خرید اقساطی دوربین نیکون

تاریخ انتشار:
1403/2/6 19:22:56



جهت اطلاع از خرید اقساطی دوربین نیکون به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید اقساطی دوربین نیکون


اطلاعاتی درباره دوربین عکاسی 

نیکون یکی از قدیمی ترین و بهترین برندهای دوربین عکاسی است که در دوره با داشتن ویژگی ها و کیفیت بسیار بالا توانسته است گوی رقابت را از دیگر برندهای موجود در بازار برباید. 

دوربین های نیکون موجود در بازار با توجه به امکاناتی که دارند، قیمت های متفاوتی نیز دارند که ممکن است امکان خرید نقدی آن برای افراد بسیاری ممکن نباشد. اما نگران نباشید فروشگاه های بسیاری به صورت آنلاین و حضوری شرایط خرید اقساطی دوربین نیکون را برای مشتریان خود فراهم کرده اند تا بتوانید دوربین دلخواه خود را به صورت اقساطی خریداری کنید. 

ویژگی های منحصر به فرد در دوربین های نیکون:

اگر در هنوز در خرید اقساطی دوربین نیکون یا خرید نقدی آن در میان برندهای دیگر شک دارید، با خواندن ویژگی های منحصر به فرد در تمام مدل های این نوع دوربین بدون شک تصمیم نهایی خود را برای خرید می گیرید. 

حافظه داخلی دوربین های نیکون در میان سایر برندهای موجود بسیار بالا است و شما می توانید تا مدت ها تصاویر و فیلم های دلخواه خود را با دوربین نیکون گرفته بدون آنکه با اخطار پر شدن حافظه مواجه شوید. 

فاصله های کانونی متغیر و گسترده از دیگر ویژگی های دوربین های نیکون است که شما را به خرید اقساطی دوربین نیکون یا خرید نقدی آن ترغیب می کند. با تغییر فاصله کانونی می توانید عکس های مختلف مانند پرتره، عکس از طبیعت و عکس های هنری دیگری بگیرید. 

باتری های به کار رفته در دوربین نیکون نیز بسیار قوی بوده و بعد از شارژ کامل می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید. تعداد عکس های پیاپی زیاد از ویژگی های منحصر به فرد در دوربین های نیکون است به طوری که در بعضی از مدل های آن شما می توانید تا 100 عدد عکس متوالی بگیرید.

 دوربین های نیکون قابلیت اتصال به وای فای و NFC را داشته لذا می توانید به راحتی به اینترنت وصل شده و نرم افزارهای پیشرفته ای که شرکت نیکون طراحی و به روز رسانی می کند را دانلود و نصب کنید.

 سنسورهای به کار رفته در دوربین های عکاسی نیکون بسیار قوی و حساس هستند و به شما کمک می کنند عکس هایی کاملا حرفه ای بگیرید. در حالت کلی اگر به عنوان یک عکاس دنبال تهیه یک دوربین حرفه ای هستید و چه به عنوان یک شخص آماتور می خواهید برای عکاسی شخصی از دوربین استفاده کنید، خرید اقساطی دوربین نیکون و یا خرید نقدی آن می تواند انتخاب بسیار ایده آل و مناسبی برای شما باشد.

 خرید اقساطی دوربین نیکون از قسطی کلاب:

قیمت دوربین های نیکون موجود در بازار با توجه به کارایی و امکاناتی که دارند از 4 میلیون تومان شروع شده و به 40 میلیون تومان نیز می رسد، به طوری که دوربین نیکون مدل D850 حدود 38 میلیون تومان قیمت دارد. 

برای خرید اقساطی دوربین نیکون از قسطی کلاب در صورتی که دوربینی که انتخاب کرده اید قیمتی کم تر از 5 میلیون تومان داشته باشد نیازی به پیش پرداخت نخواهید داشت. اما در صورت خرید اقساطی دوربین نیکون که قیمتی بیش از 5 میلیون دارد یک سوم هزینه به عنوان پیش پرداخت از شما دریافت می شود. 

در هر دو حالت خرید اقساطی دوربین نیکون هزینه باقی مانده در اقساط 3 تا 12 ماهه به انتخاب خودتان قسط بندی می شود. در صورتی که مدل دوربین مورد نظرتان را در سایت ندیدید می توانید با کارشناسان قسطی کلاب تماس گرفته و آن را سفارش دهید. بعد از ثبت سفارش و خرید اقساطی دوربین نیکون از قسطی کلاب یا خرید نقدی آن تنها 24 تا 48 ساعت طول خواهد کشید تا دوربین را در آدرس داده شده خود تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید پلی استیشن 5

خرید پلی استیشن 5
پلی استیشن 5 یکی از جدیدترین کنسول های بازی شرکت سونی می‌باشد که بسیار جذاب طراحی شده است. جالب است بدانید که به زودی خرید نقدی یا...

خرید قسطی کنسول پلی استیشن 4

خرید قسطی کنسول پلی استیشن 4
کنسول‌های بازی سونی جز برترین کنسول‌های باری دنیا می‌باشند که به تمام کشورهای دنیا صادر می‌شوند. برای خرید قسطی کنسول پلی...