فروش تلویزیون شهاب اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 23:35:44

تلویزیون یکی از کالا های مهم و ضروری در هر خانه ای است که در دسته لوازم خانگی قرار می گیرد. برای خرید تلویزیون شهاب به صورت اقساطی به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

فروش تلویزیون شهاب اقساطی

خرید اقساطی تلویزیون شهاب از قسطی کلاب

امروزه برای خرید تلویزیون گزینه های بسیار زیادی پیش روی افراد قرار دارد. فروش تلویزیون شهاب اقساطی، به عنوان یک محصول کاربردی و با کیفیت نیز از جمله گزینه های افراد برای انتخاب تلویزیون به شمار می آید. تلویزیون های شهاب به علت کارایی مناسب و خوش قیمت بودن، بسیاری از خریداران تلویزیون را به سمت و سوی خود سوق داده است. سابقه شش دهه فعالیت در عرصه طراحی و تولید تلویزیون، مؤید اعتبار و موفقیت شرکت شهاب در این زمینه می باشد. 

کمپانی شهاب با استفاده از استاندارد های روز جهان در تولید محصولات خود، در بازار لوازم صوتی و تصویری به ویژه تلویزیون، چهره ای درخشان و نامی معتبر برای خود رقم زده است. شرکت شهاب علاوه بر تولید تلویزیون، در سایر عرصه ها نظیر تولید ماشین لباسشویی، سینمای خانگی و جارو برقی نیز فعالیت می کند.

جلب رضایت مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش فراگیر و گسترده، نام و آوازه تلویزیون های شهاب را بیش از پیش مطرح ساخته است. 

بر همین اساس، فروش تلویزیون شهاب اقساطی، یک فرصت ویژه و مناسب برای تهیه این محصول باکیفیت و مرغوب به شمار می رود. استفاده از قابلیت های کاربردی و امکانات روز در تولید تلویزیون های شهاب، افزایش چشمگیر و قابل توجه کیفیت این محصول را به دنبال داشته است.

 تلویزیون های شهاب از کیفیت و وضوح تصویر مطلوب و مناسبی برخوردار می باشند. فروش تلویزیون شهاب اقساطی در سایز های متنوع و متناسب با سلیقه و نیاز مصرف کننده صورت می گیرد.

سایت اینترنتی قسطی کلاب در زمینه فروش کالا های مختلف فعالیت می کند که برای رفاه حال کاربر ها و مشتری های خود، طرح فروش اقساطی لوازم خانگی و تلویزیون شهاب را در نظر گرفته است تا افراد با هر توان مالی به صورت قسطی، کالا های مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنند. 

مشخصات بارز فروش تلویزیون شهاب اقساطی

یکی از مشخصات قابل توجه فروش تلویزیون شهاب اقساطی، برخورداری از تکنولوژی ال ای دی صفحه تخت می باشد. پنل تعبیه شده در این مدل تلویزیون علاوه بر کاهش مصرف انرژی، از وزن بسیار پایین و مناسبی بهره می برد. کنتراست و زاویه دید مناسب، از دیگر شاخصه های حائز اهمیت این محصول می باشد. همانطور که عنوان شد، کیفیت تصویر تلویزیون شهاب از وضوح و رزولوشن مطلوبی بهره مند است. 

نسبت تصویر 16:9 به همراه رزولوشن 1366 در 768، تصویری باکیفیت و شفاف را در دیدگان مصرف کننده به معرض نمایش در می آورد. از دیگر مشخصات قابل ملاحظه فروش تلویزیون شهاب اقساطی، برخورداری از توان صوتی قوی و قدرتمند می باشد.

بر این اساس، بلندگو های تعبیه شده در ساختار این تلویزیون، پخش صدا را با قدرت 10 وات انجام می دهند. به همین جهت و در پرتو وجود این بلندگو ها، صدایی دالبی در محیط مورد استفاده مصرف کننده پراکنده می شود. 

بلندگو های این تلویزیون از 5 حالت مختلف صدا مانند Movie، Sport، Standard، Music و User پشتیبانی می کنند. برخورداری از یک دستگاه گیرنده دیجیتالی، فروش تلویزیون شهاب قسطی را بیش از پیش مدنظر کاربران و خریداران این محصولات قرار داده است.

چرا که وجود این گیرنده دیجیتالی، سبب صرفه جویی در هزینه های افراد می شود. در ساختار تلویزیون شهاب، درگاه های متداول و رایج مانند پورت یو اس بی و اچ دی ام آی، تعبیه شده است. به همین جهت، در پرتو وجود این پورت ها، قابلیت اتصال فلش مموری به تلویزیون امکان پذیر می شود.

مجموعه قسطی کلاب در یک خدمت ارزنده و کاربردی، فروش اقساطی تلویزیون شهاب را در اختیار مشتریان و خریداران این محصول قرار داده است.

فروش تلویزیون شهاب اقساطی در قسطی کلاب

فروش تلویزیون شهاب اقساطی در قسطی کلاب، یک راهکار مقرون به صرفه با توجه به اوضاع و احوال اقتصادی حال حاضر به شمار می رود. به طور کلی، فروش اقساطی لوازم خانگی در اقساط سه الی دوازده ماه در این مجموعه صورت می گیرد. فروش اقساطی تلویزیون شهاب نیز از این طرح جدا نبوده و به صورت آنلاین و غیر حضوری عملیاتی می گردد.

همچنین فروش اقساطی لوازم خانگی با در نظر گرفتن کم ترین میزان سود و بهره اجرا می شود. ناگفته نماند که فروش تلویزیون شهاب اقساطی، با مراجعه به سایت قسطی کلاب و تکمیل فرآیند ثبت نام عملیاتی می گردد.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت چکی

خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت چکی
اگر قصد خرید قسطی یخچال فریزر دیپوینت با شرایطی آسان را دارید به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی با چک

خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی با چک
اگر شما به دنبال خرید قسطی ماشین لباسشویی ال جی با چک هستید، قسطی کلاب بهترین شرایط را برای شما فراهم ساخته است...