فروش گوشی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/14 08:01:24

برند سامسونگ نیازی به معرفی ندارد و جز مشهورترین برندهای دنیا می‌باشد. تلفن‌های همراه سامسونگ با طراحی و کیفیتی شگفت‌انگیز تولید می‌شوند و به بازار جهانی عرضه می‌گردند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ دارید، به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش گوشی سامسونگ


ستاره‌ای درخشان به نام سامسونگ 

واژه سامسونگ در زبان کره‌ای مترادف با سه‌ تا ستاره است. مفهوم عدد سه در نام این شركت به عظمت و بزرگی اشاره دارد و ستاره بیانگر ابدیت و جاودانگی می‌باشد. این شركت، محصولات متنوعی از انواع کالا را تولید کرده است.

برای نمونه، تجهیزات الکترونیکی، پوشاک، کشتی‌ها، صنایع شیمیایی، نیمه‌رساناها، تجهیزات پزشکی و تجهیزات سیستم‌های مخابراتی را طراحی و تولید می‌كند. خدمات سامسونگ در ایران در زمینه‌های سیستم‌های تهویه مطبوع، تلفن همراه، لوازم چند رسانه‌ای، لوازم خانگی و موارد دیگر در حال عرضه است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ از قسطی كلاب، محصولات این برند را خریداری نمایید. 

یک شرکت چند ملیتی 

جالب است بدانید کمپانی سامسونگ در ایران، ساپورت کننده زیرساخت ارتباطی وایمکس در شرکت رهام داتک می‌باشد. این شرکت دارای چندین شرکت تابع و زیر مجموعه‌ در صنایع مختلف می‌باشد که اکثر آنها تحت نام برند سامسونگ با هم متحد شده‌اند و به عنوان بزرگترین شرکت کنگلومرای کره جنوبی شناخته می‌شود. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ از قسطی كلاب، این محصول شناخته ‌شده و رایج در ایران را  امتحان كنید. 

گوشی‌های حرفه‎ای مخصوص به عكاسی 

سه مدل گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اولترا اس 20 از جمله مدل‌هایی هستند كه برای عكاسی حرفه‌ای با شعار تبلیغاتی تغییر سبک عکاسی عرضه‌ شده‌اند. قابلیت ویدیو اسنپ 8 كا كیفیت ثبت عكاسی را تغییر می‌دهد.

به علاوه، باتری هوشمند، نمایشگر برتر، پردازنده قدرتمند و فضای ذخیره‌سازی انبوه، این سری را با نقاط قوت فوق‌العاده‌ای وارد بازار كرده ‌است. این سه مدل از گوشی‌های سامسونگ، همگی با توجه به تجربه دوربین در سال‌های گذشته طراحی شده‌اند. خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ را با قسطی کلاب انجام دهید. 

امتیاز دیگر استفاده از پیشرفته‌ترین سیستم بزرگنمایی با 100 برابر است، این زوم با رزولوشن بال ابه كمک هوش مصنوعی دوربین تقویت شده بتوانید به جزییات سوژه نزدیک شده و لحظاتی را ثبت کنید که تا به حال از دسترس شما خارج بوده‌اند.

گوشی‌های ارزان ‌قیمت سامسونگ 

شرکت سامسونگ در تولید گوشی‌هایی با قیمت پایین و امکانات بالا برنامه‌های زیادی دارد و این طور به نظر می‌رسد که قصد دارد تا به وسیله محصولات سری جی به اهداف خود دست یابد.

این کمپانی، گوشی‌های سری جی را برای به دست آوردن رتبه مناسب در بازار اسمارت فون‌های رده پایین طراحی کرده است که با رقابت با شرکت‌های چینی رقابت کند. این گوشی‌ها دارای مشخصات خوبی مثل دوربین و حافظه بالاتر نسبت به بقیه اسمارت‌فون‌های دیگر دارند و ظاهری جذاب و زیبا، سبب فروش بالای آن‌ها شده است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ از قسطی کلاب، یک خرید منحصر به فرد را تجربه کنید.

فروش اقساطی موبایل‌های سامسونگ در سایت قسطی کلاب 

اگر در خرید نقدی گوشی مورد نظر خود مشکل مالی دارید، با مراجعه به سایت قسطی کلاب، از شرایط استثنایی فروش اقساطی موبایل برخوردار شوید و گوشی سامسونگ مورد نظر دلخواه خود را خریداری نمایید. در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب تمام گوشی‌های برندهای مطرح موجود در بازار موجود است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ از قسطی کلاب، همین الان اقدام کنید.

شما قادر خواهید بود تا آن‌ها را با هم مقایسه کرده و بهترین گوشی متناسب با بودجه خود را خریداری کنید. در فروش اقساطی موبایل از سایت قسطی کلاب به دلخواه خود هزینه باقی مانده را در اقساط 3 تا 12 ماهه پرداخت کنید، ضمن این‌که گوشی سفارش داده شما ظرف حداکثر 72 ساعت درب منزل به شما تحویل داده می شود. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ همین الان با برند سامسونگ بدرخشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی a33

خرید اقساطی a33
گوشی‌های سامسونگ با تنوع بالا و قیمت‌های منعطف طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی a33 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطي گوشی poco f3

خرید قسطي گوشی poco f3
یکی از گوشی‌های پرفروش شیائومی مدل پوکو اف تری است. برای خرید قسطي گوشی poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...