فروش قسطی سیم کارت با شماره رند

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:28:05

شماره سیم کارت شما یکی از معرف های شما در جامعه می باشد، حال اگر شماره سیم کارت شما رند باشد جلوه زیبایی بین اطرافیان شما پیدا می کند. با خرید سیم کارت مد نظر خود در بخش سیم کارت وبسایت قسطی کلاب تجربه یک خرید آنلاین فوق العاده را تجربه کنید. 


فروش قسطی سیم کارت با شماره رند


فروش سیم کارت اقساطی با شماره رند 

امروزه اغلب ارتباطات روزمره ما، در قالب استفاده از تلفن همراه انجام می شود، این در حالی است که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که وقتی شماره تماس آنها گرفته می شود، در اَذهان باقی بماند و برای شماره گیری سریع به ذهن آید. اگر شما یک شماره رند داشته باشید به راحتی در ذهن ها ثبت می شوید و اطرافیان شما عکس العمل مثبتی به شماره رند شما نشان می دهند. 

جهت روش های تجاری سازی و تبلیغات، کسب و کار و در مشاغل پر ارتباط نیز، بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که در برقراری ارتباط با سایر شرکای تجاری خود، بتوانند به سهولت از طریق یک شماره رند ارتباط برقرار کنند. به طور معمول رندترین شماره ها، خیلی سریع به فروش می روند. از جمله مراکزی که به فروش قسطی سیم کارت با شماره رند می پردازد، قسطی کلاب است. 

فروش قسطی سیم کارت با شماره رند در مدت زمان کوتاهی فارغ از زمان و مکان در این سایت امکان پذیر است و هر فردی با هر میزان درآمدی با قیمتی مناسب می تواند به خرید سیم کارت مد نظر خود اقدام کند. 

چنانچه به عنوان خریدار از طرح فروش قسطی سیم کارت با شماره رند این سایت استفاده می کنید، می توانید استان، شهر، نوع اپراتور، نوع سیمکارت، قیمت از....تا، وضعیت (صفر، کار کرده، در حدکارکرده)، نمایش موارد بدون قیمت، شماره (شروع با، پایان با، مطابق با)، امکان به روزرسانی (دو هفته اخیر، ماه اخیر، سه ماه اخیر، همه موارد)، پیش شماره هایی که قصد فروش آن را دارید، لیست خطوط، تخصیص شرایط فروش، نوع خط (دائمی، اعتباری، اضطراری)، امکان جستجوی پیشرفته در بین خطوط فروشی، سیم کارت های ویترین و امکان تماس با کارشناسان را از قسطی کلاب درخواست نمایید. 

فروش قسطی سیم کارت با شماره رند در بازار آنلاین قسطی کلاب 

جهت خرید قسطی سیم کارت با شماره رند می توانید با در اختیار قراردادن امکاناتی از قبیل: محاسبه اقساط برای خریدار، در اختیار قرار دادن ساعت کاری، در اختیار قرار دادن راه های ارتباطی سریع (مانند ایمیل، تماس اضطراری، تلفن تماس، آدرس سایت برای مشاهده کالای دیجیتال)، وجود راهنمای پرداخت آنلاین اقساط، شرایط فروش اقساطی، وجود راهنمای ثبت نام، امکان دریافت این خطوط با پیامک برای خریدار، برای ثبت سفارش توسط سایت قسطی کلاب به بخش فروش قسطی سیم کارت با شماره رند مراجعه فرمایید. 

در هنگام خرید سیم کارت به چه مواردی باید دقت کنید؟ 

در مواقعی که قصد خرید سیم کارت دارید دو انتخاب پیش روی شما است، انتخاب اول خرید سیم کارت صفر و کار نکرده می باشد. مزایای خرید سیم کارت نو در این است که سیم کارت فقط مطلق به خودتان است و منحصر به فرد به اسم خودتان ثبت شده است و دیگر تماس های اشتباه از صاحب سیم کارت قبلی ندارید.

 اما اگر سیم کارت، کار کرده و دست دوم خریداری می کنید درست است که در قیمت صرفه جویی کرده اید ولی احتمال تماس اشتباه برای شما زیاد پیش می آید پس اگر می خواهید این مشکل برای شما پیش نیاید، یک سیم کارت نو خریداری کنید. 

اگر قیمت بالای سیم کارت با شماره رند باعث شده است که نتوانید خرید دلخواه خود را انجام دهید، دیگر نگران نباشید، زیرا وبسایت قسطی کلاب شرایط ویژه ای برای خرید اقساطی سیم کارت با شماره رند مهیا کرده است. شرایط اقساط در قسطی کلاب به صورت 3 تا 12 ماه می باشد و شما می توانید به راحتی و بدون فشار مالی زیاد صاحب یک سیم کارت نو با شماره رند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.




سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي سیم کارت

خرید قسطي سیم کارت
داشتن یک سیم کارت دائمی برای هر فردی بسیار لازم و ضروری است. اگر شما تمایل به خرید قسطي سیم کارت دارید به بخش سیم کارت در سایت...

خرید قسطی سیمکارت همراه اول

خرید قسطی سیمکارت همراه اول
اگر به دنبال خرید قسطی سیمکارت همراه اول هستید به بخش سیم کارت در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه...