گوشی A71 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 10:04:04

یکی از جذاب‌ترین دو دوست داشتنی‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ مدل A71 آن می‌باشد که بسیار زیبا و خوش دست است. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی A71 سامسونگ دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


گوشی A71 سامسونگ


a71 سامسونگ و دیگر هیچ!

این گوشی پیش از آن که شبیه به یک گوشی میانرده باشد به یک پرچمدار شباهت دارد. برای نمونه صفحه نمایش آن بسیار با کیفیت است و طراحی زیبایی دارد.

حاشیه‌ها در صفحه نمایش کم شده است. سیستم عامل مورد استفاده در این دستگاه، جدیدترین سیستم عامل معرفی شده به بازار است. همچنین، این گوشی دارای دوربین‌های قدرتمندی می‌باشد. 

این گوشی هوشمند در سال 2019 معرفی و در سال 2020 روانه بازار شده است. به علاوه، در چهار رنگ زیبای مشکی، صورتی، آبی و نقره‌ای تولید شده است. ابعاد این گوشی برابر با 163.6x76x7.7 میلی متر مکعب و وزن آن در حدود 179 گرم است. 

جنس پنل جلویی از شیشه و جنس بدنه نیز از پلاستیک می‌باشد. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2 می‌باشد. همچنین، از زبان فارسی و منوی آن پشتیبانی می‌کند. 

به علاوه، قابلیت پخش انواع فرمت‌های نرم افزاری موسیقی و ویدیویی را نیز دارا می‌باشد. قابلیت خرید اقساطی گوشی A71 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش این گوشی، به صورت خازنی و چند لمسی است و با تکنولوژی سوپر آمولد ساخته شده است. اندازه‌ای 6.7 اینچی دارد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود 87.2 درصد است. این فبلت دارای رزولوشنی برابر با 1080 در 2400 پیکسل می‌باشد. 

به این ترتیب، تراکم پیکسلی آن 393 پیکسل در هر اینچ است و می‌تواند تا 16 میلیون رنگ زیبا و واقعی را به شما نمایش دهد. بر روی صفحه نمایش این گوشی محافظی از جنس گوریلاگلاس، قرار گرفته است.

مشخصات سخت افزاری

این دستگاه از یک تراشه 8 نانومتری از نوع کوالکام مدل اسنپدراگون 730 برخوردار است. این پردازنده هشت هسته‌ای از نوع 64 بیتی است که در محدوده فرکانسی 1.8 تا 2.2 گیگاهرتز عمل می‌کند و همچنین پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع آدرنو 618 می‌باشد. 

دارای یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت است و قادر است تا به اندازه یک ترابایت از حافظه جانبی میکرو اس دی پشتیبانی نماید. با خرید قسطی گوشی A71 سامسونگ کارایی را مشاهده نمایید!

دوربین‌های چهارگانه

دوربین اصلی یک دوربین 64 مگاپیکسلی است که قابلیت تشخیص فاز و فوکوس خودکار دارد. همچنین این گوشی از یک فلش LED نیز برخوردار است.

در کنار دوربین اصلی یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق گسترده و دو دوربین 5 مگاپیکسلی که یکی برای عکاسی ماکرو و دیگری دارای حسگر عمقی می‌باشد، قرار گرفته است. همچنین، دوربین سلفی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی است. 

این گوشی قادر هستند تا با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه به فیلم برداری بپردازد. همچنین قابلیت عکاسی HDR و پانوراما را دارد. با خرید قسطی گوشی A71 سامسونگ هنرمندانه فیلم بگیرید!

امکانات و اتصالات

این گوشی می‌تواند به راحتی به بلوتوث و وای فای متصل شود. همچنین دارای رادیو FM و فناوری مکان‌یاب است. درگاه ارتباطی USB نوع C دارد. از نظر سنسور نیز این گوشی دارای قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب سنج، حسگر اثر انگشت و حسگر مجاورتی است. با خرید قسطی گوشی A71 سامسونگ قابلیت‌ها را تجربه کنید!

باتری

باتری این دستگاه یک باتری به باتری 4500 میلی آمپری است که توسط یک شارژر سریع 25 واتی به سرعت شارژ می‌شود. همچنین از شبکه‌های بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطی گوشی A71 سامسونگ همیشه پرشارژ باشید!

همراه با این کالا از یک دفترچه راهنما، یک کاور ژله‌ای، یک جفت هندزفری، یک آداپتور شارژ، یک کابل USB نوع C و یک سوزن خارج کردن سیم کارت برخوردار می‌شوید.

خرید گوشی a71 سامسونگ

در صورتی که مایل به تهیه این گوشی فوق العاده هستید می توانید به قسطی ‌کلاب مراجعه نمایید و از مزایای این فروشگاه برخوردار شوید. برای بهره‌مندی از اعتبار اقساطی می‌توانید از یکی از چهار روش موجود از لیزینگ‌های معتبر وام بگیرید و بین 3 تا 5 روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیسنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی A71 سامسونگ از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی s22 ultra سامسونگ

خرید اقساطی s22 ultra سامسونگ
گوشی پرفروش S22 اولترا با شرایطی عالی در سایت قسطی کلاب به فروش می‌رسد. برای خرید اقساطی s22 ultra سامسونگ به بخش موبایل در دسته...

مانیتور بنکیو

مانیتور بنکیو
برند بنکیو جز جدیدترین و بهترین برندهای تولید کننده محصولات دیجیتالی است که مانیتورهای باکیفیتی دارد. برای خرید اقساطی مانیتور بنکیو به...