فروش اقساطی خودرودست دوم( کار کرده)

تاریخ انتشار:
1403/2/10 09:43:32

فروش اقساطی خودرودست دوم( کار کرده)

خودرو دست دوم :

 در زندگی ماشینی امروزه که ماشین یکی از احتیاجات روز مرگی هر خانواده می باشد  دغدغه ی خرید خودرو برای اشخاص همیشگی است، اما قیمت بالا خودرو صفر و افزایش پی در پی قیمت آن با افزایش قیمت ارز و دلار تمایل اشخاص به سمت خودور کارکرده در حال افزایش می باشد حال ممکن است این خودور داخلی و یا خارجی باشد زیرا افت قیمت خودر کارکرده به ازای هرسالی که از سن آن می گذرد بسیار زیاد است و البته این افت قیمت در خودرو های چینی به مراتب بیشتر می باشد. نکته قابل توجه این است که خرید خودرو 

کارکرده برای همه افراد میسر نیست زیرا نیاز به تجربه و دقت کارشناسی چه از لجاظ مکانیکی و فنی ماشین و چه از لحاظ نکات حقوقی و مدارک ماشین بایستی مورد بررسی قرار گیرد و در صورتی که فقط به جوانب ظاهری ماشین توجه شود ممکن است که افراد تازه کار مشمول ضرر و زیان هایی گردند که این امر خوشایند نخواهند بود.

اگر به هر علتی فرصت استفاده از کارشناس خودرو به منظور تضمین سلامت خودرو را ندارید و یا اصلا کسی را برای این امر نمی شناسید بهترین انتخاب برای شما سایت های فروش خودرو دست دوم(کارکرده) است که با اطمینان خاطر از کارشناسی شده خودرو های موجود در جهت رضایتمندی مشتریان خود تلاش می کنند، ، جایی که بدون دغدغه و با پیشنهادات جذاب می توانید خودرو کارکرده هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی خریداری کنید. لذا ما به شما مجموعه آنلاین قسطی کلاب را پیشنهاد می دهیم. فرصت را از دست ندهید.

  • پیش از معامله خودرو کارکرده(دست دوم)، حتما از کامل بودن مدارک شناسایی فروشنده اطمینان داشته باشید، که این مدارک عبارتند از:
  •  کارت خودرو
  • اصل سند خودرو
  • برگ معاینه فنی معتبر
  • پرداخت کامل عوارض شهرداری
  • بیمه خودرو

و هم چنین یکسری مسایل حقوقی که بیان می شود در زمان خرید خودرو بایستی به آن ها توجه شود که شامل:

توجه داشته باشید که خودرو حتما به نام طرف مقابل باشد.

تا حد امکان از خرید خودرو به شکل وکالتی پرهیز کنید.

دقت کنید فروشنده ممنوع المعامله نباشد

پیش از سند زدن قرارداد (مبایعه‌ نامه) تنظیم نمایید.

و...

در نتیجه، مجموعه قسطی کلاب در مراحل حقوقی خرید و فروش خودروکارکرده و دست دوم نیز در کنار شما است،وفقط لازم است با کارشناسان سایت تماس حاصل کنید تا در کلیه مراحل خرید خودرو به شما راهنمایی های لازم را برسانند تا از خرید خود لذت ببرید.

فروش اقساطی خودرو دست دوم(کارکرده) در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب:

شما فقط لحظه ای تصور کنید خودرو کارکرده با قیمت بالایی خریداری می کنید ولی متوجه می شوید که دارای مشکلات فنی و حقوقی است چه حالی می شود هم سرمایه خود را از دست داده اید و هم صاحب خودرو دست دوم مناسب نشده اید، عجله کنید، فرصت را از دست ندهید به بخش خودرو دست دوم سایت قسطی کلاب رفته و با اندکی سرمایه به صورت اقساطی خودرو دست دوم مناسب خریداری نمایید.

در طرح فروش اقساطی خودرو کار کرده و دست دوم در قسطی کلاب تقریبا تمام افراد می توانند با اندکی پس انداز بصورت اقساطی خودرو باب سلیقه خودر ا با اطمینان خاطر و یا حتی به شکل کاملا قسطی خریداری کنند واز لذت داشتن خودرو مناسب بی بهره نمانند.

شما خریداران خودرو تازه کار فقط کافی است با مجموعه قسط کلاب تماس بگیرید و با خیال راحت و بدون دلهره خودرو دست دوم کارشناسی شده و اطمینان از تمامی مدارک حقوقی آن خودرو مورد انتخاب خودر ار معامله کنید، و به جمع مشتریان قسطی کلاب به پیوندید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی خودرو ایران خودرو

فروش اقساطی خودرو ایران خودرو
ایران خودرو به عنوان نخستین شرکت سازنده خودرو در کشور، اولین بار در سال 1342 به وسیله خانواده......

خرید قسطی ساعت هوشمند سامسونگ

خرید قسطی ساعت هوشمند سامسونگ
بی درنگ کلمه اسمارت واچ یا به فارسی ساعت هوشمند به گوشتان رسیده است، این نسل از ساعت معمولا همه....