فروش اقساطی ps4slim

تاریخ انتشار:
1403/2/30 18:04:49

در شرایط اقتصادی امروزی که هزینه های زندگی به شدت بالا رفته است، خرید نقدی کالایی مانند یک کنسول بازی برای بسیاری امکان پذیر نیست. از این رو قسطی کلاب این امکان را فراهم کرده است که تمام علاقه مندان بتوانند کنسول بازی ps4 مورد علاقه خود را به صورت قسطی از بخش بازی و سرگرمی این سایت خریداری کنند. فروش اقساطی  ps4slim

خرید  slim  ps4 در سایت قسطی کلاب

دستگاه ps4 slim یک نوع از پلی استیشن است که در میان نوجوانان و جوانان مورد استقبال قرار گرفته است. شرکت های مختلفی این محصول را تولید می کنند که با توجه به کیفیت خوب این محصول، خرید نقدی کمی دشوار است. در فروشگاه قسطی کلاب می توانید به راحتی این محصول را سفارش دهید و به صورت اقساطی پرداخت خود را با توجه به شرایط مالی برنامه ریزی کنید.

فروش اقساطی  ps4 slimشرایط ویژه ای را برای خریداران این کالا به وجود آورده است. پلی استیشن یکی از محبوب ترین بازی های ویدئویی خانگی در بین علاقه مندان به این نوع بازی ها و به خصوص نوجوانان و کودکان در سراسر دنیا است. فروش اقساطی slim  ps4 درسایت قسطی کلاب یکی از راه های خرید آسان تر این کالا است.

مختصری راجع بهps4 slim

پلی استیشن سونی دارای 3 مدل است. . پلی استیشن 4 اصلی، پلی استیشن 4 اسلیم و پلی استیشن 4 پرو.  پلی استیشن 4 اسلیم یا همان  ps4slim یکی از بازی های ویدئویی خانگی به نسبت ارزان قیمت است. به همین علت اگر به دنبال خرید یک بازی با قیمت مناسب و با کیفیت و برند مرغوب و استاندارد هستید. خرید پلی استیشن اسلیم 4 سونی گزینه خوبی است. و با فروش اقساطی ps4slim خرید نیز برای مشتریان راحت تر شده و فرصت مناسبی برای تهیه این کالا را برایشان فراهم آورده است. 

این دستگاه نسبت به مدل قبلی کوچک تر است و صدای کمتر و همچنین مصرف برق و انرژی کمتری دارد. بهترین و جذاب ترین بازی های پلی استیشن نیز قابلیت بازی با این دستگاه را دارند که حسادت برخی بازی های ویدئویی دیگر موجود در بازار را برانگیخته است. بدنه پلی استیشن اسلیم 4 با بدنه ای کاملا مشکی مات ساخته است.

 این مدل پلی استیشن شاخص نوری فوقانی موجود در مدل های قبلی که حالت خاموش و روشن و یا خواب بودن دستگاه را نشان می دهد را ندارد و به جای آن از نوار نورانی با نقطه­هایی روشن در اطراف کلید پاور به کار رفته است. 

این نقطه ها به راحتی دیده نمی شوند و برای کشیدن دستگاه از کابل باید از خاموش بودن آن اطمینان کامل را حاصل فرمایید. شرکت سونی دو پورت usb را در جلوی پلی استیشن 4 اسلیم اضافه کرده است. که در این مدل امکان استفاده راحت تر را به افراد داده است. پلی استیشن اسلیم 4 طراحی منحصر به فردی را دارا است. و نصب آن بسیار ساده است مخصوصا برای کسانی که پلی استیشن 4 استاندارد یا پلی استیشن 3 از قبل داشته اند. 

پلی استیشن اسلیم 4 تمامی ویژگی های مدل قبلی را دارد اما یوتیوب، توییچ، اسپاتیفای ویژگی های دیگری است که برای کارایی راحت تر و بهتر به این مدل اضافه شده است. فروش اقساطی ps4 slim گزینه مناسبی برای مشتریان پلی استیشن است.

فروش اقساطی ps4slim  در قسطی کلاب

از بازی ها سرگرمی های مورد علاقه کودکان و نوجوانان بازی های ویدئویی خانگی است. که در فصل تابستان بسیار بیشتر طرفدار دارد. بازی های ویدئویی برا هدیه دادن به نوجوانان و کودکان  و حتی بزرگ سالان نیز گزینه بسیار مناسبی است که باعث خوشحال کردن اشخاص در این سنین می شود و برای خرید هدیه فروش اقساطی ps4 slimفرصت مناسبی را برای مشتریان فراهم آورده است. 

سایت قسطی کلاب نیز برای فروش اقساطی  ps4slim شرایطی مناسب حال رفاه حال مشتریان این کالا در نظر گرفته تا هیچ نوع فشار مالی بر آنها وارد نشود. برای خرید از قسطی کلاب احتیاجی به پرداخت پیش قسط نیست و می توانید با پرداخت پیش قسط اول صاحب پلی استیشن اسلیم 4 شوید. 

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب کافی است یکی از 3 روش خرید از لیزینگ پارسیان، خرید از لیزینگ فراز اندیشان و بای چک را انتخاب کنید و با توجه به شرایطی که دارند مدارک خود را تکمیل کرده و بهترین خرید اقساطی آنلاین را تجربه کنید.

 با توجه به شرایط فروش اقساطی ps4 slimاین فرصت خرید از دست ندهید و بدون فشار مالی در فصل تابستان برای فرزندان خود و حتی خودتان اوقات فراقت و تفریح مناسبی را فراهم نمایید.  زیرا ps4 علاوه بر کودکان و نوجوانان در بین بزرگ سالان نیز بسیار محبوب و پر طرفدار است و می توان آن را بازی ای مناسب همه سنین  و همه افراد خانواده دانست.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ایکس باکس سری x

خرید قسطی ایکس باکس سری x
کنسول بازی ایکس باکس یکی از جذاب‌ترین کنسول‌های بازی شرکت مایکروسافت می‌باشد. برای خرید قسطی ایکس باکس سری x به بخش کنسول...

خرید اقساطی ps5 از قسطی کلاب

خرید اقساطی ps5 از قسطی کلاب
پلی استیشن 5 یکی از بهترین کنسول‌های بازی برند سونی است. برای خرید اقساطی ps5 از قسطی کلاب به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...