دوربین مدار بسته بولت قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 00:25:48

در هر محل کاری وجود دوربین های مدار بسته با کیفیت مانند بولت ضروری است. برای مشاهده و خرید انواع دوربین های مدار بسته به صورت قسطی می توانید به بخش لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.دوربین مدار بسته بولت قسطی

معرفی کلی دوربین مدار بسته بولت

بدون تردید، از جمله طرح های ویژه و فوق العاده خرید لوازم اداری قسطی در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، خرید دوربین مدار بسته بولت قسطی می باشد. امروزه متاثر از پیشرفت های ایجاد شده در عرصه تکنولوژی و فناوری مدل های متنوع و در عین حال پیشرفته دوربین های مدار بسته طراحی و ساخته و پرداخته می شوند. 

یکی از برندهای شناخته شده و باکیفیت این سیستم های امنیتی به دوربین های مدار بسته بولت (Bullet) اختصاص پیدا می کند. مدل های مختلف و متنوع این مدل دوربین مدار بسته متناسب با نوع کاربری در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. 

به طور کلی، دوربین های مدار بسته بولت از شکل استوانه ای و فلزی برخوردار می باشند. شایان ذکر است که ضد آب بودن بدنه، یکی از ویژگی های برجسته و بارز دوربین مدار بسته بولت قسطی به شمار می آید. بر همین اساس، استفاده از این دوربین ها برای شرایط جوی نامساعد و محیط های بیرونی، یک گزینه کاربردی و راهگشا محسوب می شود. 

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که دوربین مدار بسته بولت قسطی در زمره دوربین های پرفروش و پرکاربرد به حساب می آید. این دوربین ها در سه مدل دوربین مدار بسته AHD، دوربین مدار بسته تحت شبکه و دوربین مدار بسته آنالوگ تولید و به فروش می رسند. بر همین اساس، خرید دوربین مدار بسته بولت قسطی، یک انتخاب مثمر ثمر و راهبردی تلقی می شود.

ویژگی های مهم دوربین مدار بسته بولت قسطی

یکی از قابلیت های منحصر به فرد و متمایز دوربین مدار بسته بولت قسطی، برخورداری از قابلیت دید در شب این محصول می باشد. بر این اساس، با استفاده از این قابلیت می توان متناسب با مدل دوربین بر فضایی 10 الی 50 متر نظارت داشت. از دیگر نکات قابل توجه این نوع سیستم های امنیتی برخورداری از لنز باکیفیت و بادوام می باشد. 

به طور کلی، دوربین مدار بسته بولت قسطی از دو نوع لنز در ساختار خود استفاده می کند. یک نمونه از لنزهای تعبیه شده در این دستگاه، لنز ثابت بوده که در اندازه های 6 یا 12 میلیمتر طراحی و تولید می گردند. دیگر لنز استفاده شده در این دوربین ها، لنز وریفوکال یا لنز متغیر می باشد که در ابعاد 3 الی 12 میلیمتر موجود می باشند. 

یکی از نقاط قوت و مثبت دوربین مدار بسته بولت در مقاوم بودن این محصول در برابر باران و نور خورشید بوده که امکان استفاده از این محصول را به راحتی در فضاهای باز میسر می سازد. برخورداری از قابلیت ها و امکانات هوشمند، یکی از ویژگی های متمایز دوربین مدار بسته بولت قسطی محسوب می شود. 

از طرف دیگر، کیفیت و وضوح تصاویر بالا و مناسب این محصول، یکی از دلایل مهم انتخاب این مدل دوربین مدار بسته به وسیله خریداران به شمار می آید. برخورداری از قابلیت ضبط صدا، کیفیت تصویر مطلوب، قیمت مقرون به صرفه و تنوع بسیار بالای محصولات، از دیگر ویژگی های حائز اهمیت دوربین مدار بسته بولت قسطی قلمداد می گردد.

قسطی کلاب و فروش دوربین مدار بسته بولت قسطی

مجموعه قسطی کلاب در ادامه طرح های مقرون به صرفه و مثمر ثمر خود، فروش قسطی مدار بسته بولت را در دستور کار قرار داده است. این طرح یک گزینه مناسب و کاربردی برای افزایش ضریب امنیت محیط های اداری، مسکونی، تجاری، و کلیه محیط های دارای اهمیت، به شمار می رود. 

با نصب و استفاده از دوربین مدار بسته بولت، آرامش و آسودگی خاطر افراد به معنای واقعی کلمه تداعی می شود. ناگفته نماند که فروش قسطی مدار بسته بولت، در اقساط سه الی دوازده ماهه صورت می گیرد. ناگفته نماند که لحاظ نمودن کمترین میزان سود، غیر حضوری بودن، مقرون به صرفه بودن و انعطاف پذیری بالا، از ویژگی های حائز اهمیت طرح خرید لوازم اداری قسطی در مجموعه قسطی کلاب به شمار می آید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موتور برق

خرید قسطی موتور برق
یکی از ابزارهای برقی مورد نیاز برای کارخانه‌ها، شرکت‌ها، کارگاه‌ها و حتی منازل مسکونی موتور برق می‌باشد. برای خرید قسطی موتور برق به بخش ابزار...

فروش اقساطی موتور برق

فروش اقساطی موتور برق
اگر وجود برق برای کارهای اداری و یا کارگاه شما ضروری است، می‌توانید خرید اقساطی موتور برق را از بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری...