خرید قسطی poco x4 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/26 08:20:04

یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش شیائومی بی شک مدل پوکو ایکس فور پرو می‌باشد. برای خرید قسطی poco x4 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی poco x4 pro



گوشی Poco X4 Pro

هم اکنون می‌توانید برای خرید قسطی poco x4 pro اقدام کنید. اگر با این برند آشنایی ندارید، Poco نام یکی از برندهای زیر مجموعه کمپانی شیائومی است. این برند با عرضه گوشی‌های هوشمند خاص، برای خود طرفداران زیادی جمع کرده است. گوشی‌های این برند معمولا محصولاتی رده بالا و داری امکانات سخت افزاری قوی هستند. گوشی Poco X4 Pro یکی از جدیدترین این محصولات است. X4 Pro دارای سخت افزاری بروز و در عین حال قیمتی مقرون به صرفه نسبت به گوشی‌های مشابه است و می‌توان گفت تقریبا از هر نظر یک گوشی غنی و همه فن حریف است. 

نگاهی به سخت افزار Poco X4 Pro

اولین چیزی که در گوشی Poco X4 Pro جلب توجه می‌کند، دوربین اصلی آن با سه لنز است، که معمولا در گوشی‌هایی در این بازه قیمتی کمتر مشاهده می‌شود. به خصوص که این دوربین از سخت افزار قوی و قابل توجهی برخوردار است. لنز اصلی و بزرگتر دوربین گوشی با قدرت 108 مگاپیکسل و دیافراگم f1/9 خودنمایی می‌کند. لنز اصلی گوشی با یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه است. دوربین سلفی گوشی Poco X4 Pro نیز از یک لنز 16 مگاپیکسلی تشکیل شده است، که توانایی فیلم برداری با کیفیت 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد. برای خرید اقساطی poco x4 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین اصلی گوشی

در جلوی گوشی صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی آن با وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل قرار دارد. تراکنش پیکسل این صفحه نمایش 395 پیکسل بر اینچ است. با توجه به پنل Super AMOLED گوشی، نرخ بروزرسانی تصویر 120 هرتز و میزان روشنایی 1200 نیت، فراتر از حد انتظار یک گوشی با این قیمت می‌رود. برند شیائومی عموما به تولید کالای دیجیتال با قیمتی پایین نسبت به امکانات دستگاه معروف است.

استفاده از یک پردازنده 8 هسته‌ای ساخت شرکت کوالکام، مدل اسنپدراگون 695 با معماری 6 نانومتری، وعده از عملکرد قوی گوشی می‌دهد. Poco X4 Pro در دو مدل با حافظه رم 6 گیگابایت و 8 گیگابایت عرضه شده است. هر دو مدل با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت موجود هستند، ولی حافظه مدل 8 گیگابایتی تا 256 گیگابایت قابل افزایش است. در صورت نیاز می‌توان حافظه گوشی را با استفاده از کارت MicroSDXC افزایش داد. این درگاه با سیم کارت دوم مشترک است. با خرید قسطی poco x4 pro از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

امکانات جانبی گوشی

سیستم عامل Poco X4 Pro، اندروید نسخه 11 می‌باشد که در حال حاضر به اندروید 12 بروز رسانی شده است. در برخی مناطق دنیا نسخه‌های اولیه اندروید 13 نیز مشاهده شده است. رابط کاربری این گوشی MIUI نسخه 13، مخصوص گوشی‌های سری Poco است. این گوشی با یک باتری قوی 5000 میلی آمپری تغذیه می‌شود که دارای قابلیت شارژ سریع 67 وات است و در 22 دقیقه تا 70 درصد شارژ می‌شود. در بخش ارتباطات نیز قابلیت‌های استاندارد وای فای، بلوتوث نسخه 5.1 و NFC  وجود دارد. Poco X4 Pro دارای استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر آب و ذرات گرد و غبار است. برای خرید اقساطی poco x4 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی poco x4 pro

در جهت خرید نقدی و یا خرید اقساطی poco x4 pro می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید. با خرید اقساطی از فروشگاه قسطی کلاب از شرایط مختلف خرید قسطی محصولات دیجیتال بهره مند خواهید شد. سایت قسطی کلاب در جهت سهولت فرآیند فروش قسطی نیاز به ضامن نداشته و با ارائه طرح‌های متعدد، فروش اقساطی تا سقف 200 میلیون تومان و بازپرداخت ماهانه تا سقف 36 ماه را میسر کرده است. خرید قسطی گوشی Poco X4 Pro با استفاده از یکی از این طرح‌ها هم اکنون امکان پذیر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ

خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ
اگر اهل دنیای گیم هستید و علاقه زیادی به بازی کردن با کامپیوتر دارید، بهترین انتخاب خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ از بخش کالای دیجیتال در...

خرید قسطی گوشی redmi note 10

خرید قسطی گوشی redmi note 10
به تازگی برند شیائومی از جدیدترین گوشی خود با نام redmi note 10 رونمایی کرده است. برای خرید قسطی گوشی redmi note 10 به...