خرید قسطی ماشین ظرفشویی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:00:35

برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی ال جی به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین ظرفشویی یکی دیگر از لوازم خانگی است که این روزها بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید به راحتی بعد از یک مهمانی شلوغ ظروف کثیف خود را برای شست و شو در آن گذاشته و خودتان مشغول استراحت شوید.

ماشین ظرفشویی ال جی یکی از شناخته شده ترین برندهای موجود در بازار است که توانسته است تا حد زیادی رضایت خاطر خریداران خود را به دست آورد. اگر توانایی خرید نقدی آن را ندارید، می توانید از فروشگاه هایی که امکان خرید قسطی ماشین ظرفشویی ال جی را در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید.

ویژگی های ماشین ظرفشویی ال جی

یکی از ویژگی های کاربردی در تمام مدل های ماشین ظرفشویی ال جی داشتن سبدهای جداگانه و جای مشخص برای ظروف است. در این حالت هم شما به سرعت می توانید ظروف خود را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و هم ظروف در بهترین موقعیت خود برای شست و شو قرار گرفته و به خوبی شسته می شوند.

اگر از جمله افرادی هستید که سال ها است بخاطر مصرف انرژی بالا ماشین ظرفشویی آن را نمی خرید، حتما خرید قسطی ماشین ظرفشویی ال جی یا نقدی آن را امتحان کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد در این برند کاهش میزان مصرف آب و برق است به طوری که حتی اگر روزانه نیز از آن استفاده کنید، هزینه های انرژی مصرفی شما چندان تغییری نخواهد کرد.

در بسیاری از ماشین های ظرفشویی ال جی سبدها دارای قابلیت تغییر ارتفاع بوده و شما به راحتی می توانید ظروف بزرگ مانند قابلمه را نیز در آن جای دهید.

بسیاری از مدل های ماشین ظرفشویی ال جی دارای برنامه های شست و شوی متنوع هستند که به شما این امکان را می دهند که با توجه به حجم ظروف و مقدار کثیفی آن ها برنامه مناسب را انتخاب کنید. صدای تولیدی بسیار کم، حداقل لرزش، صفحه نمایش های با کیفیت، طول عمر بالا و ده ها ویژگی دیگر در این ماشین ظرفشویی باعث شده است افراد زیادی به دنبال خرید قسطی ماشین ظرفشویی ال جی یا نقدی آن باشند.

قیمت ماشین ظرفشویی ال جی

ماشین های ظرفشویی در دو مدل بزرگ و رومیزی در بازار موجود هستند که بدون شک مدل رومیزی دارای قیمت پایین تر است. ماشین های ظرفشویی ال جی با توجه به حجم و امکاناتی که دارند قیمت های متفاوتی داشته و می توانید به صورت نقدی یا قسطی آن را تهیه کنید.

به طور میانگین این برند از ماشین ظرفشویی در دو مدل رومیزی و بزرگ بین 3 تا 13 میلیون قیمت دارد. در صورتی که خرید نقدی آن برایتان مقدور نیست می توانید از خرید قسطی ماشین ظرفشویی ال جی از فروشگاه های معتبر استفاده کنید.

خرید قسطی ماشین ظرفشویی ال جی از قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از بزرگترین سایت های فروش آنلاین داخلی است که کالاهای اصل و اورجینال را با مناسب ترین قیمت به صورت نقد و اقساطی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

در صورت خرید قسطی ماشین ظرفشویی ال جی از قسطی کلاب اگر قیمت ماشین کم تر از 5 میلیون تومان باشد، شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید ماشین مورد نظر خود را سفارش داده و هزینه آن را بین 3 تا 12 ماه به انتخاب خود به صورت قسطی پرداخت کنید.

در صورتی که قیمت ماشین ظرفشویی بیش از 5 میلیون تومان باشد تنها کافی است 30% قیمت آن را به عنوان پیش پرداخت بپردازید. در صورتی که ماشین ظرفشویی مورد نظر شما در سایت نبود می توانید در ساتی قسطی کلاب در بخش کالای ناموجود مدل مورد نظر خود را سفارش دهید. بعد از خرید قسطی ماشین ظرفشویی ال جی از قسطی کلاب یا خرید نقدی در مئت زمان چند روز کاری کالای مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید یخچال فریزر الکترواستیل اقساطی

 خرید یخچال فریزر الکترواستیل اقساطی
یخچال فریزر اقساطی الکترواستیل بی شک یکی از معتبرترین برندهای یخچال فریزر در داخل ایران می باشد. برندی که بدلیل کیفیت بالای محصولاتش به آسانی....

خرید اقساطی ظرفشویی ایوولی

خرید اقساطی ظرفشویی ایوولی
اگر به دنبال خرید یک ماشین ظرفشویی مناسب و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ظرفشویی ایوولی از بخش ماشین ظرفشویی...