خرید قسطی یخچال و فریزر بوش

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:52:03

در شرایط اقتصادی فعلی که قیمت کالاهای وارداتی به یکباره افزایش یافته است و خرید انواع لوازم خانگی مخصوصا از برند های معتبری همچون بوش بسیار دشوار شده است. از این رو قسطی کلاب تمام تلاش خود را کرده است که بتواند در بخش لوازم خانگی خود انواع کالاها را به صورت قسطی بخرید.خرید قسطی یخچال و فریزر بوش

خرید اینترنتی لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب

با یک کلیک در بخش لوازم خانگی می توانید صاحب  انواع لوازم خانگی خاص بی نظیر شوید. قسطی کلاب با ارائه امکان فروش اقساطی به شما این امکان را می دهد که اسان خرید کنید و اقساطی پرداخت نمایید.

 بسیاری از خانواده ها از این امر شاکی هستند که لوازم خانگی آن ها مدتی بعد از خرید خراب می شود. از این رو به دنبال خرید محصولی هستند که کیفیت بالایی داشته باشد. یخچال فریز یکی از محصولاتی که بطور مداوم استفاده می شود از این رو بهتر است در هنگام خرید این محصول حساسیت بیشتری به خرج دهید تا بعدا دچار مشکل نشوید.  

با توجه به اینکه شما می توانید از یخچال فریزر برای سال ها استفاده کنید. از لحاظ اقتصادی هر چقدر برای خرید آن هزینه کنید از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. شرکت بوش یکی از شرکت های معتبر و معروف در زمینه تولید یخچال فریزر است. محصولات این شرکت بسیار خوب هستند و شما به راحتی می توانید از محصولات این شرکت بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

یکی از محصولات این شرکت یخچال و فریزر بوش مدل KGN76AW304 است. این محصول جزء یخچال و فریزرهای بالا و پایین می باشد. این محصول فضای کمتری نسبت به یخچال های ساید بای ساید اشغال می کند و برای آشپزخانه هایی که فضای محدودی دارند مناسب است.

این محصول دارای ظرفیت داخلی 521 لیتر است که 406 لیتر مربوط به قسمت یخچال و 115 لیتر مربوط به قسمت فریزر می باشد. فریزر این یخچال در قسمت پایین قرار می گیرد و مجهز به دو کشو می باشد که شما به راحتی مواد غذایی خود را می توانید در آن قرار دهید.

در قسمت درب یخچال قفسه های متعددی وجود دارد که شما در این قفسه ها می توانید نوشیدنی ها و قوطی های کوچک را قرار دهید. طبقات یخچال قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند.

این یخچال مجهز به قفل بچه است و سیستم خنک کنندگی آن بسیار سریع است به گونه ای کمه مواد غذایی شما را برای مدت زمان زیادی سالم نگه می دارد.

به طور کلی بوش از شرکت های بسیار معتبر در زمینه تولید انواع لوازم خانگی است و هر کدام از محصولات آن را می توان با خیال راحت مورد استفاده قرار داد. با خرید یخچال فریزر بوش قسطی علاوه بر این که می توانید از محصولی با کیفیت بسیار بالا بهره مند شوید، همچنین از لحاظ اقتصادی نیز در طولانی مدت صرفه جویی می کنید.

خرید قسطی از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب

با این که مدت زیادی از راه اندازی سایت قسطی کلاب به عنوان یک فروشگاه اینترنتی نمی گذرد اما با عملکرد خوبی که ارائه داده، به خوبی توانسته است در سطح کشور شناخته شود و رضایت کاربران مختلف را جلب کند.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب ابتدا باید کالای مد نظر خود را انتخاب کنید و با وارد شدن به گزینه خرید اقساطی، یکی از سه راه خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان، خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان و خرید اقساطی از بای چک را انتخاب کرده و فرآیند خرید خود را تکمیل کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ظرف شویی هیمالیا

خرید قسطی ظرف شویی هیمالیا
اگر قصد خرید قسطی ظرف شویی هیمالیا با شرایطی عالی دارید، به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت ...

خرید قسطی سرخ کن

خرید قسطی سرخ کن
یکی از سایت های معتبر روز دنیا سایت قسطی کلاب می باشد که خرید از این سایت بسیار اسان می باشد قسطی کلاب با ارائه برند های...