خرید اقساطی پنکه

تاریخ انتشار:
1403/2/16 06:18:34

برای خرید اقساطی پنکه به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی پنکه


پنکه اقساطی با قیمت مناسب

خرید اقساطی پنکه در جهت تهیه یک وسیله خنک کننده شناخته شده برای مصرف کننده عمل می نماید. با گرم شدن هوا در فصل تابستان مصرف کنندگان برای خلاصی از کلافگی های حاصل از دمای بالای هوا به فکر تهیه وسیله مناسب برودتی می افتند. در بین وسایل تعدیل کننده دمای بالای هوا، پنکه از دیر باز مورد علاقه و توجه مصرف کنندگان بوده است.

طرح خرید اقساطی پنکه که از طرف سایت قسطی کلاب معرفی و اجرا شده است سعی دارد امکان خریداری و بهره مندی از فواید استفاده از این وسیله را برای تمامی اقشار جامعه تسهیل و امکانپذیر نماید.

مزایای خرید اقساطی پنکه

گرچه امروزه وسایل برقی بسیار پیشرفته­ای برای تعدیل درجه هوای گرم از طرف بسیاری از تولیدکنندگان معرفی گردیده است. اما پنکه به واسطه حس نوستالژیکی خود و آشنایی کاربران با این وسیله کاربردی، سبب شده است که تا کنون مورد توجه مصرف کنندگان قرار گیرد.

پنکه در مقایسه با سایر محصولات برودتی دارای خصوصیاتی است که انتخاب آنرا از طریق طرح خرید اقساطی پنکه جذاب نموده است. شاید قابلیت جابجایی پنکه یکی از دلایل اصلی باشد که مصرف کنندگان سعی در تهیه آن از طریق طرح خرید اقساطی پنکه را دارند.

مصرف کننده می ­تواند به سهولت موقعیت مکانی پنکه را از اتاقی به اتاق دیگر و از مکانی به مکان دیگر تغییر دهد . این در حالی است که به واسطه سنگینی و یا تثبیت سایر وسایل برودتی این امکان برای مصرف کننده وجود ندارد.

سهولت استفاده از پنکه حتی در نوع دیجیتال آن سبب شده است که کاربری این وسیله در سطح آسانی برای تمامی اقشار صورت گیرد. صرفه اقتصادی استفاده از پنکه به سبب مصرف پایین انرژی در مقایسه با سایر وسایل برودتی نظیر کولر آبی و گازی از دلایلی است که خرید اقساطی پنکه را به اقدامی اقتصادی مبدل ساخته است.

در برخی از مناطق کشور بدلیل بالا بودن میزان رطوبت هوا نمی توان از کولرهای آبی استفاده کرد، بنابراین هموطنان این مناطق می­توانند با انتخاب طرح خرید اقساطی پنکه امکان تعدیل هوا را مهیا نمایند.

در طرح خرید اقساطی پنکه، محصول در سه مدل رومیزی، سقفی و دیواری بصورت تصویری در سایت قسطی کلاب معرفی شده ­است. از این دسته از پنکه ها می­ توان در منازل و اماکن عمومی و محلهای کار استفاده نمود.

در طرح خرید اقساطی پنکه بطور کلی دو نوع محصول جهت انتخاب مصرف کنندگان معرفی گردیده است. نوع اول پنکه پره دار است که به واسطه حرکت پره­های اریب خود و ایجاد تلاطم در جریان هوا موجبات خنکی و تعدیل دما را فراهم می آورد. نوع دوم نیز که برای جلوگیری از خطرات احتمالی معرفی گردیده است، نوع بدون پره پنکه می­باشد.

پنکه­های بدون پره شامل یک حلقه می باشد که به کمک یک موتور قوی هوا را به داخل مکیده و با قدرت حدود 15 برابر سریعتر خارج می­نماید. این مدل از لحاظ ایمنی و زیبایی از طرفداران بسیاری برخوردار است.

در سازمانها و اماکن عمومی نظیر مساجد و سالنهای اجتماعات اصولا محل استقرار پنکه ثابت می­باشد. از این جهت برای صرفه جویی در مکان و جلوگیری از برخورد افراد در عبور و مرور مداوم، از پنکه دیواری یا سقفی استفاده می­شود. این نوع پنکه که از طریق طرح خرید اقساطی پنکه از سایت قسطی کلاب قابل تهیه است، در برخی از مدلها دارای ریموت کنترل است.

امروزه استفاده از پنکه های پایه دار که قابلیت چرخش در تمامی جهات را دارند نیز در امکان عمومی، منازل و محل کار رایج شده است. این نوع پنکه ها عموما دارای چندین برنامه برای عملکرد خود هستند که بصورت مکانیکی یا از طریق ریموت مدیریت می­شوند.

علاوه بر استفاده از پنکه های بدون پایه و رومیزی، استفاده از پنکه های رطوبت ساز در مناطق خشک برای ایجاد طراوت و خنکی هوا نیز مورد توجه است. از این­ نوع پنکه ها برای بهبود عملکرد تنفسی، خصوصا در کودکان، مبارزه با گردوغبار و نیز به صورت صنعتی برای کنترل رطوبت گلخانه­ها و مرغداریهای استفاده می­گردد.

استفاده از طرح خرید اقساطی پنکه

با توجه به اهمیت موضوع راحتی در منزل و محل کار با افزایش دما در فصل تابستان پنکه می تواند به عنوان وسیله­­ ای مطمئن در تعدیل دمای هوا موثر واقع شود. در مواقعی که میزان سرمایه نقدی برای خرید این وسیله کافی نباشد و یا در خرید انبوه سازمانها، هتلها، رستورانها و اماکن عمومی استفاده از طرح خرید اقساطی پنکه می­ تواند راهگشا باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید سینمای خانگی

خرید سینمای خانگی
با خرید سینمای خانوادگی شما می‌توانید سینما را به خانه خود بیاورید. البته ساندبار به طور حدودی مانند سینمای خانوادگی عمل می کند. شما می‌توانید...

خرید قسطی جارو برقی ال جی

خرید قسطی جارو برقی ال جی
یکی از وسایل برقی مهم در خانه بی شک جاروبرقی می‌باشد. اگر تمایل به خرید قسطی جارو برقی ال جی بدون پیش پرداخت دارید به بخش جاروبرقی...