خرید اقساطي POCO X4 PRO

تاریخ انتشار:
1403/2/31 22:20:32

یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی که خرید آن همیشه توصیه می‌شود، مدل پوکو ایکس 4 پرو می‌باشد. برای خرید اقساطی POCO X4 PRO به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی POCO X4 PRO


پوکو ایکس 4 پرو

نمایشگر 6.67 اینچی امولد باکیفیت، طراحی منحصر به فرد و عملکرد مطلوب دوربین، برجسته‌ترین مشخصات خرید قسطی POCO X4 PRO را شامل می‌شود. شرکت شیائومی جدیدترین سری پوکو را در تاریخ 28 فوریه 2022 به علاقمندان و دوستداران این گوشی معرفی نمود. ابعاد این مدل گوشی هوشمند برابر با 8.1×76.1×164.2 میلیمتر و وزن آن 205 گرم است. 

سبک طراحی

طراحی خاص و متفاوت، یکی از مشخصات برجسته خرید قسطی POCO X4 PRO به حساب می‌آید. طراحی نمایشگر تخت و کم حاشیه، در کنار پنل پشتی و ماژول جذاب دوربین، زیبایی خاصی به پوکو ایکس 4 پرو بخشیده است. حالت آینه‌ای پنل پشتی گوشی، جذابیت بی‌نظیری برای این اسمارت فون برند شیائومی به ارمغان آورده است. کاهش قابل توجه ضخامت گوشی و ارگونومی و شیب گوشی، به خوش دستی آن کمک زیادی نموده است. دورتادور بدنه گوشی از پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. در بخش زیر گوشی نیز پورت مخصوص شارژ، خشاب سیم کارت و اسپیکر به چشم می‌خورد. دکمه‌های مخصوص پاور و کم و زیاد کردن صدا هم در سمت راست قرار گرفته است.

نمایشگر POCO X4 PRO

گوشی هوشمند poco x4 pro از یک صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED برخوردار است. رزولوشن 2400×1080 FULL HD و تراکم پیکسلی 395p گوشی، تصاویر و محتواها را با کیفیت فوق العاده به کاربر ارائه می‌دهد. پشتیبانی نمایشگر از قابلیت HDR و دامنه رنگی DCI-P3، رنگ‌ها را به صورت واقعی و طبیعی به تصویر می‌کشد. نرخ نوسازی (Refresh Rate) 120 هرتز و ماکزیمم روشنایی 1200 نیت، تماشای فیلم‌ها و محتواها را برای کاربر روان‌تر و جذاب‌تر می‌کند. 

عملکرد سخت افزار و نرم افزار

ویژگی دیگر خرید اقساطی Xiaomi poco x4 pro به بخش سخت افزار و نرم افزار دستگاه مربوط می‌شود. در ساختار این گوشی از چیپست Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G استفاده شده است. لیتوگرافی 6 نانومتری تراشه گوشی از پایداری خوبی برخوردار است. وجود این تراشه, عملکرد خوب و رضایت بخش دستگاه را در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های گرافیکی رقم زده است. پردازش دیتاهای گرافیکی گوشی پوکو ایکس 4 پرو توسط پردازنده گرافیکی Adreno 619 انجام می‌شود. بهره مندی گوشی از فناوری خنک کننده پیشرفته، علاوه بر بهبود عملکرد سخت افزار، مانع از آسیب وارد شدن به باتری و پردازنده در هنگام استفاده طولانی مدت از دستگاه می‌شود.

دوربین پوکو ایکس 4 پرو

بخش دوربین، از نقاط قوت گوشی POCO X4 PRO محسوب می‌شود. این محصول از یک ترکیب سه گانه در بخش دوربین استفاده می‌کند. دوربین اصلی دستگاه از یک سنسور 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. به منظور گرفتن عکس‌های فوق عریض، پوکو ایکس 4 پرو از یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی بهره مند است. همچنین، برای ثبت عکس ها از زاویه بسیار نزدیک، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی در قاب پشتی دستگاه تعبیه شده است. ضمنا، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی برای گرفتن عکس‌های سلفی و برقراری تماس تصویری خوب و موثر عمل می‌کند.

باتری poco x4 pro

گوشی XIAOMI POCO X4 PRO با یک باتری لیتیوم پلیمری و ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت به کاربران ارائه می‌گردد. 

نحوه خرید قسطی گوشی POCO X4 PRO

فروشگاه آنلاین و معتبر قسطی کلاب، زمینه مناسب برای فروش قسطی گوشی‌های شیائومی از قبیل poco x4 pro را فراهم آورده است. متقاضیان برای استفاده از تسهیلات این طرح می‌توانند با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایند. ناگفته نماند که در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، امکان خرید انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی نیز برای خریداران پیشی بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

لپتاپ ایسوس قسطی

لپتاپ ایسوس قسطی
لپ‌تاپ‌های ایسوس باکیفیتی بی‌نظیر و طراحی استثنایی بار دیگر توجه همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید اقساطی لپتاپ ایسوس به ...

خرید اقساطی گوشی a33

خرید اقساطی گوشی a33
برند سامسونگ با محصولات متنوع و استنثایی شهرت جهانی پیدا کرده است. برای خرید اقساطی گوشی a33 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...