خرید اقساطی هیتر سرامیکی دلونگی

تاریخ انتشار:
1403/1/26 04:54:43


جهت خرید اقساطی هیتر سرامیکی دلونگی به بخش وسایل خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.




خرید قسطی هیتر دلونگی

با شروع فصل زمستان شاهد این هستیم که استفاده از وسایل گرمایشی روز به روز در حال گسترش است. شما برحسب محیطی که در آن زندگی می کنید، می توانید از وسایل مختلف سرمایشی استفاده کنید. یکی از وسایل سرمایشی پرمصرف هیتر برقی است. هیتر برقی جریان الکتریکی را از پریز برق دریافت می کند. گرمای حاصل شده با عبور دادن جریان از موادی با مقاومت الکتریکی بسیار بالا تولید می شود. هیتر برقی برای گرم کردن اتاق هایی که به ندرت استفاده می شود، مناسب است. 

ظرفیت گرمایی هیتر برقی 2.4 کیلو وات است یعنی در اتاق های بزرگ فاقد عایق بهتر است که از این وسیله استفاده نشود و یا از چند هیتر برقی استفاده شود. انتخاب مناسب ترین هیتر بستگی به هزینه ای دارد که بابت هیتر و و انرژی الکتریکی مصرف می کنید.

هیتر تابشی میله گرم کنی دارد که دورشان سیم هایی با مقاومت بالا پیچیده شده است و در اطراف آنها سطوح صیقلی برای بازتاب انرژی گرمایی به محیط تعبیه شده است. از هیتر تابشی در اتاق هایی با سقف بلند و یا اتاق های بزرگی می خواهید بخشی از آن را گرم کنید، مناسب است. احتمال آتش سوزی در هیتر تابشی وجود دارد و برای کودکان خطرناک است. برای استفاده ایمن تر بهتر است از نوع برقی این هیتر استفاده کنید. این هیتر قادر است که گرمای متعادل ایجاد کند.

هیتر فن دار با پخش هوای گرم شده از انباشته شدن آن به شکل لایه های هوای گرم جلوگیری می کند. تنها مشکل این هیتر داشتن سر و صدا می باشد. این هیترها از آنجا که گرمای بیشتری تولید می کنند قادر هستند بهتر هوا را گرم کنند.

یکی دیگر از انواع هیترها، هیتر همرفتی است. این هیتر گرم کردن محیط را به صورت جابه جا کردن انجام می دهد.

دلونگی یکی از شرکت های فعال در زمینه ساخت لوازم خانگی می باشد. یکی از تولیدات این شرکت هیتر سرامیکی می باشد. شما برای گرم کردن محیط خانه خود می توانید از هیتر سرامیکی دلونگی استفاده کنید. هیترهای این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند. یکی از هیترهای این شرکت مدل TCH8093ER است. این دستگاه مناسب فصول سرد می باشد. 

این بخاری برقی به دلیل تکنولوژی استفاده شده در ساخت آن باعث تولید گرمای زیادی می شود. این دستگاه دارای فن است و طراحی آن به شکلی است که هوای محیط را به خوبی و یکسان گرم می کند. از این هیتر شما در اتاق های کوچک و شرکت ها می توانید انجام دهید. این مدل همچنین دارای ترموستات برای تنظیم دمای اتاق است.

این دستگاه دارای عملکرد پیشرفته است و قادر است مصرف انرژی را کاهش دهد. دکمه های روی بدنه این هیتر به خوبی عمل می کنند.

فیلتر غیر قابل جدا شدن نیز در این هیتر استفاده شده است.

اگر به دنبال خرید وسیله گرمایشی مناسب هستید می توانید اقدام به خرید هیتر برقی کنید. جهت خرید آسان پیشنهاد ما به شما این ست که از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی lg

لوازم خانگی lg
لوازم خانگی LG از محبوبیت خاصی در بین مردم ایران دارد که تمامی ایرانی ها بدون شک یکی از لوازم خانگی شان از محصولات ال جی است. برای خرید ویژه...

فروش قسطی ماشین ظرفشویی مجیک

فروش قسطی ماشین ظرفشویی مجیک
در زندگی امروزی خرید ماشین ظرفشویی به یک نیاز تبدیل شده است، اما وضعیت اقتصادی فعلی اجازه خرید این محصول را به تمام خانواده ها...