خرید اقساطی خودرو

تاریخ انتشار:
1403/2/6 03:46:28

برای خرید اقساطی خودرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. قسطی کلاب یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین در حوزه فروش اقساطی لوازم خانگی، موبایل و خودرو است.

خرید اقساطی خودرو


همه چیز درباره خرید اقساطی خودرو!

امروزه در کشور ما که قیمت خودرو به طرز چشمگیری بالا رفته است، افراد زیادی برای خرید خودرو به روش اسقاطی روی می‌آورند و با پرداخت بخشی از مبلغ خودرو و مابقی به صورت قسطی می‌توانند صاحب خودرو شوند.

امروزه از مراکز زیادی نظیر بانک‌ها، شرکت‌های لیزینگ، مؤسسات اعتباری و تولید کنندگان خودرو می‌توان اقدام به خرید قسطی کرد‌. در زیر بیشتر با این روش خرید خودرو آشنا می‌شویم. 

با توجه به افزایش روز به روز قیمت خودرو بسیاری از افراد با پس اندازهای سالیانه قدرت خرید خودرو را ندارند و باید اقدام به خرید اقساطی خودرو کنند‌. می‌توانید با توجه به میزان بودجه و شرایط اقساط خودروی مناسب خود را خریداری کنید. امروزه شرکت‌های بسیاری وجود دارند که می‌توانید به صورت آنی خرید اقساطی اتومبیل داشته باشید و دیگر نیازی به پرداخت‌های طولانی مدت و ثبت نامی نمی‌باشد.

با خرید خودروی اقساطی شما فقط بخشی از مبلغ خودرو را پرداخت می‌کنید و مابقی را به صورت اقساط یک ماهه، دوماهه، سه ماهه، شش ماهه و یا یک ساله پرداخت می‌کنید در بیشتر شرکت‌ها سند خودرو تا تسویه کامل به اسم خریدار زده نمی‌شود و مبلغ به نسبت خرید نقدی تا حدودی بیشتر است و شامل سود می‌شود.

شرایط خرید اقساطی خودرو

شرایط خرید اقساطی خودرو با توجه نوع خودرو و شرکت تولید کننده متفاوت است‌. از شرایط عمده خودرو اقساطی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ابتدا باید درصدی از مبلغ خودرو پرداخت شود، بیشتر شرکت‌ها تا قبل از تحویل خودرو به مشتری هیچ‌گونه پرداختی ندارند و این باعث کسب اطمینان از جانب متقاضیان می‌شود، در بیشتر موارد امکان تسویه تسهیلات وجود دارد و سود کمتری پرداخت می‌شود، بیشتر شرکت‌ها امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط را دارند.

مزایای خرید اقساطی خودرو

یکی از شایع‌ترین روش‌های خرید خودرو در ایران و جهان، خرید اقساطی خودرو می‌باشد که شرکت‌های زیادی نظیر خرید خودرو در قسطی کلاب در این زمینه فعالیت می‌کنند.

از مهم‌ترین مزایای این روش این است که بدون پرداخت هزینه کامل خودرو، صاحب خودرو دلخواه می‌شوید. در بیشتر مجموعه‌ها اگر اقدام به خودروی اقساطی کنیم سند خودرو در رهن باقی می‌ماند و تا پایان اقساط به اسم خریدار زده نمی‌شود.

از دیگر مزایای این روش شامل: مدیریت صحیح منابع مالی خریدار خودرو، انعطاف پذیری خرید طبق شرایط خریدار و آسان بودن این روش و اقساط تعین شده به صورت ماهانه و یا سالانه می‌باشد.

نکات مهم درباره خرید اقساطی خودرو

با توجه به اینکه خرید اقساطی خودرو امروزه رواج زیادی دارد توجه به نکات و قوانین این شیوه خرید می‌تواند از ضرر و زیان‌های احتمالی کاسته کند. تخلف‌های زیادی در زمینه خودروی اقساطی صورت می‌گیرد و این تخلف‌های بیشتر برای خودروهای گران قیمت دیده می‌شود چون دریافت سودهای زیاد در این گونه قراردادها باعث ایجاد تخلف می‌شود. نکات مهم در خرید اقساطی اتومبیل شامل موارد زیر است:

  • اولین نکته در خرید خودرو قیمت آن است گاهی بدون نا آگاهی از قراردادها بسیاری از شرکت‌ها مبلغی دو برابر قیمت واقعی خودرو دریافت می‌کنند و افراد متوجه این موضوع نمی‌شوند و با تسویه کامل و عدم خرید باز شرکت‌ها سود خود را دریافت می‌کنند.
  • بیشتر موضوعات نوشته شده در مفاد قراردادها به نفع فروشندگان است.
  • بیشتر فروشندگان در مفاد قرارداد وکالت بلاعزل می‌دهند و خود را از انتقال قطعی سند معاف می‌کنند که بهتر این خریداران به این نکته توجه کنند که قراردادی را امضا کنند که پس از پایان اقساط تحت هر شرایطی انتقال سند انجام شود و مالک خودرو باشند.
  • هیچ‌وقت قراردادها و دست نویس‌های عادی را امضا نکنید و همه چیز را در دفتر خانه‌های رسمی ثبت و امضا کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

شرایط فروش اقساطی خودرو

شرایط فروش اقساطی خودرو
فروش اقساطی خودرو در سال های اخیر در ایران باب شده است، و اکثر تولید کنند گان خودرو و عاملان فروش، شرایط فروش.......

فروش قسطی کالا

فروش قسطی کالا
در قسطی کلاب امکان خرید لوازم دیجیتال ، لوازم خانگی و موارد مشابه وجود دارد که تمامی آنها بصورت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت هستند...