خرید اقساطی تلویزیون دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:14:17

برای خرید اقساطی تلویزیون دوو به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون دوو

خرید تلویزیون دوو بصورت اقساطی 

به صورت اینترنتی میتوانید خرید کنید و اقساطی پرداخت نمایید قسطی کلاب بهترین راه جهت خرید غیرحضوری با یک کلیک در سایت قسطی کلاب 

خرید اقساطی تلویزیون دوو تحت شرایط ویژه در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است. دوو یکی از برندهای معتبر و برتر تلویزیون در ایران و جهان است که در سال های اخیر، پس از تولید خودرو شروع به تولید لوازم خانگی منزل کرده است.

این برند به دلیل دارا بودن کادر متخصص و طراحان حرفه ای، توانسته تولیدات و محصولات خود را در بازارهای جهانی و به خصوص ایران جا بیندازد. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی درباره شرایط خرید اقساطی تلویزیون دوو در قسطی کلاب در اختیار شما قرار دهیم.

یکی از برترین و زیباترین انواع پرفروش تلویزیون دوو نیز برای شما به صورت کامل و با تمام ویژگی ها و مشخصات بررسی خواهد شد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

 تلویزیون دوو

شرکت دوو به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لوازم خانگی و خودرو در آسیا در سال 1967 در کشور کره جنوبی شروع به کار کرد. این برند سال ها بعد از تولید خودرو، بخش عظیمی از سرمایه و توان خود را برای تولید محصولات خانگی با کیفیت اختصاص داد.

به دلیل وجود کادر متخصص و البته ماشین آلات پیشرفته و بکارگیری روش های حرفه ای تولید لوازم خانگی، دوو توانست در عرض مدت زمان کوتاهی به یکی از برترین شرکت های تولید کننده لوازم خانگی به خصوص تلویزیون تبدیل شود.

در بازار ایران نیز، لوازم خانگی این شرکت اعم از تلویزیون، یخچال و... به دلیل کیفیت ساخت بالایی که داشته اند با استقبال خوب و مشتریان وفادار همراه بوده اند به نحوی که لیبل دوو در ایران حتی روی سایر اجناس برای فروش در قالب این برند استفاده شده است.

شما باید بدانید که به دلیل شرایط ارزی و شوک حاصل از آن در سال 97، قیمت محصولات و تلویزیون دوو بالا رفته است و خرید مستقیم و نقدی آن، فشار مضاعفی بر روی قشر توده جامعه وارد می کند.

به همین دلیل قسطی کلاب به منظور راحتی هرچه بیشتر شما برای خرید تلویزیون دوو، اقدام به ارائه یک طرح ویژه فروش اقساطی برای تلویزیون های این برند کرده است. با ما همراه باشید.

خرید اقساطی تلویزیون دوو

در این طرح شما قادر خواهید بود تا با کمترین تفاوت با خرید نقدی، محصولات دوو را با بهترین شرایط اقساطی موجود در بازار خریداری کنید. پیش پرداخت ها در طرح ویژه قسطی کلاب برای شما به عنوان یک خریدار قسطی، بر اساس نوع محصول و قیمت آن تعیین می شود.

برای آشنایی هرچه بیشتر شما با مشخصات دقیق این طرح، می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید. در این قسمت یکی از پرفروش ترین تلویزیون های این برند را در طرح خرید اقساطی تلویزیون دوو بررسی می کنیم.

شرایط خرید اقساطی تلویزیون دوو ال ای دی مدل DLE-55H1800-DPB سایز 55 اینچ

مشخصات و ویژگی های این تلویزیون عبارتند از:

  • ابعاد تلویزیون با پایه مخصوص آن: 81 × 778 × 1243 میلی‌متر
  • وزن تلویزیون با پایه: 14 کیلوگرم
  • صفحه نمایش: 55 اینچ، LED، تخت
  • رزولوشن: 1080 × 1920
  • کیفیت تصویر: Full HD
  • پردازنده: تک هسته‌ای
  • گیرنده دیجیتال
  • تیونر: DVB-T2
  • دارای اتصالات USB 2.0/ دو عدد
  • دارای اتصالات HDMI/ سه عدد
  • ورودي آنتن

در طرح خرید اقساطی تلویزیون دوو شما می توانید این محصول را تحت شرایط ویژه مذکور از قسطی کلاب خریداری کنید. ضمن اینکه شما باید بدانید که در این طرح به صورت همزمان نیز می توانید از سایر برندها و کالاهای این سایت به صورت اقساطی خرید کنید. این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به مشتریان عزیز تحویل داده می شود.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب تنها کافی است یکی از 3 روش خرید از لیزینگ پارسیان، خرید از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید از بای چک را انتخاب کنید، ناگفته نماند که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال فریزر تی سی ال

خرید اقساطی یخچال فریزر تی سی ال
برند tcl یکی از برندهای موفق و شناخته شده است. برای خرید اقساطی یخچال فریزر تی سی ال به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید قسطی لباسشویی 10 کیلویی جی پلاس

خرید قسطی لباسشویی 10 کیلویی جی پلاس
برند جی پلاس یکی از برترین برندهای ایرانی در حوره لوازم خانگی است که سبد محصولات کاملی دارد. برای خرید قسطی لباسشویی 10 کیلویی جی...