فروش قسطی کولر سلولزی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 19:42:09

با گرم شدن هوا، تنها کولر می تواند حس خوب خنکی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر تمایل به خرید کولر دارید، می توانید از طرح ویژه فروش قسطی کولر سلولزی بهرمند شوید. برای خرید کولر سلولزی به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


فروش قسطی کولر سلولزی


معرفی انواع کولر ها 

در زمان های قدیم فقط یک مدل از کولرها وجود داشت و آن هم کولر آبی بود. با گذر زمان و پیشرفت فناوری، تحول عظیمی در طراحی و ساخت کولر ها شکل گرفت و امروزه حتی شاهد کولر هایی هستیم که قابلیت گرمایشی نیز دارند. انواع مختلفی از کولر ها در بازار یافت می شود که بهتر است قبل از خرید یک کولر مناسب از تنوع آن ها اطلاعاتی در دست داشته باشید. لیست کولر های موجود در بازار به شکل زیر می باشد:
_ کولر گازی ( کولز گازی پنجره ای)
_ کولر گازی پرتابل
_ اسپلیت
_ اسپلیت کانالی
_ اسپلیت سقفی زمینی
_ اسپلیت کاستی
_ اسپلیت سقفی دیواری
_ کولر گازی مولتی پنل
_ کولر سلولزی
_ کولر آبی پوشالی

همان طور که مطالعه کردید، کولر هایی که در بازار موجود است، دارای تنوع بی نظیری می باشد و انتخاب را برای خریداران سخت کرده است. در هنگام خرید کولر اولین موردی که باید به آن دقت داشته باشیم، بودجه بندی شما برای خرید کولر است. بسیاری از کولر های لوکس در بازار بیشتر جنبه ظاهری دارند و از لحاظ کیفی و فناوری فرقی با کولر های ساده ندارند. اگر بودجه بندی شما محدود است، بهتر است از خرید کولر های گران قیمت بپرهیزید. 

فرق بین کولر های سلولزی و کولر های پوشالی 

در زمان های قدیم بیشتر کولر ها به صورت پوشالی بوده اند و همگی ما در خانه های قدیمی خود از آن ها داشته ایم. کولر های سلولزی نسل جدیدی از کولر های پوشالی هستند که دارای قابلیت های فوق العاده ای می باشند. کولر های سلولزی دارای ریموت کنترل می باشد و شما به راحتی می توانید، سرعت کولر، خاموش و روشن کردن آن را کنترل کنید.

نکته دیگری که در کولر های سلولزی رعایت شده است، نبود پوشال است. کولر های پوشالی نیاز داشتند که هر سال پوشال های آن ها تعویض و شسته شود، زیرا بعد از گذشت یک سال کیفیت خود را از دست می دادند و قدرت خنک کردن هوا را نداشتند. همین امر سبب شد که کولر های سلولزی ساخته شوند که دیگر نیازی به تعویض پوشال نباشد.

قدرت خنک سازی هوا در کولر های سلولزی 30 درصد بیشتر از کولر های پوشالی می باشد و این موضوع در صرفه جویی برق بسیار تاثیر گذار است. جالب است بدانید که کولر های سلولزی رادمان تبخیر بالا تری نسب به کولر های پوشالی دارند و این امر سبب خنک سازی بیشتر محیط خانه می شود. 

کولرهای سلولزی خاصیت از بین بردن قارچ و باکتری موجود در هوا را دارند و یک هوای پاک و خنک را به خانه شما هدایت می کنند. اگر قصد خرید کولر های سلولزی را دارید، اگر به دنبال یک طرح ویژه برای فروش قسطی کولر سلولزی هستید، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم. 

فروش قسطی کولر سلولزی 

اگر تمایل به استفاده از طرح فروش قسطی کولر سلولزی را دارید، کافیست به وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. نماد اعتماد الکترونیکی فقط مخصوص فروشگاه های آنلاین معتبر می باشد.

 وبسایت قسطی کلاب به تازگی طرح فروش قسطی کولر سلولزی را برای مشتریان خود ارائه داده است. طرح فروش قسطی کولر سلولزی شامل هموطنانی که در شهرستان ها ساکن هستند، نیز می شود. شما می توانید با پرداخت اقساط 3 الی 12 ماهه خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید و درب منزلتان تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند. با قسطی کلاب تجربه یک خرید لذت بخش را حس کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال فریزر کلور

خرید اقساطی یخچال فریزر کلور
یکی از جدیدترین یخچجال فریزرهایی که به تازگی تبلیغات فراوانی در تلویزیون داشته‌اند، یخچال فریزر برند کلور است. برای خرید اقساطی یخچال...

خرید قسطی ماشین لباسشویی کندی با سفته

خرید قسطی ماشین لباسشویی کندی با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی ماشین لباسشویی کندی با سفته الکترونیکی یا سفته دارید به بخش ماشین لباسشویی کندی در دسته بندی لوازم خانگی...