خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات

تاریخ انتشار:
1403/2/28 17:51:06

اگر تمایل به خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات با شرایطی عالی دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات


چگونگی خرید قسطی خودرو کوییک اتومات

خودرو کوییک یکی از محبوب‌ترین خودروهای شرکت سایپا می‌باشد. این خودرو به دلیل ویژگی‌هایی که دارد یکی از خودروهای مورد علاقه جوانان می‌باشد. این خودرو دوست داشتنی زمانی دارای قیمت بسیار اندکی بود اما رفته رفته به دلیل علاقمندی افراد به این خودرو دوستداشتنی قیمت آن افزایش پیدا کرد. به دلیل همین افزایش قیمت، خرید نقدی این وسیله نقلیه برای اکثر جوانان به یک رویا تبدیل شد. به همین دلیل فروش قسطی وسایل نقلیه توسط مجموعه‌های بزرگ و معتبر شروع شد. در ادامه در این خصوص اطلاعات بیشتری را در اختیارتان خواهیم گذاشت. برای خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی ظاهری خودرو کوییک

معمولا خودروسازان داخلی برای ساخت انواع خودرو از خود خلاقیت زیادی را به خرج نمی‌دهند. به طور کلی خودرو کوییک شباهت ظاهری زیادی با خودرو ساینا دارد. این خودرو تلفیقی از خودرو ساینا و تیبا می‌باشد. چراغ‌هایی که بر روی خودرو کوییک نصب شده است همان چراغ‌های خودرو ساینا می‌باشد. طراحی داخلی این خودرو برگرفته از خودرو استپ وی می‌باشد اما همچنان این خودرو دارای علاقمندان بی‌شماری می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو کوییک اتومات به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی بخش عقبی این خودرو کاملا مشابه با طراحی تیبا می‌باشد. تنها تفاوت موجود میان تیبا 2 و کوییک محل نصب پلاک می‌باشد. در خودرو تیبا 2 محل نصب پلاک بر روی بدنه خودرو می‌باشد. در حالی که پلاک نصب شده بر روی کوییک در قسمت درب صندوق است. 

یکی از نکات جذاب در طراحی خودرو کوییک وجود چراغ‌های نئون در پشت خودرو و طراحی بیرونی آن می‌باشد. به عبارت کلی می‌توان کوییک را نسخه هاچ بک شده خودرو ساینا معرفی نمود. اگر چه در طراحی این خودرو نواقصی به چشم می‌خورد اما به طور کلی برای مجموعه خودروسازی سایپا ساخت این خودرو یک پیشرفت محسوب می‌شود. با خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

مشخصات فنی موجود

این خودرو مجهز به یک موتور با 4 سیلندر خطی می‌باشد. حجم این سیلندرها معادل با 105 لیتر می‌باشد. موتور این خودرو دارای یک دریچه گاز برقی است و همچنین در قسمت بالای خودرو یک میل سوپاپ نیز دیده می‌شود. حداکثر قدرت این خودرو معادل 128 نیوتون متر و 87 اسب بخار می‌باشد. موتور این خودرو مشابه خودروهای تیبا و ساینا می‌باشد و این بدان معناست که موتور این خودرو در مقایسه با خودرو پراید تقویت شده است. برای خرید قسطی خودرو کوییک اتومات به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

امکانات رفاهی موجود در این خودرو

با یک دید کلی در داخل خودرو کوییک می‌توانید متوجه امکانات موجود بر روی این خودرو شوید. امکانات رفاهی نظیر:

•هشدار محدودیت در سرعت و صندلی‌های عقب ایزوفیکس.
•قفل شدن خودکار تمامی درب‌ها در سرعت بالای 10 کیلومتر بر ساعت.
•چراغ های موجود جهت روشنایی در روز.
•مه شکن عقب و جلو.
•هشدار نبستن کمربند ایمنی راننده.
•سیستم ایموبلایزر.
•سیستم نمایش فشار باد لاستیک‌های جلو و عقب.
•سیستم کمکی ترمز.
•سیستم پخش الکترونیکی نیروی ترمز.
•سیستم کنترل پایداری.
•کیسه هوای موجود برای محافظت از جان راننده و سرنشین جلو.

خرید اقساطی این خودروی دوست داشتنی

با توجه به شرایط مالی موجود در جامعه بهترین نوع خرید، خرید اقساط می‌باشد. چرا که در جامعه امروزی پول نقد در دست افراد بسیار کم می‌باشد و خرید نقدی قطعا کار عاقلانه‌ای نیست. امروزه بهترین و عاقلانه‌ترین نوع خرید، خرید به صورت قسطی می‌باشد. شرایط متنوعی برای خرید به صورت قسطی از سمت شرکت قسطی کلاب معرفی شده است. به طور کلی می‌توان عنوان کرد فروش خودرو با اقساط بلند مدت، افراد زیادی را ترغیب به خرید می‌کند. برای مطلع شدن در خصوص خرید اقساطی خودرو کوییک اتومات تنها کافی است با مشاوران مجموعه قسطی کلاب در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي خودرو پژو 207 با چک

خرید قسطي خودرو پژو 207 با چک
اگر قصد خرید قسطي خودرو پژو 207 با چک را دارید به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش...

خرید اقساطي خودرو ایرانی با چک

خرید اقساطي خودرو ایرانی با چک
خرید قسطی خودرو ایرانی یکی از راه‌های خرید خودرو است که جدیدا بین مردم بسیار پرطرف‌دار شده است. امروزه امکان خرید اقساطی بهترین خودرو...