری در بازار طلا و ارز طرفداران بسیاری دارد.

سرمایه‌گذاری در بازار ارز:

همانطور که میدانید علاوه بر طلا برای سرمایه گذاری در بازار ارز هم می توانید با مبالغ کم شروع کرد ولی بازار ارز ریسک بسیار بالایی و به دلیل محدودیت های مالی و همچنین کاهش ناگهانی قیمت ارز ریسک بالایی دارد. با تمامی این تفاسیر می توان گفت به دلیل فراز و نشیب های بازار ارز سرمایه گذاری در ارز به عنوان یک روش نامطمئن در سال 97 شناخته شد.  

سرمایه‌گذاری در بورس:

سرمایه گذاری در بورس در حقیقت سرمایه گذاری بر روی زمین ، ماشین آلات، سهام شرکت های بزرگ، تجهیزات و ... است. با توجه به آن که میزان سود دهی شرکت ها تاثیر بسیاری بر روی سهام شرکت دارد. بر طبق آمار سال 97 می توان گفت که سرمایه گذاری در بازار ارز تنها به دلیل نقد شوندگی بهترین سرمایه گذاری در سال 97 بوده است.

مزیت سرمایه گذاری در قسطی کلاب:

با بررسی بازارهای مختلف سرمایه گذاری های در ایران در سال 97 به این نتیجه رسیدیم که بهترین سرمایه گذاری در سال 97 بازار بورس بوده است ولی ما به شما عزیزان سرمایه گذاری پر سود و کم ریسک در قسطی کلاب را با هرمیزان سرمایه معرفی می کنیم تا بدون ترس با مدیریت سرمایه خود لذت سودآوری بالا را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

صندوق سرمایه گذاری امین انصار

صندوق سرمایه گذاری امین انصار
در زمان های گذشته داد و ستد بسیار ساده بود و مردم برای سرمایه گذاری مجبور نبودند که روش های پیچیده ای را امتحان کنند اما امروزه با پیشرفت دانش...

لیست شرکت های سرمایه گذاری در ایران

لیست شرکت های سرمایه گذاری در ایران
کشور ما از جمله کشورهای بزرگ با تاریخی غنی است ایران از لحاظ اقتصادی جایگاه مناسبی در بین کشورهای همسایه دارد و توانسته است با بالا بردن برخی...