خرید وسایل الکتریکی

تاریخ انتشار:
1403/2/30 12:12:28

لامپ جز یکی از پر کاربرد ترین وسیله های الکتریکی می باشد که بی شک در هر خانه ای مشاهده می کنید. برای خرید اقساطی و نقدی انواع وسیله های الکتریکی به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید خود لذت ببرید.


خرید وسایل الکتریکی


تاریخچه لامپ 

بعد از کشف برق توسط توماس ادیسون تحول بزرگی در دنیا شکل گرفت تکنولوژی به سرعت پیشرفت کرد و زندگی انسان به طور کامل تغییر پیدا کرد. در زمان های گذشته درست قبل از کشف برق مردم به سختی روشنایی خانه خود را مهیا می کردند و دیگر عادت به تاریکی کرده بودند. 

بعد از کشف برق توسط توماس ادیسون، لامپ رشته ای اولین اختراعی بود که برای کار کردن نیاز به برق داشت، با سیم کشی برق در ساختمان ها به راحتی روشنایی محیط فراهم می شد و زندگی روزمره انسان ها از تاریکی بیرون آمد. امروزه انواع و اقسام لامپ ها وجود دارد. در این مقاله قصد داریم در این مورد اطلاعات جدیدی ارائه دهیم. 

لامپ کم مصرف یا پر مصرف مسئله این است! 

به تازگی لامپ هایی تولید شده است که به آن لامپ های کم مصرف می گویند، این لامپ های نئونی ابتدا که تولید شدند، فقط به رنگ سفید بودن که با وجود کم مصرف بودن و صرفه جویی در هزینه یک ایراد بزرگ داشتند که اغلب به آن اشاره نمی شد. اشکال بزرگ لامپ های کم مصرف نئونی وجود اشعه نئون بود که رنگ لامپ را به صورت سفید پراکنده می کرد.

 اشعه نئون به شدت موجب ضعیف شدن و آسیب دیدن چشم ها می شود و پوست صورت را چروک می کند. به تازگی لامپ های کم مصرفی تولید شده است که به رنگ زرد هستند و نسبت به لامپ های قدیمی مضرات کم تری دارند. لامپ های پر مصرف به علت هزینه بر بودن اغلب استفاده نمی شود و تنها عیب آن همین مورد است. اگر شما قصد خرید وسایل الکتریکی را دارید به نکات گفته شده توجه فرمایید. 

لامپ های ریسه ای مدرن 

به تازگی لامپ های بسیار کوچکی که به آن ها لامپ های ریسه ای می گویند، روانه بازار شده است. این لامپ های ریسه ای به دو نوع هستند. یک نوع آن وصل به پریز برق می باشد و دیگری متصل به باتری است. بیشتر لامپ های ریسه ای برای دکوراسیون استفاده می شود و در مواقع رمانتیک سازی منزل بسیار کاربردی می باشد. لامپ های ریسه با فناوری منحصر به فردی طراحی شده اند و زیاد داغ نمی شود و خطری ندارد. 

لامپ های هالوژن 

یکی از جدیدترین لامپ های موجود در بازار لامپ های هالوژن سقفی است که در زیبایی منزل بسیار حائز اهمیت است. لامپ های هالوژن سقفی نور پردازی بسیار ویژه ای دارند و امکان تغییر رنگ و کم و زیاد شدن میزان نور را دارا می باشند. در هنگام خرید وسایل الکتریکی به اصل بودن و سالم بودن آن ها بسیار توجه کنید. اگر حضوری خرید خود را انجام می دهید، از فروشنده بخواهید که وسیله الکتریکی که انتخاب کرده اید را تست کند. 

فروشگاه خرید وسایل الکتریکی 

وبسایت قسطی کلاب یکی از معتبر ترین فروشگاه های آنلاین خرید وسایل الکتریکی می باشد که سرتاسر ایران را پوشش می دهد و شما از هر شهری می توانید خرید وسایل الکتریکی مد نظر خود را به صورت اقساطی و نقدی خریداری کنید. شرایط خرید اقساط در وبسایت قسطی کلاب به شرح زیر می باشد:

_ خرید کالای زیر 7 میلیون تومان، پرداخت قسط اول، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید کالای بین 7 تا 12 میلیون تومان، پرداخت 20% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید بالای 12 میلیون تومان، پرداخت 30% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.




سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ساید بای ساید ال جی

خرید قسطی ساید بای ساید ال جی
برند ال جی یکی از بهترین برندهای موفق در دنیا است. برای خرید قسطی ساید بای ساید ال جی به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم...

فروش کولر آبی اقساطی

 فروش کولر آبی اقساطی
فروش کولر آبی اقساطی به همه مردم این امکان را می‌دهد که تحت هر شرایط مالی بتوانند خرید مناسبی داشته باشند. روش انتخاب یک....