تامین سرمایه

تاریخ انتشار:
1403/2/28 00:38:59

برای سرمایه گذاری و تامین سرمایه در قسطی کلاب به بخش تامین کنید سایت مراجعه نمایید.

تامین سرمایه

سرمایه گذاری و تامین سرمایه

با ما همراه باشید تا تامین سرمایه در استارت آپ قسطی کلاب را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری ناب، به شما معرفی کنیم. امروزه یافتن فرصت سرمایه گذاری مناسب با شرایط فعلی اقتصادی کشور بسیار دشوار است و در واقع ریسک سرمایه گذاری در بیشتر حوزه ها، بسیار بالاست و منطقی به نظر نمی رسد، از طرفی مشخص است عدم سرمایه گذاری و مشارکت در تامین سرمایه نیز می تواند در کوتاه مدت از ارزش سرمایه شما به شدت بکاهد.

بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ نه تنها در سراسر کشور بلکه در سراسر جهان، راه چاره را تامین سرمایه کسب و کارهای نوپا و سرمایه گذاری بر روی استارت آپ ها می دانند. در خصوص استارت آپها، خلاقیت و پویایی این کسب و کار ها که بر اساس نیاز های مشخصی ایجاد می شوند، تضمین سودآوری و موفقیت آنان است.

هر چند تامین سرمایه استارت آپ ها نیز اغلب از نوع سرمایه گذاری قابل اعتماد محسوب می شود، اما با توجه به سود بالا در صورت موفقیت استارت آپ، این نوع سرمایه گذاری را بسیار پر طرفدار نموده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند این نوع سرمایه گذاری را باید سرمایه گذاری جسورانه نامید. حال اگر استارت آپی با حداقل ریسک سرمایه گذاری به شما معرفی شود، آیا سرمایه گذاری منطقی نیست؟

تامین سرمایه قسطی کلاب

استارت آپ قسطی کلاب برای تامین سرمایه مورد نیاز خود، اقدام به جذب سرمایه گذار نموده است. قسطی کلاب یک استارت آپ موفق است که از سال 97 فعالیت خود را آغاز نموده و موفق شده است با پاسخ به نیاز مشتریان خود، به سرعت سهم قابل توجهی از بازار را کسب نماید.

این کسب و کار در حال حاضر از سطح اعتماد مقبولی میان کاربران خود برخوردار است. شما می توانید از طریق سایت قسطی کلاب، به صورت آنلاین کالاهای دیجیتال مورد نیاز خود را به صورت قسطی و با شرایط متمایز تهیه نمایید. با توجه به تقاضای بالایی که برای کالاهای دیجیتال وجود دارد، سطح ریسک این نوع سرمایه گذاری بسیار ناچیز است.

حجم بالای تقاضا در قسطی کلاب باعث شده است تا این استارت آپ برای تامین سرمایه مورد نیاز خود، اقدام به جذب سرمایه گذار نموده و یک فرصت سرمایه گذاری ناب را به سرمایه گذاران معرفی نماید.

تامین سرمایه قسطی کلاب با هر مبلغی

اگر تصمیم دارید یک سرمایه گذاری پر سود را تجربه کنید، می توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب به آدرس https://www.ghesticlub.com/ و با مراجعه به بخش تامین کنید، درخواست مشاوره نمایید تا با بخش تامین سرمایه این مجموعه آشنا شده و شرایط سرمایه گذاری در قسطی کلاب را بدانید.

شما می توانید با هر سطح از سرمایه ای که دارید، در تامین کالاهای در انتظار تامین قسطی کلاب مشارکت نمایید. در این نوع سرمایه گذاری قرارداد های رسمی میان شما و قسطی کلاب منعقد می شود و تضامین لازم از سوی شرکت سهامی خاص قسطی کلاب، در اختیار شما، سرمایه گذاران قرار می گیرد.

سود حاصل از سرمایه گذاری شما از 20 تا 35 درصد متغیر است که بسته به زمان توافق شده برای بازگشت سرمایه و نحوه دریافت سود حاصل از سرمایه گذاری متفاوت است. برای مثال در صورتی که اصل سرمایه شما پس از یک سال باز پس داده شود و سود حاصل از سرمایه گذاری به صورت سالانه دریافت شود، مقدار سود بیشینه و 35% خواهد بود.

سود حاصل از سرمایه گذاری از محل دریافت اقساط، پرداخت می شود بنابراین از نظر قانونی و شرعی این نوع سرمایه گذاری خالی از اشکال است. با توجه به سودآوری این استارت آپ، ریسک سرمایه گذاری بسیار اندک است چرا که حتی در شرایط عدم فروش کالای خریداری شده توسط سرمایه گذار، قسطی کلاب قادر است سود تعیین شده را پرداخت نماید.

لازم به ذکر است به هنگام خرید قسطی از این مجموعه، تضامین کافی از مشتری دریافت می شود بنابراین ریسک عدم پرداخت اقساط توسط مشتریان نیز بسیار ناچیز است.

سایر بلاگ های مرتبط

سود بانک ملت

سود بانک ملت
بانک ملت از بانک های دولتی کشور است که توانسته است خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهد سود بانک ملت مانند سایر بانک ها بر اساس نرخی است ...

مشارکت در فروش محصولات

مشارکت در فروش محصولات
اگر به دنبال مشارکت در فروش محصولات هستید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. این سایت یک فروشگاه آنلاین است که انواع....