بهترین برند های لوازم خانگی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 05:12:25

امروزه تعداد برندهای تولید کننده لوازم خانگی در حال افزایش است. اگر تمایل به خرید از بهترین برند های لوازم خانگی را دارید، به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


بهترین برند های لوازم خانگی


عصر تکنولوژی 

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی روند طراحی و تولید لوازم خانگی نیز تحت تاثیر قرار گرفته شده است و شرکت های تولید کننده لوازم خانگی روز به روز در حال تغییرات مثبت هستند. بسیاری از بهترین برند های لوازم خانگی، یک تیم هوشمند دارند که به دنبال استفاده از فناوری های جدید در تولید محصولات هستند.

عصر تکنولوژی سبب شده است که برندهایی موفق باشند و در بازار رقابت دوام بیاورند که از لحاظ فناوری پیشرفته باشند. برندهایی که به روش قدیمی خود ادامه داده اند و تلاشی برای استفاده از فناوری نکرده اند، از باراز رقابت حذف شده اند و مشتریان خود را از دست داده اند. 

بهترین برند های لوازم خانگی 

بهترین برند های لوازم خانگی، برندهایی هستند که از فناوری در ساخت محصولات خود استفاده کرده اند و خود را به روزرسانی کرده اند. برندهای به نام دنیا برندهایی هستند که تکنولوژی های ویژه ای در محصولات آن ها به کار رفته است. رتبه بندی بهترین برند های لوازم خانگی در دنیا به صورت زیر می باشد:

_ شرکت ال جی
_ شرکت بوش
_ شرکت سامسونگ
_ شرکت تفال
_ شرکت دوو الکترونیک
_ شرکت مولینکس
_ شرکت فلر
_ شرکت جنرال الکتریک

همان طور که مطالعه کردید، برندهایی در رتبه های اول هستند که محصولات آن ها دارای فناوری و تکنولوژی بسیار بالایی هستند و همین امر سبب فروش بیشتر و محبوبیت بیشتر برندها می شود. 

برند ایرانی یا خارجی کدام بهترند؟ 

برندهای خارجی به مراتب از لحاظ کیفی و تکنولوژی بالاتر از برندهای ایرانی هستند، اما ناگفته نماند که درسال های اخیر برندهای معتبر مانند اسنوا توانسته است در فناوری پیشرو باشد و محصولات خود را از لحاظ کیفی و ظاهری شبیه به برندهای خارجی تولید کند. برندهای خارجی که در ایران یافت می شوند، متاسفانه مونتاژ کشور های آسیایی می باشد و دارای اصالت نیست، همین امر سبب شده است که قیمت بالای برندهای خارجی ارزش محصولات مونتاژ شده را ندارد. با پشتیبانی و حمایت از کالای ایرانی، پیشرفت برندهای ایرانی تضمین می شود و فرصت جدیدی برای تبدیل شدن برندهای ایرانی به بهترین برند های لوازم خانگی در دنیا به وجود خواهد آمد. 

برندهای ایرانی مقرون به صرفه تر از برندهای خارجی 

برندهای ایرانی به دلیل اینکه در ایران تولید می شوند، دارای قیمت های مناسب تری هستند و دارای اصالت بالایی دارند. برندهای خارجی به دلیل هزینه های بالایی که در واردات و گمرکی شامل حالشان می شوند، دارای مبالغ بالا تری هستند و متاسفانه نمی شود به صورت قطعی از مونتاژ یا اصل بودن آن ها اطمینان حاصل کرد. 

متاسفانه به دلیل عوامل سیاسی به تازگی کشور آمریکا صادرات برندهای خارجی مانند ال جی و سامسونگ را به ایران ممنوع کرده است و ممکن است که خدمات پس از فروش این محصولات در ایران به مشکل بخورد. اما اگر ما از برندهایی ایرانی حمایت کنید و سبب پیشرفت آن ها شوید، دیگر نیازی به وابسته بودن به برندهای خارجی ندارید. 

معرفی یک فروشگاه آنلاین معتبر در ایران 

اگر تمایل به خرید آنلاین لوازم خانگی دارید، اگر دوست دارید که وقت خود را صرف خرید نکنید و به راحتی به صورت آنلاین خرید کنید، اگر به دنبال یک فروشگاه اینترنتی با اصالت هستید، ما به شما وبسایت قسطی کلاب را معرفی می کنیم. وبسایت قسطی کلاب یکی از بزرگ ترین فروشگاه های آنلاین در کشور می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب طرح فروش اقساطی را برای مشتریان خود امکان پذیر کرده است. با بهترین شرایط اقساطی شما می توانید، خرید قسطی خود را انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید. با قسطی کلاب حس لذت بخش یک خرید موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی تلویزیون شیائومی

فروش اقساطی تلویزیون شیائومی
شرکت شیائومی یکی از بهترین برندهای چینی است که در حوزه دیجیتال و لوازم خانگی فعالیت می‌کند. اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون...

خرید قسطی تلویزیون خمیده سامسونگ

خرید قسطی تلویزیون خمیده سامسونگ
برند سامسونگ در طراحی و تولید تلویزیون همیشه پیشرو و موفق بوده است و جدیدترین تلویزیون‌ها ابتدا توسط این برند طراحی و تولید می‌شوند...