خرید اقساطی ps5 ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/26 12:59:58

اگر تمایل به خرید اقساطی ps5 دارید تنها کافی است به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

 خرید اقساطی ps5 ویژه کارمندان


پلی استیشن چیست؟

پیش از آن که به خرید قسطی ps5، بپردازیم، باید بدانیم این وسیله چیست و خرید آن چه ضرورتی دارد؟ پلی استیشن در واقع وسیله‌ای برای بازی سرگرمی می‌باشد. بنابراین در نگاه اول شاید خرید آن چندان ضرورتی نداشته باشد. کاملا حق با شما است! بدون وجود چنین وسیله‌ای در خانه نیز می‌توان به زندگی روزمره ادامه داد.

اما دنیای امروزی سبک زندگی افراد را دچار تحول کرده و اولویت‌های زندگی را نیز تغییر داده است. امروزه دیگر انسان‌ها برای بقا و زنده ماندن تلاش نمی‌کنند. بلکه هدف آن‌ها از تلاش های روزمره از تامین نیازهای اولیه فراتر رفته است. در دنیای امروزی انسان‌ها علاوه بر جسم به روح و روان خود نیز اهمیت زیادی می‌دهند. لذا تفریح و سرگرمی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. 

حال تصور کنید، بتوان این بازی و سرگرمی را درون خانه، محل کار، خوابگاه مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این، وسیله‌ای که رده‌های سنی مختلف بتوانند از آن استفاده کرده و لذت ببرند. پلی استیشن در واقع همان وسیله‌ای است که این اهداف را تامین کرده و مورد علاقه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می‌باشد. این محصول امکان انجام بازی‌های ویدئویی متنوعی را فراهم آورده و لحظاتی خوش برای خانواده‌ها و گروه دوستان به ارمغان می‌آورد. برای خرید اقساطی ps5 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

ویژگی‌های پی اس فایو در یک نگاه

پی اس فایو جدیدترین محصول کنسول پی اس می‌باشد. شرکت سونی این محصول را برای بازی سرگرمی ارائه داده و در دنیا مورد استقبال قرار گرفته است. در ادامه به صورت اجمالی به بیان ویژگی‌های آن می‌پردازیم. رابط کاربری این کنسول باز طراحی شده و برای هر بازی صفحه‌ای اختصاصی دارد. پردازنده آن 8 هسته‌ای بوده و از نوع AMD Zen 2 با فرکانس 5/3 گیگاهرتز می‌باشد.

این محصول از رزولوشن 4K با فریم ریت 120 و رزولوشن 8K با فریم ریت 60 و صدای سه بعدی پشتیبانی می‌کند. سرعت بارگذاری بازی‌ها در پی اس فایو بسیار سریع تر از نسخه‌های قبلی است. حافظه آن از نوع NVMe SSD بوده که در دسته فوق سریع قرار می‌گیرد. پردازنده گرافیکی آن بسیار قدرتمند و دارای معماری RDNA 2 می‌باشد. برای خرید قسطی ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

البته این بازی سرگرمی شما را از بازی‌های نسخه‌های قبلی محروم نکرده و از آن‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. پس با توجه به ویژگی‌های مذکور هر کسی علاقه مند به خرید پی اس فایو شده و به دنبال خرید نقدی آن خواهد بود. به خصوص والدینی که قول خرید آن را به فرزندان خود داده‌اند. اما این روش، اولین گزینه و آسان‌ترین راه برای خرید است! 

چرا به خرید قسطی ps5 نیاز داریم؟

خرید اقساطی ps5 یکی از نیازهای مردم است. با توجه به افزایش قیمت دلار و افزایش قیمت چنین محصولاتی در بازار کشور، هر کسی قادر به پرداخت مبلغ مورد نظر برای خرید این محصول نمی‌باشد. اما از سوی دیگر جذابیت این وسیله انگیزه زیادی برای خرید آن در افراد جامعه ایجاد می‌کند. به همین دلیل نیاز است تا چاره‌ای اندیشیده شده و نیاز مردم جامعه برطرف گردد. 

در همین راستا قسطی کلاب با فروش قسطی پلی استیشن 5، خرید اقساطی پلی استیشن را امکان پذیر ساخته است. بدین ترتیب شما با استفاده از طرح‌های مختلف این سایت می‌توانید نسبت به خرید اقساطی ps5 اقدام کنید. در این طرح‌ها می‌توان به صورت از دم قسط، با پیش پرداخت کم و یا سایر طرح‌ها خرید کرد. با این کار هم از بازی و نشاط لذت می‌برید و هم می‌توانید از عهده هزینه سنگین خرید این محصول برآیید.

سایر بلاگ های مرتبط

قیمت ps4

 قیمت ps4
Ps4 مانند سگا و آتاری است که در زمان های گذشته یکی از بازی های کامپیوتری و وسایل سرگرمی برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان شناخته شده بودند...

خرید آلات موسیقی قسطی

خرید آلات موسیقی قسطی
موسیقی همواره جزء هنر هایی بوده است که افراد زیادی به یادگیری آن علاقه داشته اند، اما اغلب قیمت بالای آلات موسیقی مانع از شروع به آموختن...