خرید اقساطی آبمیوه گیری دلمونتی

تاریخ انتشار:
1403/2/16 06:00:18

جهت مشاهده شرایط خرید آبمیوه گیری دلمونتی به سایت قسطی کالا بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.

خرید اقساطی آبمیوه گیری دلمونتی


اطلاعاتی درباره خرید آبمیوه گیری دلمونتی

خرید اقساطی آبمیوه گیری دلمونتی یکی از راهکارها برای افرادی است که قصد دارند این محصول را خریداری نمایند اما توان خرید نقدی آن را ندارند. دلمونتی یک برند ایتالیایی تولید کننده لوازم خانگی به ویژه لوازم آشپزخانه‌ای است. 

محصولات این برند فروش خوبی در سراسر دنیا از جمله ایران دارد. به دلیل خصوصیات و ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد محصولات این برند خریداران و مصرف کنندگان خاص خودشان را دارند.

انواع آبمیوه گیری‌های دلمونتی

آبمیوه گیری‌های دلمونتی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌ها و خصوصیات خاص و منحصر به فردی هستند. بدنه هر کدام از این آبمیوه گیری‌ها از جنس استیل هستند. 

انواع این آبمیوه گیری‌های دلمونتی عبارتند از: آبمیوه گیری دلمونتی تک کاره، 4 کاره، 4 کاره دیجیتال لمسی، 5 کاره، 5 کاره دیجیتال لمسی، آب پرتقال گیر، آب مرکبات گیر و ... که هر کدام دارای خصوصیات، ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوتی هستند و خریداران و مصرف کنندگان خاص خودشان را دارند.

قیمت آبمیوه گیری‌های دلمونتی

قیمت انواع مختلف آبمیوه گیری‌های دلمونتی با توجه به مشخصات و شرایط خاصی که دارند؛ متفاوت است. البته قیمت آبمیوه گیری‌های دلمونتی نسبت به قیمت آبمیوه گیری‌های با برند داخلی کمی بیشتر است.

 چرا که دلمونتی یک برند ایتالیایی و بسیار شناخته شده و پر فروش در سراسر دنیا است. محصولات این برند توانسته اند کلیه‌ی مجوزهای اتحادیه اروپا را بگیرند و کلیه‌ی استانداردهای بین المللی و داخلی را برای ورود به هر کشوری دریافت کنند. بنابراین مشتریان از اینکه محصولی بسیار با کیفیت و با دوام را خریداری می‌نمایند، خیالشان راحت است.

مزایای خرید اقساطی آبمیوه گیری دلمونتی

فروش اقساطی آبمیوه گیری‌های دلمونتی برای افرادی که قصد خرید چنین محصولاتی دارند اما توان پرداخت مبلغ آنها به صورت یکباره و نقدی ندارند؛ مزایای زیادی دارد. با توجه به نوسانات قیمت ارز و بالا رفتن قیمت لوازم خانگی وارداتی خیلی از افراد نمی‌توانند مثل گذشته به راحتی و آسانی این محصولات را خریداری نمایند. 

محصولاتی چون آبمیوه گیری جزو لوازم جهیزیه هستند. افرادی که قصد تهیه و تکمیل جهیزیه دارند تنها این محصول را تهیه نمی‌کنند. بلکه آنها باید بسیاری از لوازم خانگی را با توجه به این افزایش قیمت‌ها خریداری نمایند. 

بنابراین وجود چنین طرح‌هایی می‌تواند خبری خوشحال کننده برای این افراد باشد. آنها می‌توانند با وجود چنین طرح‌هایی بهترین لوازم خانگی با بهترین و معروف ترین برندها را به راحتی خریداری نمایند و تا به دلیل افزایش قیمت‌ها مجبور نباشند جهیزیه فرزندان خود را با کالاهای بی کیفیت و ارزان قیمت تکمیل کنند.

شرایط خرید اقساطی آبمیوه گیری دلمونتی

شرایط خرید اقساطی آبمیوه گیری دلمونتی کاملا به نفع خریدار طراحی و اجرا شده است. خریدار برای خرید این محصول به صورت قسطی نیازی به واریز وجهی به عنوان پیش پرداخت به شرکت ندارد. 

بنابراین تنها پس از طی مراحل اداری و مشخص شده در سایت و پرداخت اولین قسط صاحب این محصول خواهد شد. البته برای افرادی که توان واریز مبلغی به عنوان پیش پرداخت دارند این شرایط در سایت تعبیه شده است. بدیهی است که هرچه مبلغ پیش پرداخت بیشتر باشد، مبلغ اقساط و بازپرداخت آن کمتر خواهد شد. 

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب تنها کافی است یکی از 3 روش خرید از لیزینگ پارسیان، خرید از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید از بای چک را انتخاب کنید، ناگفته نماند که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

 همچنین در جهت حمایت از مشتریان مبلغ پرداخت کامل وجه کالای خریداری شده پس از پرداخت تمامی اقساط نزدیک به مبلغ نقدی آن در نظر گرفته شده است تا شرایطی هم به نفع شرکت و هم به نفع خریدار وجود داشته باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اینترنتی لوازم خانگی ایرانی با ارز دیجیتال

خرید اینترنتی لوازم خانگی ایرانی با ارز دیجیتال
اگر تمایل به خرید اینترنتی لوازم خانگی ایرانی با ارز دیجیتال دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید...

خرید قسطی جاروبرقی امرسان

خرید قسطی جاروبرقی امرسان
برندهای ایرانی در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجه‌ای داشته‌اند و با ارائه بهترین محصولات سعی در جذب ایرانیان برای خرید محصولات داخلی دارند. ...