فروش اقساطی ps5 با درایو

تاریخ انتشار:
1403/2/26 08:41:18

جدیدترین کنسول بازی سونی با نام پلی استیشن 5 روانه بازار شده است. اگر قصد خرید اقساطی ps5 با درایو را دارید به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی ps5 با درایو


کنسول ps5 درایودار گزینه‌ای ایده‌آل برای انجام بازی‌های فیزیکی

کنسول ps5 درایودار یکی از قدرتمندترین کنسول‌های بازی طراحی شده توسط شرکت سونی است. در شرایط فعلی بسیاری از افراد خرید قسطی ps5 با درایو را برای تهیه این وسیله کاربردی انتخاب می‌کنند. همانطور که می‌دانید امروزه انجام بازی‌های ویدیویی به یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌های افراد تبدیل شده است. زیرا با انجام بازی سرگرمی ویدیویی می‌توان ساعت ها خود را در دنیای هیجان‌انگیز این بازی‌ها غرق نمود.

اما نکته‌ای که انجام بازی‌های ویدیویی را با محبوبیت دوچندانی روبرو ساخته، گرافیک واقع‌گرایانه آن است. بهتر است بدانید بازی‌های طراحی‌شده در سال‌های اخیر از گرافیک بالایی برخوردار هستند.

همچنین وجود جلوه‌های بصری گوناگون سبب محبوبیت بیش از پیش بازی‌های ویدیویی شده است. در این میان، شرکت سونی با طراحی و عرضه کنسول نسل نهمی خود یعنی پلی استیشن 5 خدمت بزرگی به صنعت گیم‌های ویدیویی کرده است.

کنسول ps5 درایودار، جدیدترین کنسول بازی طراحی شده توسط شرکت سونی است که این کنسول بازی انجام تمامی بازی‌های ویدیویی را امکان پذیر می‌کند. کنسول ps5 درایودار کامل‌ترین نسخه از کنسول ps5 بوده که در طراحی آن از قطعات قدرتمندی استفاده شده است. 

به این ترتیب شما می‌توانید با خرید اقساطی ps5 با درایو تمامی بازی‌های ویدیویی جدید و قدیم را با کیفیتی بالا تجربه نمایید. همچنین خرید قسطی ps5 با درایو تا چندین سال شما را از بابت خرید کنسول بازی بی‌نیاز خواهد کرد. 

کنسول ps5 با درایو دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

همانطور در ابتدای این مطلب عنوان گردید کنسول ps5 با درایو، کامل‌ترین کنسول ps5 طراحی شده توسط شرکت سونی است. سونی برای طراحی این کنسول بازی از ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری گوناگونی استفاده کرده است. این موضوع سبب شده تا بسیاری از افراد کنسول ps5 با درایو را برای خرید انتخاب نمایند. اما در اینجا یکی از سوالاتی که مطرح می‌شود این است که کنسول با درایو به چه نوعی کنسولی گفته می‌شود؟

در پاسخ به این سوال لازم است بدانید کنسول ps5 با درایو به کنسولی گفته می‌شود که به وسیله آن انجام تمامی بازی‌های فیزیکی و دیجیتالی امکان پذیر خواهد شد.

این نوع کنسول دارای یک درایو نوری قدرتمند برای اجرای بازی‌های فیزیکی است. شرکت سونی برای طراحی کنسول ps5 با درایو، خلاقیت زیادی به خرج داده و ظاهر آن را متفاوت‌‎تر از همیشه طراحی کرده است. همچنین شرکت سونی این محصول خود را تنها با رنگ سفید عرضه کرده تا به این ترتیب شاهد جذابیت بیشتر این کنسول بازی باشیم.

مشخصات سخت افزاری کنسول ps5 با درایو

نکته‌ای که ارزش خرید کنسول ps5 را افزایش داده سخت افزار استفاده شده در طراحی این کنسول بازی است. بهتر است بدانید شرکت سونی برای طراحی این کنسول بازی از سخت افزاری بهینه بهره‌ گرفته است. وجود یک پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای با فرکانس پردازشی 3.5 گیگاهرتز تنها بخشی از ویژگی‌های سخت افزاری این کنسول بازی می‌باشد.

اما قدرت کنسول بازی ps5 با درایو تنها به این پردازنده خلاصه نمی‌شود و در بخش پردازنده گرافیکی این کنسول بازی شاهد استفاده از کارت گرافیکی توانمند هستیم. لازم است بدانید کنسول ps5 با درایو دارای یک پردازنده گرافیکی نسل جدید با قدرت پردازشی 10.28 ترافلاپس می‌باشد. 

با وجود این دو قطعه سخت افزاری می‌توان تمامی بازی‌های ویدیویی را با کیفیت 4k یا 8k انجام داد. ناگفته نماند که این کنسول نسل نهمی سونی دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 825 گیگابایت حافظه SSD است. وجود حافظه SSD در طراحی این کنسول بازی، لودینگ تمامی بازی‌ها را به طرز چشمگیری کاهش خواهد داد. 

خرید اقساطی ps5 با درایو از فروشگاه قسطی کلاب

با این تفاسیر اگر شما هم به دنبال خرید قسطی ps5 با درایو هستید می‌توانید این کنسول بازی را با بهترین شرایط موجود خریداری نمایید، اما چگونه؟ بهتر است بدانید فروشگاه قسطی کلاب یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های موجود در زمینه فروش قسطی پلی استیشن است؛ این فروشگاه شرایطی ایده‌‌آل را برای خرید اقساطی ps5 با درایو در نظر گرفته است. به این ترتیب شما می‌توانید برای خرید اقساطی ps5 یا خرید نقدی آن به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت ps4 اقساطی

 قیمت ps4 اقساطی
یکی از محصولات پرفروش و یکه‌تاز عرصه کنسول‌ها بازی، PS4 است.این کنسول که قوی‌ترین محصول کمپانی سونی است، یکی از پرطرفدارترین دستگاه های جهان بوده...

فروش اقساطی کنسول بازی

فروش اقساطی کنسول بازی
کنسول‌های بازی محبوبیت ویژه‌ای در دنیا دارند. برای خرید اقساطی کنسول بازی به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از...