بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال 1398

تاریخ انتشار:
1403/2/13 18:16:18

در کشور ما اغلب افراد به دنبال سرمایه گذاری مطمئن با سود ثابت هستند. بانک یکی از جاهایی است که سود ثابت به سرمایه گذارهای خود می دهد، اما سرمایه گذاری در بانک بیشتر باعث تورم می شود. با سرمایه گذاری در قسطی کلاب از طریق بخش تأمین کنید آن می توانید هم به افراد جامعه کمک کنید اقلام مورد نیاز خود را به صورت قسطی خریداری کنند و هم سود ثابت تا سقف ۳۵ درصد دریافت کنید. 

بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال1398

پر سود ترین سرمایه گذاری در ایران:

در شرایط حال حاضر در ایران، که دارای تورم و بحران رشد شدید قیمت مسکن، خودرو و دلار و ارز می باشد، افراد مختلف موارد متفاوتی را برای سرمایه‌گذاری در نظر میگیرند، برخی از افراد خرید ملک را مطمئن و پر سود می‌دانند. برخی دیگر با طلا و سکه سرمایه گذاری می کنند، عده‌ای دیگر به دنبال سرمایه گذاری با دلار، می خواهند پول خود را از آسیب تورم نجات دهند. عده کمی هم از افراد در بورس سرمایه‌گذاری می‌کنند، 

هرچند در نظر عموم مردم بورس بسیار پرریسک می باشد. بنابراین همه آن‌ها در نتیجه، به دنبال بهترین سرمایه‌ گذاری در ایران هستند، یعنی بالاترین سود، کم‌ ترین ریسک و بیش‌ترین نقدشوندگی مورد احتمال.حال به بررسی شرایط سرمایه گذاری در هر یک از بازار های مالی و نحوه محاسبه سود و ریسک برای هریک از آن ها به منظور انتخاب بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال 1398 را بطور اجمالی می پردازیم.

بررسی بازار های سرمایه‌گذاری و چگونگی محاسبه:

به منظور محاسبه مقدار تورم، از شاخص قیمت مصرف‌کننده استفاده می شود، اگر راندمان مورد سرمایه‌ گذاری از تورم کم‌تر باشد، سرمایه‌گذاری زیان ده است، بنابراین برای بازدهی‌های بالاتر از تورم، به هزینه فرصت سرمایه‌ گذاری می پردازیم یعنی به مواردی سود‌آورتر از انتخاب خود توجه خواهیم نمود.

سود بانکی یک روش سرمایه گذاری بدون ریسک می باشد. نکته مهم این است که، سرمایه گذاری در بازار سکه، دلار و سهام نقد شونده‌ تر از سپرده پنج‌ساله می باشند، بنابراین در سرمایه گذاری بانکی پیشنهاد می شود برای آن‌که نقد شوندگی کم ‌ترین تاثیر را بر محاسبات ما داشته باشد از نرخ بهره سپرده یک ‌ساله به کار برده شود. و نیز در سرمایه گذاری در بازار دلار و سکه، مبنای محاسبه قیمت در بازار آزاد می باشد.

در بازار سرمایه گذاری مسکن و زمین از شاخص قیمت زمین تهران استفاده می شود. مبنای محاسبه، آماری است که بانک مرکزی انتشار می دهد.به منظور محاسبه بازده بورس از شاخص کل استفاده می‌شود، که بایستی دانش سرمایه گذاری در بازار سرمایه گذاری بورس وجود داشته باشد که به سوددهی با ریسک بالا دست پیدا نمود.

برای بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال 1398 با قسطی کلاب:

برای انتخاب بهترین روش برای سرمایه گذاری نخست بایستی میزان ریسک‌پذیری خود را بسنجید و بر اساس آن راه و روشی پر ریسک و پر بازده یا کم ‌ریسک و کم بازده برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید.

این روزها زمان برای تمام اشخاص از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و به معنای واقعی طلاست. به همین جهت، سرمایه گذاری در قسطی کلاب به شکل اینترنتی برای بسیاری از خدمات و فعالیت‌های وقت‌گیر و زمان ‌بر بسیار پیشنهاد مناسبی می باشد در کشورهای پیشرفته روش‌های زیادی برای سرمایه گذاری به شکل اینترنتی به وجود آمده است. در کشور ما نیز بازار بورس توانسته تا حدودی خدمات خود را به شکل اینترنتی ارائه نماید.

به منظور سرمایه گذاری روش های دیگر ناگزیر به حضور فیزیکی در محل هستید که بسیار وقت گیر می باشد.از پیشنهادات ویژه سرمایه گذاری در قسطی کلاب، با توجه به رشد تکنولوژی این است که اشخاصی که درخواست خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب را دارند، شما عنوان سرمایه‌گذار با تأمین وجه جهت خرید وسایل مورد نیاز مشتریان اقدام به سرمایه گذاری نمایید. سود حاصل از فروش اقساطی، سود سرمایه گذاری است 

در واقع، قسطی کلاب واسطی میان سرمایه‌گذاران و خریداران اقساطی می باشد.بنابراین بهترین سرمایه گذاری در ایران در سال 1398 با توجه به شرایط عدم اطمینان در مورد بازار های مالی در سال 98، این است که، گزینه‌ای را انتخاب کنید که علاوه بر ریسک کم، دارای سود بسیار مناسبی باشند.

سایر بلاگ های مرتبط

صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت چیست

صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت چیست
بسیاری از ما به دنبال راهی می باشیم که به وسیله آن بتوانیم به نوعی در فرصت کوتاه پول خود را افزایش دهیم احتمالا شما نیز به دنبال راه های مختلفی...

مقایسه صندوق های سرمایه گذاری

مقایسه صندوق های سرمایه گذاری
شیوه زندگی امروز به گونه ای است که افراد به منظور زندگی بهتر سعی می کنند تا اوضاع مالی خود را بهبود ببخشند به این منظور روش های مختلفی وجود دارد...