فروش آبگرمکن آزمون

تاریخ انتشار:
1403/2/22 15:17:16

هر خانه‌ای برای استفاده از آب گرم باید به یک منبع آبگرمکن متصل باشد. با خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون از این وسیله استفاده کنید و برای تهیه آن به سایت قسطی کلاب و بخش لوازم خانگی مراجعه کنید.


فروش آبگرمکن آزمون


سابقه شرکت آزمون 

شرکت آزمون فعالیت خود را در زمینه لوازم خانگی و تولیدات آبگرمکن از سال 1357 آغاز کرده است و بعد از گذشت چندین سال، هنوز هم در راس تولیدات موفق آبگرمکن‌ها می‌باشد.

شرکت آزمون در سال‌های متمادی و پشت سر هم موفقیت‌های زیادی را نصیب خود کرده است و در زمینه تجارت به عنوان یکی از موفق‌ترین و برترین تولید کنندگان آبگرمکن مطرح می‌باشد. در زمان خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون به این نتیجه خواهید رسید که این شرکت انواع مختلفی از محصولات خود را روانه بازار فروش کرده است و همگی آن‌ها با استقبال بی‌نظیر کاربرها مواجه شده است. 

هدف اصلی این شرکت در تولید آبگرمکن این بوده است که طبق استاندارهای جهانی و ملی بتواند یک محصول باکیفیت در عین حال، اقتصادی را برای افراد تولید کند تا هر فردی با هر توان مالی بتواند از این محصول بهره‌مند شود و استفاده بهینه‌ای از آن داشته باشد. 

شرکت آزمون توانسته است که ترکیب زیبایی از طراحی و تولید باکیفیت را با هم ادغام کند تا خروجی بسیار با کیفیتی را روانه بازار کند و نکته مهم در خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون این است که این شرکت برای محصولات خود پشتیبانی دارد و خیال هر مشتری را برای هر گونه مشکلات احتمالی راحت می‌کند. 

تیم تشکیل دهنده شرکت آزمون از متخصصان، کارشناس‌ها و مهندسان خبره‌ای است که در زمینه تولید محصولات با کیفیت پویا و کوشا هستند. بنابراین شما با خیالی آسوده میتوانید آبگرمکن مد نظر خود را از برند آزمون خریداری کنید.

انواع محصولات شرکت آزمون 

همانطور که اطلاع دارید شرکت آزمون یکی از تولید کننده‌های مطرح در طراحی و ساخت آبگرمکن‌های مختلف است. در زمان خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون باید به نوع نیاز مشتری و شرایط مکانی که از آبگرمکن استفاده می‌شود، توجه داشت. انواع آبگرمکن آزمون به شرح زیر می باشد:

آبگرمکن برقی ایستاده 

شرکت آزمون برای آبگرمکن‌های برقی ایستاده خود سه مدل مختلف را طراحی و تولید کرده است. 

آبگرمکن برقی ایستاده مدل EV120 

این مدل از آبگرمکن برقی ایستاده شرکت آزمون تمام اتوماتیک است و ترموستات فرانسوی به همراه ایمنی دوبل در این محصول استفاده شده است تا از ورود اتصلات برقی به داخل مخزن آب جلوگیری کند.

این محصول از رنگ پودری الکترواستاتیک و مخزن گالوانیزه ساخته شده است که با طراحی روز دنیا برابری می‌کند. از ویژگی‌های ظاهری می‌توان به ارتفاع 1100 میلی‌متری و قطر 420 میلی‌متری آن اشاره کرد. مدل دیگری که در خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون دیده می‌شود، آبگرمکن گازی دیواری آن می باشد. 

آبگرمکن گازی دیواری 

شرکت آزمون آبگرمکن‌های گازی دیواری خود را در سه مدل مختلف طراحی و تولید کرده است. 

آبگرمکن گازی دیواری مدل GW25 

این آبگرمکن گازی ارتفاع 900 میلی‌متر دارد و از رنگ پودری جدید الکترواستاتیک در طراحی آن استفاده شده است و همچنین مخزن آن از جنس گالوانیزه می‌باشد. این مدل از آبگرمکن آزمون قابل استفاده و نصب بر روی دیوار می‌باشد. مدل دیگر آبگرمکن شرکت آزمون، آبگرمکن برقی دیواری است. 

آبگرمکن برقی دیواری مدل EWSUN 

این سری از مدل های آبگرمکن آزمون تمام اتوماتیک است و طراحی آن با ترموستات جدید فرانسوی می‌باشد که سبب ایمنی دوبرابری خواهد شد و از وارد شدن اتصالات برقی درون آب جلوگیری می‌کند. 

خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون 

در قسطی کلاب برای رفاه حال مشتری‌ها و کاربرها خرید نقدی آبگرمکن آزمون در نظر گرفته شده است تا افراد با هر توان مالی که دارند بتواند از این شرایط استفاده کنند و آبگرمکن خود را تهیه و خریداری نمایند.

برای اطلاع از شرایط فروش به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید یا با کارشناس‌های قسطی کلاب در ارتباط باشید. با خرید نقدی یا اقساطی آبگرمکن آزمون از سایت قسطی کلاب، یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید و با خیالی آسوده کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ با سفته

خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ با سفته
یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون در دنیا شیائومی می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون شیائومی 55 اینچ با سفته الکترونیکی یا چک به...

خرید ماشین ظرفشویی زیرووات اقساطی

خرید ماشین ظرفشویی زیرووات اقساطی
ماشین ظرفشویی زیرووات در انواع و با گنجایش های مختلفی ساخته شده است که متناسب با نیاز هر خانواده ای می باشد. امکان شستشوی ظروف بزرگ، داشتن قفل ...