خرید تبلت مایکروسافت قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/1 02:48:38

تبلت ها یک کالای دیجیتال هستند که برای کاربر های فضای های مجازی بسیار کاربردی و مهم است. مایکروسافت در زمینه تولید این تبلت ها یکی از برند های پیشرو و مطرح می باشد. برای فروش اقساطی تبلت مایکروسافت به بخش کالای دیجیتال قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید تبلت مایکروسافت قسطی

تبلت مایکروسافت در قسطی کلاب

تبلت مایکروسافت قسطی یکی از نخستین تبلت های خانواده سرفیس مایکروسافت بود که توانسته فصل جدیدی از دنیای تبلت را به روی کاربران خود بگشاید. هر سال نسل به نسل تبلت مایکروسافت قسطی بهبود بخشیده شده  و تبدیل به الگویی برای سازندگان تبلت گردیده است.

این تبلت تنها 8.4 میلی متر ضخامت دارد، وزن کم آن راحتی در حمل و نقل را به همراه دارد. نمایشگر 12.3 اینچی با رزلوشن 1824*2736  تصاویر را با کیفیت خیره کننده به شما نشان می دهد.

تبلت مایکروسافت قسطی

تبلت مایکروسافت قسطی یکی از نخستین تبلت های خانواده سرفیس مایکروسافت بود که توانسته فصل جدیدی از دنیای تبلت را به روی کاربران خود بگشاید. هر سال نسل به نسل تبلت مایکروسافت قسطی بهبود بخشیده شده و تبدیل به الگویی برای سازندگان تبلت گردیده است. بدون شک مایکروسافت با معرفی این تبلت نگاه کاربران را به این نوع تبلت ها عوض کرد. 

تبلت مایکروسافت قسطی دستگاهی ایده آل برای انجام کار های گرافیکی، هنری و اداری که نیاز به قدرت پردازشی زیاد دارند، استفاده کرد. این تبلت با ضخامت 8.4 میلی متری و وزن کم راحتی در حمل را به همراه دارد. تبلت مایکروسافت قسطی با نمایشگر12.3 اینچی و رزلوشن 1824*2736 تصاویر را با کیفیت خیره کننده به نمایش می گذارد.

 قلم تبلت مایکروسافت قسطی اختصاصی آن کارآمد و دارای امکانات بیشتر که مهم ترین ویژگی آن توانایی تشخیص در 1024 سطح مختلف می باشد. کیبورد تبلت مایکروسافت قسطی با دارا بودن حسگر انگشت پیشرفته و راحتی از خصوصیات دیگر این تبلت می باشد. امنیت بیشتری را برای این نمونه تبلت ها قرار داده است.

دکمه های کیبورد که فاصله کمی از یکدیگر دارند و شرایط تایپ را در این تبلت راحت تر کرده است. ارائه حافظه 1 ترا بایتی علاوه بر حافظه های 512،256،128  تبلت مایکروسافت قسطی را به محصولی خاص از این شرکت تبدیل کرده است. 

همچنین می توانید ویندوز مورد نظر خود را پس از خرید تبلت برروی آن بروزرسانی کنید. این دستگاه به همراه پورت های پر کاربرد خود می تواند بهترین جایگزین برای لپ تاپ و کامپیوتر های شخصی شما باشد و به آسانی می تواند تمام کار های مورد نیاز شما را انجام دهد. 

قلم استایلوس و کیبورد اختصاصی تبلت مایکروسافت قسطی بهترین گزینه برای مهندس ها، دانشجویان، طراحان و افراد حرفه ای می باشد. بدون شک تبلت مایکروسافت قسطی نیاز افراد را به یک کامپیوتر فوق حرفه ای برآورده می سازد. 

مشخصات تبلت مایکروسافت قسطی

تبلت مایکروسافت قسطی پس از رونمایی از نمونه ابتدایی از تبلت های خود در سال 2012 هر سال نمونه جدید با کارایی های متفاوت را ارائه داده است. در سال 2018 جدید ترین نسل این مدل تبلت ها را با 67 درصد سرعت بیشتر نسبت به نسل قبل خود و پردازنده پایه 4 گیگا بایت و حداکثر 16 گیگا بایت حافظه رم به بازار معرفی کرد. 

شارژدهی معادل 13.5 ساعت پیشرفت این نسل را نسبت به گذشته نشان می دهد. رزلوشن 1824*2736 پیکسلی نمایشگر 12.3 اینچی آن کیفیت تصویر را چند برابر کرده است. فاصله مناسب بین کلید های کیبورد راحتی در تایپ را به همراه دارد.

پردازنده های متفاوت و حافظه رم 16،8،4 گیگا بایتی آن را به متفاوت ترین تبلت مایکروسافت قسطی بازار تبدیل کرده است. قرار دادن لایه محافظ و باریک گوریلا گلاس 4 تبلت مایکروسافت قسطی را در مقابل خط و خش جزیی محافظت خوبی برای این تبلت فراهم می کند.

تبلت مایکروسافت قسطی با قلم کاربردی و کیبورد بهبود یافته اش از پس هر نیازی بر می آید و شانه به شانه لپ تاپ ها حرکت می کند. جدید ترین محصولات تبلت مایکروسافت قسطی با ظرفیت یک ترا بایتی به برترین تبلت ویندوزی هیبریدی جهان تبدیل شده است.

همچنین جدید ترین ویژگی تبلت مایکروسافت قسطی قابلیت پشتیبانی از سیم کارت نسل چهارم است که می تواند برای شما اتصال همیشگی به اینترنت را از این راه فراهم کند. همچنین نمونه های نسل 6 پیشرفته تبلت مایکروسافت قسطی از نمونه کامپیوتر های پیشرفته جدا شونده می باشد که به عنوان یک تبلت ویندوزی باعث می شود تا شما قدرت یک کامپیوتر حرفه ای را در قالب یک تبلت حمل کنید.

قسطی کلاب و فروش تبلت مایکروسافت قسطی

برای افرادی که خرید تبلت مایکروسافت قسطی یک اندیشه دوست داشتنی است، طبیعتا طرح فروش تبلت مایکروسافت قسطی یک گزینه لذت بخش برای رسیدن به این رویای شیرین می باشد. در این مجموعه شیوه های متفاوت فروش اقساطی معرفی شده است و به خریداران عرضه می گردد. 

فروش اقساطی کالای دیجیتال، فروش اقساطی تبلت و فروش تبلت مایکروسافت قسطی، بخشی از این طرح های فروش اقساطی به شمار می رود. برای آگاهی از طرح فروش اقساطی تبلت مایکرو سافت مراجعه به سایت قسطی کلاب اهمیت بسیار دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی s20 FE سامسونگ

خرید گوشی s20 FE سامسونگ
جدیدترین گوشی سامسونگ با نام s20 FE رونمایی شده است و به زودی شما می‌توانید این گوشی استثنایی را با قیمتی مناسب از قسطی کلاب ...

فروش ساعت هوشمند شیائومی

فروش ساعت هوشمند شیائومی
ساعت‌های هوشمند متنوعی در بازار وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها ساعت هوشمند شیائومی است. برای خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی...