خرید اقساطی کولر گازی

تاریخ انتشار:
1403/2/16 09:06:00

جهت مشاهده شرایط خرید اقساطی کولر گازی به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نماید.



خرید اقساطی کولر گازی


اطلاعاتی درباره انواع کولر گازی

با نزدیک شدن به فصل گرما، وقت آن رسیده تا کولر های خود را سرویس کنیم و همچنین افرادی که هنوز اقدام به خرید کولر گازی نکرده اند، دست به کار شوند. خرید اقساطی کولر گازی برای افرادی که در حال حاضر توانایی پرداخت نقدی این دستگاه را ندارند، بدون شک بهترین انتخاب و موقعیت است. 

فاکتور های بسیاری وجود دارند که در هنگام خرید کولر گازی باید مد نظر قرار دهید. این دستگاه های سرمایشی دارای تنوع فراوانی در قیمت، مصرف انرژی و ظرفیت گرمایی هستند. مدل های مدرن تر کولر گازی دارای ویژگی های پیشرفته ای هستند و قبل از این که اقدام به خرید کنید و انتخاب خود را نهایی کنید بهتر است این انتخاب ها مورد بررسی و مقایسه قرار بگیرند.

این روز ها اگر برای خرید  کولر های گازی به بازار بروید، با برند های متنوعی رو به رو خواهید شد که بسیاری از آنها نام آشنا هستند و برخی مدل های گم نام تر نیز وجود دارند که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. 

از آنجایی که کولر گازی یک خرید گران قیمت است و قرار است سال ها از آن استفاده کنید، بهتر است مدل هایی را خریداری کنید که دارای کیفیت بالا و ویژگی های پیشرفته ای باشند. همچنین از طرفی پرداخت هزینه ی بالای این محصول را می توانید با خرید اقساطی کولر گازی، برای خود سهل و امکان پذیر کنید.

انواع کولر گازی

همینطور که در حال جستجو در مورد انواع کولر های گازی موجود در بازار هستید، احتمالا با سه استایل کلی از این کولر ها رو به رو خواهید شد. این سه استایل عبارتند از:

  • کولر پنجره ای
  • کولر اسپلیت
  • کولر ایستاده

کولر پنجره ای قدیمی ترین مدل کولر های گازی است که احتمالا هنوز هر در برخی منازل وجود دارند، اما تولید آنها سالهاست که متوقف شده است. کولر های ایستاده دارای موتور های قوی و حجم سرمای بالایی هستند و بیشتر مخصوص سالن های بزرگ و فضا های این چنینی هستند.

 اما در هنگام خرید کولر گازی، نامی که بیشتر از همه با آن سروکار دارید و از زبان فروشندگان آن را می شنوید، کولر گازی اسپلیت است. این مدل مزایای بسیاری نسبت به مدل های قدیمی یا پنجره ای دارد و اساسا قیمت آن هم گران تر است.

 اما خوشبختانه خرید اقساطی کولر گازی، خیال شما را از پرداخت هزینه ها آسوده کرده است. تنها کافیست تا مدل و برند مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اسپلیت ها روشی هوشمندانه برای قرار دادن کولر های گازی برای اتاق های محدود است، بدون اینکه نیاز به باز کردن دیوار ها برای قرار دادن داکت کولر داشته باشید. این مشکلی بود که در مدل های پنجره ای بسیار با آن مواجه بودید. 

در بررسی هایی که روی مدل اسپلیت صورت گرفته، بدون شک تمام فاکتور ها ارتقاء یافته اند. ظرفیت سرمایش به شدت بالا رفته و همچنین صدای این دستگاه نسبت به کولر های پنجره ای تا حد زیادی کاهش یافته است.

مزایای خرید اقساطی کولر گازی

نگرش ایده آل نسبت به خرید محصولات مختلف این است که هرگز کیفیت را به دلیل قیمت بالای یک محصول، نادیده نگیریم. اما با توجه به شرایط اقتصادی، گاها مجبور می شویم که قید کیفیت و نیاز های خود را بزنیم و یک محصول معمولی و حتی بد را خریداری کنیم. 

در مورد خرید کولر گازی نیز اوضاع به همین منوال است. خوشبختانه خرید اقساطی کولر گازی به شما کمک خواهد کرد تا از میان محصولات با کیفیت، آنچه را که حقیقتا نیاز دارید، خریداری کنید. 

مسلما برای خرید کولر گازی که قیمت چند میلیونی دارد، شیوه ی خرید اقساطی کولر گازی خیال شما را از پرداخت هزینه ها آسوده کرده و می توانید تابستانی سرد را در کنار دوستان و خانواده ی خود تجربه کنید.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب تنها کافی است یکی از 3 روش خرید از لیزینگ پارسیان، خرید از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید از بای چک را انتخاب کنید، ناگفته نماند که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی ماشین لباسشویی

فروش قسطی ماشین لباسشویی
امروزه خانم‌های خانه دار بیشتر کارهای خود را با لوازم خانگی انجام می‌دهند. در گذشته مردم مجبور بودند که بیشتر کارهای خود را با دست انجام دهند...

خرید هود امرسان

خرید هود امرسان
وجود هود در هر آشپزخانه‌ای لازم و ضروری می‌باشد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی هود امرسان دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه ...