خرید قسطی جارو شارژی جی پلاس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 04:13:52

برند جی پلاس سبد محصولاتی خود را متنوع‌تر کرده و محصولات جدیدی را روانه بازار کرده است. برای خرید قسطی جارو شارژی جی پلاس با چک به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید قسطی جارو شارژی جی پلاس با چک


جاروشارژی جی پلاس

خرید اقساطی فرصتی پیش رویتان می‌گذارد تا در سریع‌ترین زمان ممکن به لوازم خانگی مورد‌نیاز‌تان دست یابید. خرید قسطی جارو شارژی جی پلاس یک وسیله کاربردی، بادوام و پیشرفته از برندی ایرانی را در اختیار شما قرار می‌دهد و تمیز‌کردن را برای‌تان آسان می‌کند. برند خوش‌نام جی پلاس با کیفیت بالای محصولاتش، ضمانت و خدمات پس از فروش گلدیران چند سالی است که جایگاه ویژه‌ای در میان تولیدات ایرانی پیدا کرده و طرفداران زیادی دارد. در این مقاله شما را با جاروشارژی خوش‌ساخت جی پلاس بیشتر آشنا می‌کنیم. 

جاروشارژی جی پلاس؛ قدرت و کارایی در میان لوازم خانگی

جاروشارژی جی پلاس وسیله‌ای سبک و کارا است. این محصول با وزن 2.5 کیلوگرم به‌راحتی قابل‌حمل است و در زدودن گرد‌و‌غبار و کثیفی‌ها عالی عمل می‌کند. موتور 420 واتی این جاروشارژی خیال‌تان را از قدرت مکش بالایش راحت می‌کند. این موتور از نوع BLDC است که در کنار مصرف کم انرژی، قابلیت کنترل و راندمان بسیار بالایی دارد. نمایشگر LCD این وسیله، میزان شارژ باقی‌مانده و حالت دستگاه را به‌نمایش می‌گذارد. این کالا 4 حالت متفاوت عملکرد دارد و از‌این‌رو بسیار کاربردی است. نور LED تعبیه‌شده در جاروشارژی جی‌پلاس به شما این امکان را می‌دهد که زیر مبل و فضا‌های تاریک را به‌راحتی تمیز کنید. برای خرید اقساطی جارو شارژی جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

وجود این محصول پرکاربرد در میان لوازم خانگی، از خستگی روزانه شما به طرز قابل‌توجهی می‌کاهد. استفاده از این وسیله آسان است و باتری‌اش قدرت و دوام بالایی دارد. برای شارژ، دستگاه را به برق زده و 4 تا 6 ساعت صبر کنید. پس از شارژ کامل، این جارو قادر است از 7 دقیقه تا یک ساعت در حالت‌های مختلف کار کند. توجه به تنظیم درست درجه و حالت عملکرد، به عمر مفید این محصول می‌افزاید. بدیهی است که استفاده از جاروشارژی در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت باعث افزایش طول عمر آن می‌شود.  

فیلتر این وسیله با آب قابل‌شست‌و‌شو است اما پس از هر بار شستن، اجزای فیلتر باید به طور کامل خشک و سپس در مخزن زباله نصب شوند. فراموش نکنید که وقتی مخزن پر شود به‌آسانی می‌توان آن را تخلیه و تمیز کرد. هنگام استفاده از جاروشارژی جی پلاس در حالت اتوماتیک، مکانیسم تشخیص گرد و خاک فعال می‌شود. امکان استفاده به صورت دستی و ایستاده، سنسور مادون قرمز، قیمت به‌صرفه نسبت به کالا‌های مشابه و عرضه در 4 رنگ نقره‌ای، نوک‌مدادی، سفید و خاکستری جاروشارژی جی پلاس را به گزینه مطمئن و مناسبی برای انتخاب تبدیل می‌کند. با خرید قسطی جارو شارژی جی پلاس از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

اجزای تشکیل‌دهنده جاروشارژی جی پلاس

خرید قسطی جاروشارژی جی پلاس کالای مرغوب و همه‌کاره‌ای در اختیار‌تان می‌گذارد که کاملا مجهز و بی‌کم‌و‌کاست طراحی شده‌است. اجزای این محصول عبارت‌اند از:

-بدنه اصلی
-لوله اتصال یا رابط
-برس اصلی، برس دو‌کاره و برس کوچک
-غلتک
-صفحه نگهدارنده جاروشارژی
-آداپتور

برس‌ها از مهم‌ترین اجزای این کالا هستند و باید به‌موقع و اصولی تمیز شوند. برای تمیز‌کردن این بخش در مرحله اول باید دکمه را فشار دهید و برس اصلی را از لوله رابط جدا کنید. سپس با فشار‌دادن و نگه داشتن دکمه، درپوش بالایی را به سمت بالا بچرخانید و در نهایت برس را بیرون کشیده و تمیز کنید. یاد‌تان باشد که برای این کار به‌هیچ‌وجه از آب استفاده نکنید. از این وسیله به‌خوبی نگهداری کنید تا بتوانید از امکاناتش به بهترین نحو بهره ببرید. برای خرید اقساطی جارو شارژی جی پلاس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی جارو شارژی جی پلاس

استفاده از خدمات و سایت‌های اینترنتی از فشار کار‌های شما می‌کاهد و به‌سرعت خواسته‌هایتان را برآورده می‌کند. ما در قسطی کلاب با فروش قسطی و نقدی انواع مختلف لوازم خانگی، کالا‌های دیجیتال و حتی خودرو به شما در تحقق سریع آرزو‌هایتان کمک می‌کنیم. پس فرصت را از دست ندهید و با افتتاح حساب کاربری خود در این سایت، خریدی به‌صرفه را تجربه کنید. برای خرید اقساطی جارو شارژی جی پلاس و کسب اطلاعات بیشتر به قسمت شرایط خرید اقساطی سایت مراجعه نمایید و با انتخابی مطمئن زندگی را به کام خود شیرین کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

غذاساز اقساطی

 غذاساز اقساطی
این روزها دیگر وجود یک دستگاه غذاساز در هر خانه ای امری ضروری است. مشغله ها و برنامه ها، کدبانوی خانه را وادار می کند تا در زمانی کوتاه، مراحل...

خرید آنلاین محصولات ال جی

خرید آنلاین محصولات ال جی
برند ال جی یکی از معروف ترین برندهای دنیا می باشد که در کشور کره جنوبی تاسیس شده است. برای خرید آنلاین محصولات ال جی به بخش لوازم خانگی....