سایت رسمی لوازم خانگی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:20:34

خرید لوازم خانگی با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه بسیار سخت و دشوار شده است. یکی از سایت رسمی لوازم خانگی ال جی به نام قسطی کلاب شرایط ویژه ای را برای خرید اقساطی لوازم خانگی ال جی مهیا کرده است. برای خرید به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


سایت رسمی لوازم خانگی ال جی


برند خوش نام ال جی 

سالیان سال است که برند ال جی جز پر طرفدارترین برندهای لوازم خانگی در ایران می باشد. متاسفانه به تازگی تحریم های آمریکا موجب شده است که قیمت لوازم خانگی های وارداتی به شدت افزایش پیدا کند و ایرانیان نتوانند به راحتی لوازم خانگی مد نظر خود را خریداری کنند. برند ال جی با وجود تحریم ها و فشار های اقتصادی قیمت لوازم خانگی خود را در اندازه متوسطی نگه داشته است که مشتریان توانایی خرید از برند ال جی را در ایران داشته باشند.

 شرکت ال جی یک شرکت کره جنوبی است که بیش از 60 سال است که در حال فعالیت می باشد. سایت رسمی لوازم خانگی ال جی به عنوان نماینده شرکت ال جی در ایران فعالیت می کنند و شما می توانید تمامی محصولات ال جی را با توضیحات کامل در سایت رسمی لوازم خانگی ال جی مشاهده کنید. برند ال جی در طراحی و تولید محصولات خود کیفیت و زیبایی را در یک ترازو قرار می دهند و هر چقدر میزان زیبایی یک محصول را بالا ببرد به همان اندازه کیفیت محصول را نیز بالا می برد. اگر تمایل به خرید از سایت رسمی لوازم خانگی ال جی دارید، با ما در این مقاله همراه باشید. 

معرفی لوازم خانگی  مدرن ال جی 

لیست محصولات معرفی شده در سایت رسمی لوازم خانگی ال جی دارای تعداد و تنوع بی نظیری است. شرکت ال جی در سال های اخیر آخرین تکنولوژی لوازم خانگی را روانه بازار کرده است و بار دیگر مشتریان خود را شگفت زده کرده است. شرکت ال جی یک خانواده فوق مدرن را معرفی کرده است که دارای ماشین لباسشویی، سایدباید ساید، تلویزیون و تصویه کننده هوا می باشد. این خانواده فوق مدرن تنها ایرادی که تا به امروز داشته است نبود جارو برقی و ماشین ظرفشویی در این خانواده است. شما می توانید به راحتی خانواده فوق مدرن ال جی را در سایت رسمی لوازم خانگی ال جی مشاهده کنید. 

ماشین لباسشویی فوق مدرن ال جی 

شرکت ال جی در طراحی ماشین لباسشویی فوق مدرن ال جی سنگ تمام گذاشته است. ماشین لباسشویی ال جی دارای دو محفظه شستشوی جدا گانه می باشد که شما هم زمان می توانید، دو نوع لباس مختلف را با هم در یک زمان بشویید. مورد جالب دیگر در طراحی این ماشین لباسشویی طراحی زیبا و مدرن آن است که تمام سیستم برنامه ای ماشین لباسشویی به صورت لمسی روی درب اصلی قرار گرفته است. 

شاید تنها ایرادی که می توان به ماشین لباسشویی فوق مدرن ال جی نسبت داد، اندازه خیلی بزرگ آن با وجود محفظه دوم است که نیاز به مکان بزرگی در محیط آشپزخانه دارد. نکته جالب در طراحی ماشین لباسشویی فوق مدرن ال جی سیستم عیب یاب هوشمند است. اگر مشکلی برای ماشین لباسشویی شما پیش بیایید، با گرفتن موبایل خود روبروی ماشین لباسشویی و تماس گرفتن با خدمات پس از فروش گلدیران به صورت سیستماتیک ایراد دستگاه پیدا می شود و راه حل برطرف شدن دستگاه به شما گفته می شود. 

سایت رسمی لوازم خانگی ال جی 

وبسایت قسطی کلاب یکی از سایت رسمی لوازم خانگی ال جی در ایران است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد. وبسایت قسطی کلاب در طرح ویژه ای شرایط فروش اقساطی را برای لوازم خانگی ال جی مهیا کرده است. شما می توانید در هر شهری از ایران که زندگی می کنید، به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید و درب منزل تحویل بگیرید. شرایط اقساطی در وبسایت قسطی کلاب به صورت 3 تا 12 ماه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید و یا با کادر مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی کولر گازی

خرید نقدی کولر گازی
در روزهای گرم تابستان وجود یک کولر باکیفیت بسیار در خانه ضروری است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی کولر گازی دارید، به بخش لوازم خانگی در سایت...

خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن با چک

خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن با چک
ایکس ویژن برندی موفق و عالی در ایران است. برای خرید قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم...