خرید قسطی کامپیوتر فونیکس

تاریخ انتشار:
1403/2/8 14:42:37

برای خرید قسطی کامپیوتر فونیکس به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی کامپیوتر فونیکس

اطلاعاتی درباره کامپیوتر فونیکس

برند فونیکس با حضور 15 ساله خود در بازار ایران جزء برندهای شناخته شده در ایران است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چه فرقی بین کامپیوتر های همه کاره و رومیزی وجود دارد؟ باید برایتان بگویم که از نظر قدرتی هیچ فرقی با هم ندارند و بارز ترین تفاوت بین آنها میتوان به جمع و جور بودن کامپیوتر های همه کاره اشاره کرد.

دیگر خبری از آن همه سیم و در هم تنیدگی سیم ها نیست و دیگر آن کیس های بزرگ و جا گیر را در این سری های جدید نمی بینید. در کامپیوتر های همه کاره ، تمام قطعاتی که به کیس متصل میشد به پشت دستگاه همه کاره منتقل شده است و هیچ کیسی دیگر وجود ندارد و نیاز به مانیتور مجزا نیست.

مزایا و معایب کامپیوتر های فونیکس

مزایای کامپیوتر های فونیکس به وضوح دیده می شود: زیبایی، منسجم بودن، قدرت بالا و ... که همه ی این مزایای این کامپیوتر ها باعث شده کامپیوتر های همه کاره از کامپیوتر های رومیزی پیشی بگیرند.

اگرچه مزایای این کامپیوترهای همه کاره به معایب آن برتری دارد و مغلوب به آن است، اما خریداران این محصول باید همه جوانب و ویژگی های آن را بدانند. چرا که قیمت این نوع کامپیوترها نسبتاً بالاست . پس اگر شما خریدار واقعی این محصول هستید، با آگاهی از همه شرایط اقدام به خرید کنید:

  • زودتر قدیمی شدن کامپیوترهای همه کاره نسبت به کامپیوتر های رومیزی
  • داشتن محدودیت در به روز رسانی حافظه داخلی و رم در کامپیوترهای همه کاره
  • هزینه تعمیر بالای کامپیوتر های همه کاره
  • اگر یک بخش دچار اشکال شود، بقیه بخش های کامپیوترهای همه کاره نیز دچار مشکل می شود.
  • هزینه ای بالاتر برای کامپیوتر های همه کاره در ازای سخت افزاری ضعیف تر پرداخت می کنید.
  • هم خوانی نداشتن با سیستم BGA ( یا Ball Grid Array؛ این قسمت اجزای مادربورد را به هم متصل می کند. )

با وجود این شرایط، هنوز هیچ سازنده ای از کامپیوتر های همه کاره ، شکایتی از نبودن خریدار و خرابی بازارشان نکرده اند.

درست است که همه در برابر هرچیزی که جدید باشد مقاومت می کنند ولی در نهایت ویژگی های منحصر به فرد دستگاه جدید، آن ها را به سمت خرید این محصول سوق می دهند و رفته رفته با توجه به ویژگی های ویژه و خاص کامپیوترهای همه کاره، مردم به سمت خرید این نوع کامپیوترها گرایش پیدا می کنند.

چرا خرید قسطی کامپیوتر فونیکس؟ 

به دلیل این که قطعات اولیه در ایران ساخته نمی شود، قیمت ها بسیار بالا رفته ، و انتظار نمی رود که این قیمت ها شکسته شوند و پایین بیاید. پس باید این قیمت را بپذیریم.

اگر شما از مزایای این کامپیوتر ها لذت برده و تمایل به خرید این کامپیوترهای همه کاره را دارید،  ولی توان پرداخت نقدی ندارید، و به این دلیل از خرید خود منصرف شده و می خواهید به کامپیوترهای قدیمی با کیس های بزرگ مراجعه کنید، از این کار دست بردارید. خرید قسطی کامپیوتر فونیکس یک راهکار برای شما است تا با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت صاحب این کامپیوتر های همه کاره بشوید.

سخن آخر

نکته ای که باید در خرید قسطی کامپیوتر فونیکس در نظر داشت انتخاب فروشگاه معتبر و قابل اطمینان است. زیبایی خیره کننده ای این کامپیوتر های نو ظهور چشم شما را خیره کرده، به انتخاب خود و خرید قسطی کامپیوتر فونیکس شک نکنید. با خیال راحت از فروشگاهی معتبر، خرید قسطی کامپیوتر فونیکس مورد نظر خود را انجام دهید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 مدل مختلف صورت می‌گیرد. اولین روش خرید اقساطی از بای چک است و دومین روش خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و سومین روش خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ ایسر با چک

خرید قسطی لپ تاپ ایسر با چک
یکی از بهترین لپتاپ‌های دنیا از برند ایسر می‌باشد. برای خرید قسطی لپ تاپ ایسر با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

گوشی a10s سامسونگ

گوشی a10s سامسونگ
در این مقاله قصدا داریم در مورد یکی از پر فروش‌ترین مدل‌های گوشی هوشمند سامسونگ مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. با خرید اقساطی...