ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 00:18:39

سامسونگ یکی از برند های معتبر و نام آشنا در زمینه تولید لوازم خانگی و انواع ماشین لباسشویی می باشد که با کیفیت بالایی محصولات خود را روانه بازار های فروش کرده است. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ از قسطی کلاب به بخش لوازم خانگی این سایت مراجعه کنید.

 ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی

خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ 

ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی، از جمله ماشین های لباسشویی دارای امکانات و قابلیت های خوب و مناسب به شمار می رود. ماشین لباسشویی سامسونگ، با ظرفیت های مختلف بسیاری از نیازهای خانواده های کم جمعیت و پر جمعیت را برآورده می سازد. موتور قدرتمند و قوی، در کنار برنامه های شستشوی کاربردی، ماشین های لباسشویی سامسونگ را در زمره لوازم خانگی راهگشا و کارآمد قرار داده است.

ناگفته نماند که ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی، با عملکرد خشک کن مناسب، البسه ها را بدون چروک و در بهترین حالت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. بکارگیری تکنولوژی های روز و فناوری های نوین در ساختار ماشین های لباسشویی سامسونگ نظیر سیستم سلامتی سیلور نانو و سیستم مراقبت از کودک، نام و آوازه های این دستگاه ها را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخته است. 

در بسیاری از مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی، از قابلیت و عملکردی به نام Add Wash استفاده شده است. در پرتو استفاده از این قابلیت، کاربر می تواند لباس های به جا مانده را به ماشین لباسشویی حتی در هنگام کار اضافه نماید. 

موتورهای اینورتر دیجیتال تعبیه شده در ساختار ماشین های لباسشویی سامسونگ، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف برق و انرژی اعمال می کنند. یکی از ویژگی های قابل توجه و منحصر به فرد ماشین های لباسشویی سامسونگ، سنسور تشخیص وزن لباس و همینطور سیستم شستشوی سریع می باشد که سهولت و راحتی را برای کاربران و مصرف کنندگان به ارمغان می آورد.

مشخصات حائز اهمیت ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی

ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی، از طراحی بسیار زیبا و در عین حال کاربردی برخوردار می باشد. در کنار طراحی متمایز این محصول، برخورداری از رتبه مصرف انرژی مناسب نیز عملکرد این دستگاه را بیش از پیش ارتقا داده است. 

 قابلیت اضافه کردن لباس در هنگام انجام فرآیند شستشو، از جمله ویژگی های قابل توجه این محصولات به شمار می رود. بر این اساس، در هنگام عملکرد دستگاه، امکان اضافه کردن لباس به آن وجود دارد. ماشین های لباسشویی سامسونگ به علت برخورداری از رتبه A+++، از لحاظ مصرف انرژی در وضعیت مناسب و مطلوبی به سر می برند. 

برخورداری ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی از موتور کم مصرف و قدرتمند اینورتر، علاوه بر عملکرد مناسب محصول، در تمیزی و پاکیزگی لباس ها نقش بسزایی ایفا می نماید. شایان ذکر است که در مدل های جدید ماشین لباسشویی سامسونگ، استفاده از هیتر سرامیکی، سبب مصرف پایین انرژی در این محصول شده است. 

از جمله ویژگی های حائز اهمیت این محصولات برخورداری از سیستم محافظتی جریان برق بوده که از خرابی و فرسودگی دستگاه جلوگیری به عمل می آورد. همچنین دیگ الماس تعبیه شده در ساختار ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی، علاوه بر محافظت از الیاف و بافت البسه، لباس هایی بدون چروک را به کاربر عرضه می کند. 

از دیگر قابلیت های قابل توجه ماشین های لباسشویی سامسونگ، می توان به تکنولوژی حباب ساز اشاره نمود. این تکنولوژی ضمن ترکیب آب با مواد شوینده و تبدیل آن به حباب های شوینده، این حباب ها را به الیاف لباس ها و به منظور شستشوی بهتر و مناسب تر انتقال می دهد. بر همین اساس، مواد شوینده به داخل بافت لباس نفوذ پیدا نموده و از صدمه دیدن و وارفتگی البسه ها جلوگیری به عمل می آورد.

قسطی کلاب و ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی

مجموعه قسطی کلاب در ادامه طرح های فروش اقساطی لوازم خانگی، این بار به ارائه طرح فروش اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ همت گمارده است. در طرح فروش ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی، مدل های متنوع و مختلف این محصول در اختیار خریداران و مشتریان قرار می گیرد. 

به طور کلی، طرح های فروش اقساطی لوازم خانگی در قسطی کلاب به صورت غیر حضوری و آنلاین، به اقشار مختلف جامعه عرضه می گردد. شایان ذکر است که طرح فروش اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ در اقساط سه الی دوازده ماهه اجرا می شود. همچنین فروش ماشین لباسشویی سامسونگ قسطی، به منظور افزایش سطح رفاه مشتریان، با لحاظ نمودن کمترین سود و بهره صورت می پذیرد.

سایر بلاگ های مرتبط

سرویس چینی

سرویس چینی
سرویس چینی جز اساسی‌ترین وسیله‌های پذیرایی است و شما با داشتن یک سرویس چینی زیبا و با کیفیت می‌توانید میزبان بسیار خوبی برای ....

خرید قسطی آبسردکن ایستکول

خرید قسطی آبسردکن ایستکول
وجود آبسردکن در همه فضاهای کاری لازم و ضروری است. اگر تمایل به خرید اقساطی آبسردکن ایستکول دارید، به بخش...